Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Domu Dziennego Pobytu znajdujących się na parterze budynku przy ul. Staroszkolnej 6 C w Bolesławcu, celem utworzenia Dziennego Domu „Senior+

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Domu Dziennego Pobytu znajdujących się na parterze budynku przy ul. Staroszkolnej 6 C w Bolesławcu, celem utworzenia Dziennego Domu „Senior+
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń Domu Dziennego Pobytu znajdujących się na parterze budynku przy ul. Staroszkolnej 6 C w Bolesławcu, celem utworzenia Dziennego Domu „Senior+”. 1.1 Zakres robót w szczególności obejmuje: - rozebranie szybu windy towarowej w poziomie parteru i 1-szego piętra, - rozebranie istniejących ścianek działowych z cegieł, - rozebranie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie metalowym, - rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych, - wykucie otworów w ścianach nośnych na drzwi, - rozebranie posadzek z deszczułek nie nadających się do dalszego wbudowania wraz ze skuciem kleju pod parkietem, - zerwanie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych i paneli podłogowych, - rozebranie posadzki z płytek ceramicznych i płytek GRES, - skucie okładziny schodów z lastriko, - demontaż okapu kuchennego, - demontaż balustrady schodowej i poręczy (pochwytu), - wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi 5 t. na odległość 20 km, - montaż krzesełka schodowego na schodach dwu biegowych ze spocznikiem, - wykonanie dokumentacji powykonawczą w 3 egz, 1.2 Roboty budowlane należy wykonywać wyłącznie w dni robocze oraz soboty, w godzinach od 06:00 do 18:00 – w uzgodnieniu z Kierownikiem Domu Dziennego Pobytu. 1.3 Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia lub dokumenty, składane przez wykonawcę na WEZWANIE zamawiającego, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt V lit. D. ppkt 3 poz. 2) SIWZ. b) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ – WYKAZ OSÓB. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. c) W przypadku dysponowania osobami, o których mowa w ppkt 7 UWAGI zawartej w ust. V lit. D ppkt 3), Wykonawca składa stosowne zobowiązanie - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach