Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń do terapii ruchowej wraz z zapleczem w budynku SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie - I etap.

SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-120 Krzemieniewo, Górzno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(65)5369453, , fax. +48(65)5369452
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie
    Górzno 63
    64-120 Krzemieniewo, woj. wielkopolskie
    tel. +48(65)5369453, , fax. +48(65)5369452
    REGON: 41104954800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjamsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń do terapii ruchowej wraz z zapleczem w budynku SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie - I etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest I etap przebudowy pomieszczeń w budynku SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie w następującym zakresie: W piwnicy w części „C” budynku, przy basenie, przewiduje się budowę dwóch szatni: męskiej i damskiej oraz WC dostosowanych dla osób niepełnosprawnych (3 sztuki), wydzielenie przedsionka przy windzie oraz punktu zmiany obuwia przed wejściem na basen. W modernizowanych pomieszczeniach projektuje się wymianę okładzin ściennych i sufitu podwieszanego. Należy też wykonać instalację ogrzewania podłogowego, zamontować antypoślizgową posadzkę z płytek ceramicznych klasy minimum R11 oraz zamontować pochwyty dla osób niepełnosprawnych. W szatni i węźle sanitarnym zaprojektowano wentylację mechaniczną. W pomieszczeniach mokrych należy zamontować drzwi wodoodporne. Należy wykonać demontaż istniejących drzwi i zamurowanie niektórych otworów drzwiowych, a także wykucie otworu w celu połączenia dwóch pomieszczeń szatni. W ramach zamówienia Wykonawca wykona niezbędne roboty towarzyszące do w/w robót budowlanych, tj. w szczególności roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne oraz roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia zostały określone w niniejszej SIWZ oraz w Załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 1.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu nr 22 1130 1088 0001 3124 7820 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 1.4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 1.5. W przypadku składania wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zawierać: a) nazwę Wykonawcy, nazwę Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), nazwę gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) oraz siedziby w/w podmiotów, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji i termin obowiązywania gwarancji, d) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty (bez jakichkolwiek warunków) kwoty gwarancji na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności kierowania tego żądania jedynie przez Bank Zamawiającego i bez konieczności potwierdzania podpisów Zamawiającego przez Bank Zamawiającego, jakikolwiek urząd lub notariusza, e) zobowiązanie gwaranta, że beneficjent gwarancji będzie ją mógł zrealizować w sytuacji, gdy: - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów nie złożył tych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, - Wykonawca nie zgodził się na poprawienie o ofercie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy Pzp, co uniemożliwiło wybór tej oferty jako najkorzystniejszej i skutkowało odrzuceniem tej oferty. 1.6. Powyższe wymogi dotyczące gwarancji odnoszą się także do wadium składanego w formie poręczenia. 1.7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w tym posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej). Ocena spełniania niniejszego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Posiadania zdolności zawodowej. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w randze kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba. Ponadto, kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 282), tj. przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Nadto, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma osobami z co najmniej 3 letnim doświadczeniem, jedną posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, natomiast drugą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba. Powyższy warunek zostanie również uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów w postaci osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – potencjał kadrowy, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ponadto, Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia w/w uprawnień Wykonawca wraz z ofertą składa kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia osób wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ, a oryginały tych dokumentów przedkłada Zamawiającemu do wglądu przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przez Zamawiającego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami podmiotu gospodarczego lub członkami zarządu – w przypadku upoważnienia ich do reprezentowania Wykonawcy oraz podpisania oferty. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (art. 22a ustawy Pzp). 4. „Formularz ofertowy” – według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 5. Zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – potencjał kadrowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wykonawcy krajowi składają nadto (poza dokumentami wskazanymi w pkt 6.1 – 6.6): 7.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawcy zagraniczni składają zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.7.1, 6.7.2 i 6.7.3 – dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że: - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 6.8 Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju, miejsca zamieszkania lub siedziby, lub przed notariuszem. 9. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. 9.2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, których oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulującą ich współpracę. 10. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiotów, na zasobach których polega wykonawca, kopie dokumentów ich dotyczących poświadczane są odpowiednio przez te podmioty. 12. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w punktach 6.1.-6.11. według formuły „spełnia – nie spełnia”. 13.Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawcy przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 369). Wraz z w/w oświadczeniem Wykonawca może wykazać, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp). 14. .Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo. Zastrzeżenie obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14.1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: a) umowa o podwykonawstwo musi zawierać dokładne określenie zakresu prac podlegających podzleceniu, b) termin zapłaty wynagrodzenia w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni, c) w umowie należy zastrzec, że podwykonawca lub dalszy podwykonawca nie może przenosić wierzytelności wynikających z umowy podwykonawczej bez uprzedniej zgody Wykonawcy i Zamawiającego. 14.2 Szczegółowe wymogi dotyczące umowy o podwykonawstwo, zasady przedkładania Zamawiającemu projektów umów o podwykonawstwo, kopii zawartych umów o podwykonawstwo, projektów zmian tych umów i zawartych aneksów oraz uzyskiwania akceptacji Zamawiającego, a także zgłaszania przez Zamawiającego zastrzeżeń lub sprzeciwu odnośnie przedłożonych dokumentów szczegółowo określają postanowienia wzoru umowy w sprawie zamówienia (wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 14.3 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14.4. Za prace podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za własne. 14.5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach