Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń auli A, zlokalizowanej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 4 w Lublinie na potrzeby dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20059 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 485 200 , fax. 814 485 201
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1
    20059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 485 200, fax. 814 485 201
    REGON: 28871600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń auli A, zlokalizowanej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 4 w Lublinie na potrzeby dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy pomieszczeń auli A zlokalizowanej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 4 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 8 na potrzeby dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Przebudowę auli A na Vp. bloku BAE wraz z niezbędnymi wewnętrznymi instalacjami: centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznymi i teletechnicznymi w budynku Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszej SIWZ: 3.1. Projekt budowlany 3.2. Projekt wykonawczy 3.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) 3.4. Przedmiary robót 4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektów: Aula A znajduje się na piątej kondygnacji istniejącego budynku pomiędzy segmentami B i E. Aula skomunikowana jest z pozostałą częścią kompleksu poprzez istniejące klatki schodowe. Aula po przebudowie przeznaczona będzie na 167 miejsca na audytorium. Zostanie zmieniony układ audytorium poprzez nadlanie stopni tak, aby sala spełniała wymogi przejść ewakuacyjnych. Nowe przejście pomiędzy rzędami zostało zlokalizowane w środkowej części audytorium. Podstawowe parametry techniczne obiektu objętego przebudową (auli): Maksymalna długość - 24,72 m Maksymalna szerokość - 12,74 m Maksymalna wysokość - 5,53 m Powierzchnia użytkowa – 246,49 m2 Kubatura –1 363,08 m3 Ilość kondygnacji w budynku, w którym zlokalizowana jest aula A - nadziemnych – 6 - podziemnych – 2 5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac remontowych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników i pacjentów budynku. 6. Przekazanie pomieszczeń wewnętrznych przeznaczonych do wykonania prac będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem Obiektu. 7. Z uwagi na fakt, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: - dbanie o czystość, - przestrzeganie przepisów BHP. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 10. W przypadku gdy w przedmiarach występują nazwy własne (normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 10.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 10.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 11. Dodatkowe informacje dla wykonawców: 11.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty. 11.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 11.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 11.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej. 11.5. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt przebudowy jest projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączna podstawą do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie. 12. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. 13. Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 14. Obowiązek zatrudniania osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcy, a także podwykonawców i dalszych podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. Dane osób wykonujących te czynności zostaną przedłożone Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Załączniki: 1. Projekt budowlany 2. Projekt wykonawczy 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) 4. Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości 19 000,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach