Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń bloku operacyjnego celem utworzenia nowej sali operacyjnej nr 7 dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44-102 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117, , fax. -
    REGON: 28836600028000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń bloku operacyjnego celem utworzenia nowej sali operacyjnej nr 7 dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa pomieszczeń bloku operacyjnego celem utworzenia nowej sali operacyjnej nr 7 dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach zwanego dalej Zamawiającym. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę wydanego w formie decyzji administracyjnej. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w: a) Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy b) Załączniku nr 8 do SIWZ – Dokumentacja projektowa c) Załączniku nr 9 do SIWZ – STWIOR d) Załączniku nr 10 do SIWZ – Przedmiary e) Załączniku nr 11 do SIWZ – Specyfikacja asortymentowo - cenowa wyposażenia f) Załączniku nr 12 do SIWZ – Parametry technicznie wyposażenia 5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji zgodnie z wymogami przedstawionymi we wzorze umowy. 6. Informacja o możliwości złożenia oferty równoważnej: 1) Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika). Dopuszcza się zatem zastosowanie (zaproponowanie w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom opisanym w projekcie wykonawczym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zastosowane materiały. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który będzie się powoływał w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót opisujących niniejsze zamówienie jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jako takie należy rozumieć rozwiązania o parametrach nie gorszych niż podane przykładowo w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany załączyć do oferty dokumenty uwiarygodniające zgodność cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych zawartych w rozwiązaniach równoważnych wymaganiom Zamawiającego, zaoferowanych w złożonej ofercie. Asortyment równoważny należy wyszczególnić w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Niezłożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu rozwiązań równoważnych będzie rozumiane jako ujęcie w kalkulacji ceny oferty materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku, Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz do podania nazwy podwykonawcy. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom winno się odbywać na zasadach określonych w ustawie Pzp oraz zgodnie z zapisami umowy. Personel Wykonawcy – wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez niego nie krótszym jednak niż 5 dni roboczych licząc od dnia żądania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami, o których mowa w ust. 1 powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2 powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 4) Jeżeli pomimo powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na podstawie umowy o pracę, co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, Zamawiającego lub jego przedstawicieli, osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000,00 zł brutto za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez inspektora nadzoru lub przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. Ubezpieczenie: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (delikt, kontrakt, produkt) w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą 3 000 000,00 PLN obejmującą zakresem ochrony: a. szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym szkody w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności oraz w mieniu powierzonym (do wysokości sumy gwarancyjnej), b. szkody powstałe z tytułu wadliwego wykonania robót lub usług, w tym po przekazaniu przedmiotu wykonanej pracy lub usługi w użytkowanie Zamawiającego (do wysokości sumy gwarancyjnej), c. odpowiedzialność cywilna wzajemna (do wysokości sumy gwarancyjnej), d. szkody wyrządzone przez podwykonawców Wykonawcy (do wysokości sumy gwarancyjnej), e. Odpowiedzialność Cywilna Pracodawcy (suma gwarancyjna: 500.000,00 zł), f. zakres ubezpieczenia powinien obejmować także szkody w mieniu otaczającym plac prowadzonych robót powstałe wskutek prowadzenia robót budowlanych (do wysokości sumy gwarancyjnej), g. szkody powstałe w następstwie awarii m.in. urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, instalacji gazowych, elektrycznych oraz szkody powstałe na skutek cofnięcia się cieczy z rur systemu kanalizacji (do wysokości sumy gwarancyjnej), g. szkody z tytułu czystych strat finansowych z włączeniem usługi tj. strat nie wynikających ze szkód osobowych lub rzeczowych - limit na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości 200.000,00 zł, h. szkody w instalacjach naziemnych i podziemnych (do wysokości sumy gwarancyjnej), i. szkody podczas prac ładunkowych/rozładunkowych w tym w przedmiocie prac (do wysokości sumy gwarancyjnej). 2) Obowiązywać będzie klauzula reprezentantów w zależności od typu spółki ograniczona do członków zarządu lub komplementariuszy lub wspólników lub partnerów lub osób fizycznych zawierających umowę ubezpieczenia (do wysokości sumy gwarancyjnej). 3) Z zakresu ubezpieczenia nie będą wyłączone szkody powstałe wskutek wibracji, hałasu, użycia młotów, dźwigów (do wysokości sumy gwarancyjnej), dla młotów, dźwigów (podlimit: 200.000,00 zł) 4) W umowie ubezpieczenia nie mogą mieć zastosowania udziały własne i franszyzy procentowe. Maksymalna wysokość udziału/franszyz nie wyższa niż 1 000,00 zł. 5) Szczegóły dotyczące terminu ważności ubezpieczenia określono we Wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 6) Umowa ubezpieczenia powinna gwarantować wypłatę odszkodowania płatnego w walucie polskiej, w kwotach koniecznych dla naprawienia poniesionej szkody. 7) Zamawiający będzie wskazany w polisie lub innym dokumencie potwierdzającym zawarcie ubezpieczenia jako podmiot uprawniony do bezpośredniego dochodzenia i otrzymania wypłaty w przypadku zaistnienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową. Zamawiający informuje, że roboty budowlane mogą być wykonywane 7 dni w tygodniu w godzinach od 6.00 do 22.00, jednakże należy uwzględnić, że prace szczególnie uciążliwe możliwe będą do wykonania po godzinie 15.00 w dni robocze oraz w dni wolne od pracy przez cały dzień. Zamawiający informuje, że w przypadku wykonywania wszelkich prac, których realizacja odbywać się będzie poza obszarem objętym projektem należy uzgodnić indywidualnie z przedstawicielami Zamawiającego. Aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Bloku Operacyjnego należy szczelnie wydzielić teren budowy zabezpieczający użytkowaną część Bloku Operacyjnego. W tym celu Zamawiający wymaga zamontowania szczelnej ścianki działowej w korytarzu przy pomieszczeniu 3.11 a (montaż ścianki pod skosem). Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu materiałów oraz przewozu osób pracujących przy remoncie VIII piętra windami istniejącymi w budynku kliniki. Windy te są przeznaczone dla pacjentów i personelu. Wykonawcy mają doliczyć koszt zamontowania zewnętrznej windy towarowo-osobowej. Zamawiający wymaga, aby sprzęt oferowany przez Wykonawców był kompatybilny z posiadanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP (oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia) stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP (oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu) stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w ww. oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ oraz załącza zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów. Zobowiązanie stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ zawiera w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) informację, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje części przedmiotu zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach