Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
- Data zamieszczenia: 2018-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń Domu Dziennego Pobytu znajdujących się na parterze budynku przy ul. Staroszkolnej 6 C w Bolesławcu, celem utworzenia Dziennego Domu „Senior+ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń Domu Dziennego Pobytu znajdujących się na parterze budynku przy ul. Staroszkolnej 6 C w Bolesławcu, celem utworzenia Dziennego Domu „Senior+”. 1.1 Zakres robót w szczególności obejmuje: - rozebranie szybu windy towarowej w poziomie parteru i 1-szego piętra, - rozebranie istniejących ścianek działowych z cegieł, - rozebranie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie metalowym, - rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych, - wykucie otworów w ścianach nośnych na drzwi, - rozebranie posadzek z deszczułek nie nadających się do dalszego wbudowania wraz ze skuciem kleju pod parkietem, - zerwanie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych i paneli podłogowych, - rozebranie posadzki z płytek ceramicznych i płytek GRES, - skucie okładziny schodów z lastriko, - demontaż okapu kuchennego, - demontaż balustrady schodowej i poręczy (pochwytu), - wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi 5 t. na odległość 20 km, - montaż krzesełka schodowego na schodach dwu biegowych ze spocznikiem, - wykonanie dokumentacji powykonawczą w 3 egz, 1.2 Roboty budowlane należy wykonywać wyłącznie w dni robocze oraz soboty, w godzinach od 06:00 do 18:00 – w uzgodnieniu z Kierownikiem Domu Dziennego Pobytu. 1.3 Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia lub dokumenty, składane przez wykonawcę na WEZWANIE zamawiającego, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt V lit. D. ppkt 3 poz. 2) SIWZ. b) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ – WYKAZ OSÓB. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. c) W przypadku dysponowania osobami, o których mowa w ppkt 7 UWAGI zawartej w ust. V lit. D ppkt 3), Wykonawca składa stosowne zobowiązanie - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
Dodano: 2024-07-02 - Budowa stacji uzdatniania wody wraz z budową systemu wodociągowego i zarządzania gospodarką wodną w Gminie Zawonia
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja centralnego ogrzewania w budynku szkoły przy ulicy Poźniaków
Dodano: 2024-06-19 - Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
Dodano: 2024-05-10 - Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-08-25 - Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w Zespole Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Lubaniu – etap I
Dodano: 2023-08-22 - „Modernizacja sieci LAN w budynkach Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie wraz z dostawą i instalacją cyfrowej centrali telefonicznej w ramach programu Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-03-28 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-03-01 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-28