Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń „Domu Pogrzebowego” wraz z robotami towarzyszącymi przy u. Karpackiej w Bielsku-Białej”

Sp. z o.o. Zieleń Miejska Bielsko Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 43-316 Bielsko-Biała, al. Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 814 26 53 , fax. 0-33 814 55 07
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sp. z o.o. Zieleń Miejska Bielsko Biała
    al. Armii Krajowej 132
    43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 0-33 814 26 53, fax. 0-33 814 55 07
    REGON: 70030156000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielen.ig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający Spółka z o.o. - 100% udziału Gminy Bielsko-Biała

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń „Domu Pogrzebowego” wraz z robotami towarzyszącymi przy u. Karpackiej w Bielsku-Białej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń „Domu Pogrzebowego” wraz z robotami towarzyszącymi (na dz. nr 1845/2 obręb Kamienica) przy u. Karpackiej w Bielsku-Białej. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane: a/ roboty odkrywkowe i ziemne wew. budynku, b/ roboty rozbiórkowe i demontażowe w budynku, c/ Składowanie wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki (ziemia, gruz itp.), d/ konstrukcje żelbetowe wzmocnienia fundamentów, ścian, stropu i nadproży, e/ roboty murarskie i tynkarskie, f/ podłoża i posadzki, g/ stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna, h/ okładziny ścienne z płytek ceramicznych, i/ gładzie gipsowe i prace malarskie, j/ modernizacja instalacji elektrycznej, k/ modernizacja instalacji wod-kan., l/ przebudowa kolektora kanalizacji deszczowej, ł /przebudowa przyłącza wodociągowego, m/ Odtworzenie nawierzchni utwardzonej, n/ zewnętrzna płyta żelbetowa wraz z robotami towarzyszącymi. 1.2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia mają umożliwić instalację urządzeń do spopielania zwłok, których dostawa i montaż stanowi przedmiot odrębnej umowy zawartej na skutek rozstrzygnięcia postępowania nr 3/ZC/2019 pn. „Dostawa i montaż instalacji spopielania zwłok w istniejącym „Domu Pogrzebowym” w Bielsku – Białej przy ul. Karpackiej”. Wykonywanie robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia prowadzone będzie w ścisłym związku z dostawą i montażem urządzeń w ramach tego samego placu budowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) projekt budowlano – wykonawczy, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 a, b, c do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.04.2020r. do godz. 9:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zieleni Miejskiej Spóła z .o.o. nr 77105010701000000100040161 (IBAN-PL77105010701000000100040161 SWIFT (NRBIC) INGBPLPW) a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony wg przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1c do niniejszej SIWZ, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Kosztorys ofertowy winien zawierać zestawienie materiałów, sprzętu, robocizny oraz ceny czynników produkcji (R, M, S, Ko, Z). 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 8.5. SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu; 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach