Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg
- Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
- Data zamieszczenia: 2019-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
al. Jana Pawła II 31
70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
REGON: 00120877700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń 206, 207 i 04, 05, 06, 220 oraz 316 przy ul. Wąskiej 12-13 oraz wejścia do pomieszczenia i przebudowa pomieszczeń korytarza pomieszczenia na laboratoria Katedry Chemii Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Felczaka 3a, 3cd w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa pomieszczeń 206, 207 i 04, 05, 06, 220 oraz 316 przy ul. Wąskiej 12-13 oraz wejścia do pomieszczenia i przebudowa pomieszczeń korytarza pomieszczenia na laboratoria Katedry Chemii Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Felczaka 3a, 3cd w Szczecinie DOKUMENTY stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 2) Oświadczenie w trybie art. 25a uPZP - załącznik nr 2 3) Zobowiązanie do pokrycia szkód - załącznik nr 4 4) Dokumentacja projektowa (PW) 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z załącznikami. 6) Przedmiary robót UWAGA: Podstawą sporządzenia oferty są dokumenty wskazane w punkcie 4 i 5. Szczegóły w odpowiednich załącznikach do specyfikacji technicznych. Wizja lokalna Wykonawcy na obiekcie oraz przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Zamawiający przewiduje możliwość organizacji wizji lokalnej na obiekcie. W celu wyznaczenia terminu wizji, wykonawca składa odpowiedni wniosek, w trybie określonym w Dziale XIII SIWZ. W celu prawidłowej wyceny, do sporządzenia oferty, zaleca się, aby Wykonawca sprawdził zgodność zakresu robót ujętych w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszące znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917)- Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem (w szczególności: murarz, malarz, tynkarz instalator sanitarny i elektryczny). Wymóg nie dotyczy samodzielnych funkcji w budownictwie. Procedura weryfikacji zastosowania postanowień niniejszego ustępu została określona we wzorze umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 3) harmonogram rzeczowo – finansowy wykonania zamówienia uwzględniający, iż data rozpoczęcia wykonywania robót nastąpi z dniem wprowadzenia na obiekt. Harmonogram musi być sporządzony przy założeniu, iż jednostką podstawową jest jeden tydzień. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, iż dotrzymanie terminów wynikających z harmonogramu jest zagrożone, Wykonawca przedstawi rozwiązania zapewniające dotrzymanie terminu zakończenia zadania. Nieprzedłożenie harmonogramu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy a następnie Zamawiający zatrzyma wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 1, 3 uPZP. Jeżeli Wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia harmonogramu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie art. 94 ust. 2 uPZP. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika, oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nieprzedłożenie wykazu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy a następnie Zamawiający zatrzyma wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 1, 3 uPZP. Jeżeli Wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie art. 94 ust. 2 uPZP. Wykonawca musi zapewnić osobę spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 2187 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi albo wykonywania nadzoru inwestorskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w : • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. II/O Szczecin, nr konta: 86 1240 3927 1111 0000 4099 0732, a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. 2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w Dziale Finansowo-Księgowym w siedzibie Zamawiającego przy al. Papieża Jana Pawła II nr 31, pok. 111) od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 - 15.00., a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a uPZP. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, d. Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 4) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium: W przypadku wpłacenia wadium w pieniądzu – kopia polecenia przelewu W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna – kopia dokumentu (oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale 1, dział IX, punkt 4). 5) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 6) Zobowiązanie do pokrycia szkód w obiekcie niezwiązanych z przedmiotem oferty, a powstałych przy realizacji robót - załącznik nr 4. 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17 - Powtórzenie podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Szczecin w latach 2023 - 2025 ”.
Dodano: 2024-07-17 - Przebudowa i adaptacja zabytkowej stodoły w Gąskach na potrzeby Obchodu Ochrony Wybrzeża
Dodano: 2024-07-17 - Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2318Z na odcinku Miłogoszcz – DK 22
Dodano: 2024-07-16