Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302, , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, , fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń 2-go piętra na potrzeby szkoły podstawowej w Gimnazjum 1 dz. Śródmieście w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń 2-go piętra na potrzeby szkoły podstawowej w Gimnazjum 1 dz. Śródmieście w Rybniku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Na II piętrze w pomieszczeniach dwóch sal lekcyjnych wykonanie toalet damskich i męskich w tym m.in.: Zdjęcie istniejącej warstwy podłogi, aż do warstwy konstrukcyjnej stropu gęstożebrowego (łącznie ok. 19 cm), Ułożenie nowej warstwy posadzki zgodnie z rysunkiem, W istniejących pomieszczeniach sal lekcyjnych wydzielić przedsionki z umywalkami od pomieszczeń z ubikacjami oraz od pomieszczenia składziku porządkowego ściankami działowymi wykonanymi w lekkiej konstrukcji z płyt gipsowo kartonowych wodochronnych na całą wysokość pomieszczenia, W miejscu zamontowania umywalek w ściance działowej wykonać dodatkowe wzmocnienia z profili stalowych, W projektowanym pomieszczeniu ubikacji męskich usunąć istniejące drzwi w ścianie nośnej a pozostały otwór zaślepić jednostronnie płytą gipsowo-kartonową wodoodporną na profilu C100, W pomieszczeniu ubikacji i pisuarów w toalecie męskiej wykonać złączkę do węża, W pomieszczeniu składziku porządkowego zamontować zlew jednokomorowy na wysokości 50 cm, W istniejących drzwiach do pomieszczeń toalet wykonać otwory wentylacyjne lub podcięcia wentylacyjne, Zamontować nowe drzwi wewnętrzne z podcięciem wentylacyjnym, Zamontować kabiny systemowe oddzielające ubikacje w kolorze szarym RAL 7035, Wykończyć ściany płytkami ceramicznymi lub innymi materiałami zmywalnymi i odpornymi na działanie wilgoci, Powyżej 2 m ściany wykończyć farbą emulsyjną, Posadzki wykończyć płytkami ceramicznymi, Zamontować nowe urządzenia sanitarne – ubikacje wykonać na stelażu podtynkowym, Przebudować istniejącą instalację sanitarną wg projektu instalacji sanitarnych, Przebudować istniejącą instalację elektryczną wg projektu instalacji, Wykonać instalację wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitariatów wg projektu instalacji. Ze względu na trwający rok szkolny Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do pracy w terminach poza normalnym czasem użytkowania obiektu, tj. popołudniami i w weekendy (terminy do ustalenia z Użytkownikiem obiektu podczas przekazania placu budowy). Szczegółowy opis zadania zawarto w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w ramach zadania zostaną zabudowane wyłączniki oświetlenia dostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (dotyczy każdego zadania): wykonanie robót stolarskich, wykonanie robót zbrojarskich i betoniarskich, wykonanie robót murarskich i tynkarskich, wykonanie robót malarskich, wykonanie instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji sanitarnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Ciasna"
Dodano: 2024-07-26 - Renowacja balkonów w budynku wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Fabrycznej 2/I w Ustroniu wraz z innymi robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-07-24 - remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 – część północno-zachodnia
Dodano: 2024-07-23 - Remont kapliczek pw. Św. Jana Nepomucena przy ul. Rudzkiej w Rybniku-Stodołach oraz Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej/Wjazdowej w Rybniku-Chwałowicach.
Dodano: 2024-07-18 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja i restauracja budynku dawnej straży pożarnej szybu "Franciszek" w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-07-04 - REMONT USZKODZONEGO MURU OPOROWEGO W KORYCIE POTOKU DRĄGOWY.
Dodano: 2024-07-02 - Wymiana Stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. " Termomodernizacja budynku oświatowego w Jeżowej przy ul. Asfaltowej 29
Dodano: 2024-06-26 - 4WOG-1200.2712.43.2024 Remont budynku nr 18 Opole
Dodano: 2024-06-25 - Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-06-24