Przetargi.pl
Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni ulic z nawierzchni gruntowych ulepszonych na nawierzchnię z płyt IOMB w ramach programu przebudowy dróg Gminy Wejherowo

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni ulic z nawierzchni gruntowych ulepszonych na nawierzchnię z płyt IOMB w ramach programu przebudowy dróg Gminy Wejherowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni ulic z nawierzchni gruntowych ulepszonych na nawierzchnię z płyt IOMB w ramach programu przebudowy dróg Gminy Wejherowo z podziałem na dwie części. 2. Część 1 zamówienia obejmuje: 1) zadanie 1 - Zmiana nawierzchni ul. Polnej w Bolszewie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 5 m, na odcinku pomiędzy istniejącymi płytami tj. ok. 220 m, zgodnie z załączonym rys. 1. 2) zadanie 2 - Zmiana nawierzchni ul. Słowackiego w Bolszewie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 4 m, od istniejących płyt znajdujących się na dz. 415/10 na odcinku ok. 40 m., w kierunku granicy dz. 415/44, oraz wykonać studnie chłonną z wpustem drogowym i rozsączeniem na dz. 415/41, zgodnie z załączonym rys. 2, c) na skrzyżowaniu z istniejącymi płytami IOMB należy wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m, d) spadki podłużne i poprzeczne nawierzchni należy wykonać w taki sposób aby umożliwić skuteczne zbieranie wody przez wybudowaną studnie, e) studnię należy wykonać z kręgów betonowych ?1200 o głębokości 3 m, f) wpust uliczny wykonać z kręgów betonowych ?500 o głębokości 2 m wraz z osadnikiem, g) rozsączenie wykonać z rur drenarskich ?160 na dł. 20 m, h) studnię chłonną należy zlokalizować w poboczu, w taki sposób aby możliwe było jej oczyszczenie, i) lokalizację wpustu należy przewidzieć w taki sposób aby współgrała ona z wykonanymi spadkami nawierzchni. 3) zadanie 3 - Zmiana nawierzchni ul. Prusa w Bolszewie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 4,5 m i dł. 60 m, oraz wykonać studnie chłonną z wpustem drogowym i rozsączeniem na dz. 946/6, zgodnie z załączonym rys. 3, c) nawierzchnie należy dowiązać do istniejących płyt IOMB, w miejscu połączenia nawierzchni należy wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m, d) spadki podłużne i poprzeczne nawierzchni należy wykonać w taki sposób aby umożliwić skuteczne zbieranie wody przez wybudowaną studnie, e) studnię należy wykonać z kręgów betonowych ?1200 o głębokości 3 m, f) wpust uliczny wykonać z kręgów betonowych ?500 o głębokości 2 m wraz z osadnikiem, g) rozsączenie wykonać z rur drenarskich ?160 na dł. 20 m, h) studnię chłonną należy zlokalizować w poboczu, w taki sposób aby możliwe było jej oczyszczenie, i) lokalizację wpustu należy przewidzieć w taki sposób aby współgrała ona z wykonanymi spadkami nawierzchni. 4) zadanie 4 - Zmiana nawierzchni ul. Mickiewicza w Bolszewie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 4,5 m, na odcinku pomiędzy istniejącymi płytami, tj. na dł. ok. 230 m, oraz wykonać studnie chłonną z wpustem drogowym i rozsączeniem, zgodnie z załączonym rys. 4, c) przy skrzyżowaniu z istniejącą nawierzchnią z płyt IOMB należy wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m, d) spadki podłużne nawierzchni należy wykonać w taki sposób aby umożliwić skuteczne zbieranie wody przez wybudowaną studnie, e) studnię należy wykonać z kręgów betonowych ?1200 o głębokości 3 m, f) wpust uliczny wykonać z kręgów betonowych ?500 o głębokości 2 m wraz z osadnikiem, g) rozsączenie wykonać z rur drenarskich ?160 na dł. 20 m, h) studnię chłonną należy zlokalizować w poboczu, w taki sposób aby możliwe było jej oczyszczenie, i) lokalizację wpustu należy przewidzieć w taki sposób aby współgrała ona z wykonanymi spadkami nawierzchni. 5) zadanie 5 - Zmiana nawierzchni ul. Jagodowej w Bolszewie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 5 m, od istniejących płyt, na dł. ok. 50 m, zgodnie z załączonym rys. 5, 6) zadanie 6 - Zmiana nawierzchni ul. Bocznej w Orlu: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 4,5 m od ul. Zamostnej, na dł. ok. 120 m, zgodnie z załączonym rys. 6, c) na skrzyżowaniu z ul. Ceynowy wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m. 3. Część 2 zamówienia obejmuje: 1) zadanie 7 - Zmiana nawierzchni ul. Kasztelańskiej w Gościcinie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 5 m, od istniejącej nawierzchni asfaltowej na ul. Słonecznej na dł. 200 m, zgodnie z załączonym rys. 7, c) przy skrzyżowaniu ul. Kasztelańskiej, Robakowskiej i Słonecznej nawierzchnię należy dowiązać również do istniejących płyt IOMB (z uwzględnieniem odpowiedniego poszerzenia). 2) zadanie 8 - Zmiana nawierzchni ul. Grabowej w Gościcinie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 4,5 m, od istniejącego wjazdu z płyt IOMB na dł. 50 m, zgodnie z załączonym rys. 8. 3) zadanie 9 - Zmiana nawierzchni ul. Nadrzecznej w Gościcinie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 5 m, od istniejącej nawierzchni z płyt IOMB na dł. 150 m, zgodnie z załączonym rys. 9. 4) zadanie 10 - Zmiana nawierzchni ul. Prostej w Gościcinie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 4 m od ul. Wąskiej, na dł. 95 m, zgodnie z załączonym rys. 10, c) na skrzyżowaniu z ul. Wąską wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m. 5) zadanie 11 - Zmiana nawierzchni ul. Osiedlowej w Gościcinie: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 4,5 m od istniejącej nawierzchni z płyt IOMB do ul Nadrzecznej, na dł. ok. 235 m, zgodnie z załączonym rys. 11, c) na skrzyżowaniu z ul. Nadrzeczną wykonać poszerzenia o promieniu skrętu 5 m. 6) zadanie 12 - Zmiana nawierzchni ul. Jarzębinowej w Łężycach: a) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, b) w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na szerokości 5 m od istniejącej nawierzchni z płyt IOMB, na dł. 140 m, zgodnie z załączonym rys. 12. 4. Płyty betonowe IOMB nowe o wym. 100 cm x 75 cm x 12 cm należy układać tak, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża podbudowy. Grubość podbudowy nie powinna być mniejsza niż 12 cm. Podbudowę po ułożeniu należy zagęścić. Konstrukcję drogi należy wykonać w sposób zapewniający uzyskanie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych tak, aby wysokościowo dostosować ją do istniejącego terenu w szczególności do istniejących zjazdów oraz nie doprowadzić do ich zalewania przez wodę. Powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie więcej niż 10 mm. Szerokość spoin między płytami nie powinna być większa niż 20 mm. Wypełnienie piaskiem spoin i otworów w płycie powinno być wykonane na pełną grubość płyty. Wymagania jakościowe płyt zostały określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (załączniku nr 10 do SIWZ). 5. W skład prac dla poszczególnych zadań (tj. od zadania 1 do zadania 12 w części 1 oraz części 2) wchodzą następujące roboty: 1) wykonanie projektu zmiany czasowej organizacji ruchu, 2) oznakowanie robót, 3) geodezyjne prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, 4) korytowanie na gł. ok. 0,30 m - koryto wyprofilowane zgodnie z zadanymi odpowiednimi spadkami wraz z wywozem urobku, 5) zagęszczeniem podłoża wraz z wyprofilowaniem, 6) zakup i dostarczenie materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 7) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 12 cm po zagęszczeniu, 8) ułożenie płyt betonowych typu IOMB na podsypce piaskowa gr. 3cm po zagęszczeniu, 9) ewentualne wyniesienie płyt na skrzyżowaniu, 10) wykonanie promieni skrętu 5 m na skrzyżowaniach wraz z zjazdami na przyległe ulice dł. 5m, 11) regulacja wysokościowa istniejących zasuw, wpustów deszczowych, studni itp., 12) obramowanie ewentualnych urządzeń w drodze typu włazy, skrzynki wodomierzowe, gazowe kostką betonową na podbudowie betonowej z chudego betonu, 13) oczyszczenie i wyrównanie poboczy na szerokości min. 0,75 m, 14) zamulenie spoin i otworów w płycie piaskiem, 15) pozamiatanie nawierzchni, 16) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z mapą z pomiarem powykonawczym zarejestrowaną w Starostwie Powiatowym Ośrodka Geodezji i Kartografii. 6. Wszystkie roboty wykonywane będą przy użyciu materiałów i sprzętu Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dopuszczenia do wbudowywania przez Wykonawcę wyrobów budowlanych, o niepełnej jakości lub wcześniej używanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części 1 zamówienia 2 500,00 zł słownie dwa tysiące pięćset złotych 00 100, 2) dla części 2 zamówienia 3 000,00 zł słownie trzy tysiące złotych 00 100. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a)wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty, b) wnoszone w innych formach niż pieniądz, oryginały dokumentów należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy w Wejherowie przy Os. Przyjaźni 6, pok. nr 314 przed terminem składania ofert. Natomiast kopie dokumentu należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium SA Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934 z podaniem tytułu: wadium - RZP.271.122.2013.KK Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni ulic z nawierzchni gruntowych ulepszonych na nawierzchnię z płyt IOMB w ramach programu przebudowy dróg Gminy Wejherowo Część nr Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni ulic z nawierzchni gruntowych ulepszonych na nawierzchnię z płyt IOMB w ramach programu przebudowy dróg Gminy Wejherowo. (należy wpisać w zależności na którą część zostaje złożona oferta: 1, 2, lub 1 i 2) 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2)W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. 13 ust. 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 lit. od b do e musi być wystawione na Gminę Wejherowo. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego, 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo, 5) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, każda z części musi być zabezpieczona kwotą wadium w wysokości określonej w SIWZ, która to będzie mogła być zwracana lub zatrzymana dla danej części. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5 pkt 2 niniejszego rozdziału, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4 pkt 1 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach