Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń do terapii ruchowej wraz z zapleczem w budynku SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie - II etap

SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-120 Krzemieniewo, Górzno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(65)5369453, , fax. +48(65)5369452
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie
    Górzno 63
    64-120 Krzemieniewo, woj. wielkopolskie
    tel. +48(65)5369453, , fax. +48(65)5369452
    REGON: 41104954800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjamsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń do terapii ruchowej wraz z zapleczem w budynku SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest II etap przebudowy pomieszczeń w budynku SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie w następującym zakresie: W piwnicy w części centralnej budynku „B” przewiduje się budowę szatni damskiej (do 30 osób) z wydzielonym węzłem sanitarnym i przebudową schodów. W piwnicy w części „C” budynku przewiduje się budowę szatni damskiej (do 21 osób) i szatni męskiej (do 10 osób). W obu szatniach wydzielono węzły sanitarne. W części „A” budynku na parterze, przy klatce schodowej przewiduje się wydzielenie sali telewizyjnej. Przy windzie zewnętrznej zostanie wydzielone pomieszczenie do przygotowywania napojów dla pacjentów. Przewiduje się w tym miejscu montaż lodówki, szafki, zlewu oraz umywalki. W części „A” budynku, na parterze przewiduje się wykonanie następujących prac: - montaż oświetlenia przyłóżkowego w pokojach łóżkowych, - montaż drzwi wodoodpornych, zabezpieczonych mechanicznie na uszkodzenia od wózków, - modernizację trzech łazienek i dostosowanie ich dla osób niepełnosprawnych z wymianą okładzin ściennych, montażem posadzek antypoślizgowych, wymianą osprzętu sanitarnego na armaturę wiszącą. W części „B” budynku, na parterze przewiduje się modernizację sali gimnastycznej poprzez: - dostosowanie ilości gniazd instalacji elektrycznej do aktualnego wyposażenia, - modernizację posadzki z parkietu poprzez wymianę warstwy lakierniczej na antypoślizgową, - wymianę drzwi do pokoju planowania. W części „B” budynku, na piętrze przewiduje się modernizację dwóch łazienek i dostosowanie ich dla osób niepełnosprawnych poprzez: - wymianę okładzin ściennych, - montaż posadzek antypoślizgowych, - wymianę osprzętu sanitarnego na armaturę wiszącą, - montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych. W ramach zamówienia Wykonawca wykona niezbędne roboty towarzyszące do w/w robót budowlanych, tj. w szczególności roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne oraz roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia zostały określone w niniejszej SIWZ oraz w Załącznikach do SIWZ. 3.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 7 do SIWZ, b) przedmiar robót budowlanych – załącznik nr 8 A do SIWZ, c) przedmiar robót instalacyjnych branży sanitarnej – załącznik nr 8 B do SIWZ, d) przedmiar instalacji elektrycznych – załącznik nr 8 C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu nr 22 1130 1088 0001 3124 7820 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zawierać: a) nazwę Wykonawcy, nazwę Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), nazwę gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) oraz siedziby w/w podmiotów, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji i termin obowiązywania gwarancji, d) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty (bez jakichkolwiek warunków) kwoty gwarancji na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności kierowania tego żądania jedynie przez Bank Zamawiającego i bez konieczności potwierdzania podpisów Zamawiającego przez Bank Zamawiającego, jakikolwiek urząd lub notariusza, e) zobowiązanie gwaranta, że beneficjent gwarancji będzie ją mógł zrealizować w sytuacji, gdy: - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów nie złożył tych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, - Wykonawca nie zgodził się na poprawienie o ofercie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy Pzp, co uniemożliwiło wybór tej oferty jako najkorzystniejszej i skutkowało odrzuceniem tej oferty. 6. Powyższe wymogi dotyczące gwarancji odnoszą się także do wadium składanego w formie poręczenia. 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w tym posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej).Ocena spełniania niniejszego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Posiadania zdolności zawodowej. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w randze kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba. Ponadto, kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 282), tj. przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Nadto, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma osobami z co najmniej 3 letnim doświadczeniem, jedną posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, natomiast drugą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba. Powyższy warunek zostanie również uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów w postaci osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – potencjał kadrowy, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ponadto, Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia w/w uprawnień Wykonawca wraz z ofertą składa kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia osób wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ, a oryginały tych dokumentów przedkłada Zamawiającemu do wglądu przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach