Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń budynku mieszkalno - usługowego z przeznaczeniem na przedszkole przy ul. Waszczyka 4

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń budynku mieszkalno - usługowego z przeznaczeniem na przedszkole przy ul. Waszczyka 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń budynku mieszkalno - usługowego z przeznaczeniem na przedszkole przy ul. Jerzego Waszczyka 4 w Zielonej Górze. 2. Zamówienie niniejsze składa się z następujących części: Roboty wewnętrzne. 1) roboty budowlane: a) roboty przygotowawcze - wykonanie przesklepień z dwuteowników w ścianie betonowej zewnętrznej; - rozbiórka ścian betonowych zewnętrznych; - wykonanie przesklepień z dwuteowników w ścianach wewnętrznych; - rozbiórka ścian wewnętrznych oraz przekucia otworów; - rozebranie posadzek piwnic; - wykonanie pogłębienia piwnic; - wykonanie wykopu pod nowoprojektowane ściany; - wykonanie fundamentów pod nowo projektowane ściany. b) roboty wykończeniowe: - wymurowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych z cegły pełnej i gazobetonu; - wylanie chudego betonu pod posadzki; - izolowanie i wylewanie posadzek; - wykonanie konstrukcji aluminiowej ściany zewnętrznej wraz z parapetami; - wykonanie konstrukcji aluminiowej dachu; - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z licowaniem płytkami elewacyjnymi; - montaż rynien oraz rur spustowych; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej (PCV oraz aluminium) wraz z parapetami; - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach; - wykonanie ścian z płyt gipsowo kartonowych na profilach metalowych; - ułożenie posadzek z kamienia sztucznego na klej; - licowanie ścian płytkami o wymiarach 30 x 30 na klej; - wykonanie obudów z płyt g-k (przewody wentylacyjne, nadproża); - malowanie ścian; - wykończenie posadzek (gumolit); - wykończenie posadzek (wykładzina). 2) branża elektryczna - wykucie bruzd w ścianach i sufitach; - rozprowadzenie przewodów wtynkowych wraz z zaprawieniem bruzd; - montaż opraw oświetleniowych; - montaż gniazdek i włączników. 3) branża sanitarna a) kanalizacja sanitarna: - obniżenie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej; - wykonanie podejść pod nowo projektowane urządzenia sanitarne; - montaż armatury sanitarnej oraz wpustów żeliwnych. b) instalacja c.w.u i z.w: - rozprowadzenie rur TECEflex w posadzkach; - wykonanie przyłączy pod baterie i urządzenia sanitarne; - próba szczelności sieci; - montaż baterii umywalkowych, natryskowych i ściennych. c) instalacja c.o - rozprowadzenie rur z tworzyw sztucznych w posadzkach; - próba szczelności sieci c.o.; - wykonanie podejść pod grzejniki; - montaż grzejników; - montaż zaworów termostatycznych. d) instalacja p.poż: - wykonanie rurociągu z rur stalowych o połączeniach gwintowanych; - montaż szafki hydrantowej. e) kotłownia: - roboty przygotowawcze, montaż armatury; - montaż kotłów i odprowadzenie spalin; - montaż systemu alarmującego oraz automatyki; - próbne odpalenie kotła. f) wentylacja i klimatyzacja: - montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej; - montaż centrali wentylacyjnej oraz wentylatorów promieniowych; - montaż czerpni i wyrzutni ściennych; - montaż klimatyzatorów; - montaż anemostatów. Roboty zewnętrzne. 1) kanalizacja sanitarna i system rozsączający Wavin Azura. - wykonanie wykopów pod rurociąg; - montaż rurociągów PCV; - zasypanie wykopów liniowych z zagęszczeniem gruntu warstwami; - montaż systemu rozsączającego Wavin. 2) roboty budowlane a) ścianka oporowa z pustaków: - wykop pod ściankę; - podbeton gr. 5 cm; - murowanie ścianki i ułożenie zbrojenia; - zalanie ścianki betonem; - izolacja przeciwwilgociowa; - tynk cienkowarstwowy. 3) roboty ziemne a) chodnik przed budynkiem: - wykonanie koryta na szerokość chodnika; - osadzenie obrzeży betonowych; - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod kostkę; - ułożenie kostki brukowej; - ułożenie cieków kanalizacji deszczowej. b) zagospodarowanie terenu zewnętrznego i plac zabaw: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej; - rozplantowanie ziemi urodzajnej; - wykonanie trawników; - sadzenie drzew i krzewów; - urządzenie zabawowe oraz ławki parkowe. Zamawiający informuje, że wszystkie materiały występujące - w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót objętych postępowaniem - pod nazwą producenta zostały podane przykładowo. Mogą być one zastąpione innymi materiałami równoważnymi, pod warunkiem użycia nie gorszych materiałów niż podane, oraz utrzymania zakładanej efektywności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 21.000 PLN Słownie(dwadzieścia jeden tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykazać się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej której przedmiotem była przebudowa/budowa/remont budynku o wartości co najmniej 1 mln zł. b) wskaże osoby/podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: - kierownik budowy - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w kierowaniu na co najmniej dwóch budowach dotyczących budowy, przebudowy, lub remontu budynku o powierzchni zabudowy min. 400 m2 wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownik robót budowlanych - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownik robót elektrycznych - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót w specjalności elektrycznej, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 PLN, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 PLN. 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa pełnomocnik). 5) wnieść przewidziane w postępowaniu wadium; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) wykaz osób/podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dołączonym CV (sporządzonymi wg załącznik nr 4) oraz uprawnieniami budowlanymi, o których mowa w pkt 9 SIWZ i zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, lub stosowne oświadczenie o udostępnieniu osób/podmiotów, d) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 5; e) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; f) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); h) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); i) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawna, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, a w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); j) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002 nr 197 poz.1661 z późn. zm.) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); k) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. l) kosztorysy ofertowe określające cenę ryczałtową całego zamówienia sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz przedmiarów robót;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach