Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń budynków zlokalizowanych na terenie zabytkowego centrum miasta Opole Lubelskie realizowana w ramach projektu pod nazwą: Opole Lubelskie do dotknięcia, do zasmakowania-rewitalizacja gospodarczo-społeczna historycznego centrum Opola Lubelskiego

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń budynków zlokalizowanych na terenie zabytkowego centrum miasta Opole Lubelskie realizowana w ramach projektu pod nazwą: Opole Lubelskie do dotknięcia, do zasmakowania-rewitalizacja gospodarczo-społeczna historycznego centrum Opola Lubelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń budynków zlokalizowanych na terenie zabytkowego centrum miasta Opole Lubelskie. Przedmiot zamówienia dzielony jest na części: 2. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części: 1) Część I - Utworzenie Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Ogrodowej 9 w Opolu Lubelskim. 2) Część II - Utworzenie Centrum Usług Społecznych przy ul. Stary Rynek 44 w Opolu Lubelskim. 3) Część III - Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Długiej w Opolu Lubelskim. 3. Zakres zamówienia dla części I obejmuje: 1) Przebudowę pomieszczeń budynku zlokalizowanym przy ul. Ogrodowej 9 w Opolu Lubelskim na działkach gruntu nr ew. 296/1, 296/2, gdzie przewidziano zmianę funkcji użytkowania części budynku dla potrzeb utworzenia tzw. Inkubatora Przedsiębiorczości (wprowadzenie nowej funkcji usługowej) Poniżej katalog robót przewidzianych do wykonania w budynku (zakres zamówienia obejmuje wyłącznie roboty wewnętrzne bez przebudowy klatki schodowej zewnętrznej, doświetleń okien piwnicznych, osuszenia i zaizolowania ścian piwnicznych budynku, wstawienia nowego okna 01 – 1 szt, zamurowania części otworu okiennego w ścianie zewnętrznej): a) roboty rozbiórkowe w zakresie ścianek działowych pierwszego pietra; b) rozbiórka starych posadzek i wykładzin; c) demontaż instalacji elektrycznej i wod-kan wewnętrznych; d) skucie tynków; e) wydzielenie ściankami działowymi nowych sanitariatów wraz z wykonaniem nowej instalacji wod-kan, elektrycznej oraz montaż osprzętu elektrycznego i sanitarnego; f) remont istniejącej klatki schodowej wewnętrznej polegający na korekcie wysokości stopni schodowych poprzez wylewkę betonową; g) wykonanie nowych ścianek działowych w pomieszczeniach „suchych” z gazobetonu w pomieszczeniach mokrych z cegły wapienno piaskowej; h) wykonanie tynków cementowo- wapiennych kategorii III na ścianach wewnętrznych; i) wykonanie glazury w pomieszczeniach łazienek; j) wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach pierwszego pietra wraz z warstwami izolacji; k) wykonanie w wybranych pomieszczeniach instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji c.o., elektrycznej i teletechnicznej wraz z zabudową przewodów c.o.; l) dostosowanie szerokości otworów drzwiowych w istniejących ściankach działowych w celu zapewnienia szerokości przejścia netto po otwarciu drzwi; m) wykonanie niezbędnych pomiarów, badań (między innymi kominiarskie, badania wody, pomiary elektryczne, pomiary wentylacji mechanicznej i hydrantowej); n) zapewnienie serwisu wentylacji mechanicznej w okresie gwarancji; o) zakup, dostawa, montaż wyposażenia pomieszczeń; p) wykonanie instalacji hydrantowej wraz z montażem tzw. zaworu pierwszeństwa i zaworem antyskażeniowym; q) wykonanie instalacji wodociągowej wraz z jej oddzielnym opomiarowaniem; r) montaż lokalnych podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej; s) wykonanie instalacji kanalizacyjnej; t) demontaż grzejników kolidujących z nowym układem funkcjonalnych, zainstalowanie nowych grzejników we wskazanych w dokumentacji miejscach; u) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej wraz z dostawą i montażem kompletnej automatyki sterowniczej; v) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z zapewnieniem opomiarowania dla wzajemnych rozliczeń z dostawcą (w tym min: instalacja oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, awaryjnego); w) wykonanie instalacji gniazd , instalacji odgromowej, RTV, internetowej, telefonicznej, instalacji zasilania wentylacji mechanicznej, wykonanie niezbędnych rozdzielnic; x) zapewnienie serwisu i konserwacji wentylacji mechanicznej w okresie gwarancji; y) opracowanie instrukcji p.poż wraz z wyposażeniem pomieszczeń w sprzęt p.poż zgodnie z opracowaną instrukcją oznakowanie dróg ewakuacyjnych; 4. Zakres zamówienia dla części II obejmuje: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych; 2) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian konstrukcyjnych poprzez iniekcje; 3) Odgrzybianie ścian; 4) Zabezpieczenie stropu przeciwgrzybicznie; 5) Montaż parapetów wewnętrznych; 6) Wykonanie sufitu podwieszanego; 7) Wykonanie ścianek działowych szkieletowych i szklanych; 8) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej (Uwaga ! Drzwi zewnętrzne Dz1 (drzwi od strony ul. Stary Rynek) należy wykonać jako bezklasowe, tj. bez odporności ogniowej zgodnie z aneksem do projektu budowlanego z listopada 2017r.) 9) Wydzielenie sanitariatów ; 10) Roboty wykończeniowe, 11) Wykonanie instalacji wewnętrznych (elektryczna, wod – kan, hydrantowa, telefoniczna i komputerowa; 12) Zakup, dostawa gaśnic pożarowych; 13) Zakup, dostawa i montaż wyposażenie pomieszczeń; 5. Zakres zamówienia dla części III obejmuje: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych; 2) Wykonanie izolacji posadzek, podłóg oraz wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej na granicy stref p.poż ścian zewnętrznych; 3) Odgrzybianie ścian; 4) Zabezpieczenie stropu przeciwgrzybicznie; 5) Montaż parapetów wewnętrznych; 6) Wykonanie sufitu podwieszanego; 7) Wykonanie ścianek działowych szkieletowych i szklanych; 8) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 9) Wydzielenie sanitariatów ; 10) Roboty wykończeniowe, 11) Wykonanie instalacji wewnętrznych (elektryczna, wod – kan, hydrantowa, telefoniczna i komputerowa, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej wraz z sterowaniem; 12) Zakup, dostawa gaśnic pożarowych wynikających z opracowanej przez Wykonawcę instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, oznakowanie dróg ewakuacyjnych ; 13) Zakup, dostawa i montaż wyposażenie pomieszczeń, w tym sanitariatów. 14) Wykonanie niezbędnych pomiarów i prób elektrycznych, instalacji wentylacji mechanicznej, wod – kan i c.o.; 15) Wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, instalacji gniazd, instalacji zasilenia wentylacji mechanicznej, ochrony przeciw porażeniowej, przeciwprzepięciowej, ochrony od porażeń, rozdzielnice, wykonanie instalacji RTV, internetowej, telefonicznej,; 16) Zapewnienie serwisu i konserwacji wentylacji mechanicznej w okresie gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania powinien wynikać w jakim zakresie będą udostępnione zasoby, do jakich robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach