Przetargi.pl
Przebudowa pokrycia dachu w budynku biurowym oraz remont elewacji i malowania pomieszczeń budynku biurowego i gospodarczego w Brzesku przy ul. Słowackiego 1, na działce nr 1560

Brzeskie Zakłady Komunalne ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Słowackiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6630563 , fax. 014 6630921
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Brzeskie Zakłady Komunalne
    ul. Słowackiego 1 1
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 014 6630563, fax. 014 6630921
    REGON: 85003539700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pokrycia dachu w budynku biurowym oraz remont elewacji i malowania pomieszczeń budynku biurowego i gospodarczego w Brzesku przy ul. Słowackiego 1, na działce nr 1560
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykaz planowanych prac remontowych: 3.1. Dach budynku biurowego. 3.2. Prace remontowe elewacji budynku biurowego i gospodarczego: 3.3. Prace remontowe wewnętrzne w budynkach j. w. Prace budowlane - do realizacji w kolejności j. n.: częściowa rozbiórka obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej attyk i kominów, rozbiórka istniejących rynien i rur spustowych, rozbiórka istniejącej instalacji odgromowej na dachu, ułożenie więźby dachowej drewnianej z impregnacją drewna na istniejącym pokryciu dachowym, z przymocowaniem murłat do elementów konstrukcyjnych istniejącego dachu, z deskowaniem, ołaceniem, z izolacją dachu folią paroprzepuszczalną, z wykonaniem obudowy nowego włazu dachowego, podmurowanie istniejących kominów i wykonanie nowych obróbek blacharskich, pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną o trapezie T- 35,wykonanie nowych obróbek blacharskich, wykonanie nowej instalacji odgromowej na wykonanym nowym pokryciu dachu. Prace remontowe: wykonanie rusztowań, dokładny przegląd istniejącego tynku akrylowego na ścianach, likwidacja odparzonego tynku akrylowego, odbicie odparzonych tynków wapienno- cementowych na istniejących gzymsach ścian, wyrównanie podłoża w miejscach odparzonych tynków akrylowych, mrozoodpornym klejem zbrojonym włóknami z tworzywa sztucznego, szpachlowanie całości ścian istniejących tynków akrylowych oraz w miejscach uprzednio remontowanych- klejem j. w. wykonanie nowych tynków akrylowych na cokole- tynk typu Resimarm, wg kolorystyki uzgodnionej na bieżąco z Inwestorem, uzupełnienie tynków na gzymsach, pomalowanie gzymsów farbą emulsyjną fasadową w kolorze białym. Rodzaj i kolejność prac do wykonania: zabezpieczenie folią, mebli i urządzeń biurowych w pomieszczeniach remontowanych, likwidacja istniejących zacieków na sufitach i ścianach, spowodowanych przeciekami w dachu -zeskrobanie złuszczonej farby, odgrzybienie, przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku -ściany i sufity, dwukrotne malowanie ścian i sufitów (emulsyjne- farbami hydrofobowymi i olejne), w kolorach jasnych- wg stanu istniejącego. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją zawierającą w szczególności: szkice projektowe stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, przedmiar robót dotyczący przedmiotowego zadania, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres robót znajduje się w w.w. dokumentacji. Pełna dokumentacja dotycząca ww zakresu robót dostępna jest również do wglądu w Brzeskich Zakładach Komunalnych w dniach: poniedziałek-piątek od godz. 7.30 do 14.00, w siedzibie spółki przy ul. Słowackiego 1 w Brzesku. Na wykonany zakres robót należy udzielić minimum 5-letniej gwarancji . Prace remontowe wykonywane mogą być w ciągu całego tygodnia w dowolnych godzinach w uzgodnieniu z Prezesem Zarządu Brzeskich Zakładów Komunalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium może być wniesione: w pieniądzu - przelewem na wydzielony rachunek Brzeskich Zakładów Komunalnych w Brzesku ul. Słowackiego 1 - PKO BP S.A. O/Brzesko 63 1020 4984 0000 4802 0040 0887. Wadium wniesione przelewem należy ekspediować z odpowiednim dla tego trybu wyprzedzeniem, gwarantującym potwierdzenie przez bank Zamawiającego wpłynięcie gotówki przed terminem otwarcia ofert) poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.-o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Termin wniesienia - złożenia wadium Wadium w innej postaci niż pieniężna należy dostarczyć do Brzeskich Zakładów Komunalnych 32-800 Brzesko w godzinach 7:30 - 14:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy przed terminem otwarcia ofert. Zamawiający potwierdzi pisemnie otrzymanie wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium Wykonawca dołączy do Oferty. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium , zostanie przez Zamawiającego odrzucona z przyczyn formalnych .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełnienia ww warunków polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument wymieniony pkt 6 SIWZ został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność-przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów oznaczenie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć następujące dokumenty : 1) Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony kosztorys ofertowy z formularzem cenowym; 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.( t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) - wg wzoru zał. Nr 3, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Informację o posiadanym doświadczeniu w zakresie wykonawstwa - należy go dołączyć w formie zał. nr. 4 do formularza oferty. Należy w niej zawrzeć wykaz zadań (minimum 2 zadania) o podobnym charakterze, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Uznanie wykonanych zadań warunkowane jest poparciem ich załączonymi do oferty referencjami lub innymi dokumentami dotyczącymi tych zadań, zawierającymi określenie zamawiającego, przedmiot i wartość zamówienia, terminy (daty) wykonania oraz potwierdzenie, ze roboty zostały wykonane w sposób należyty. Uwaga! Za zadanie o podobnym charakterze rozumie się zadanie odpowiadające swoim rodzajem zadaniu będącym przedmiotem przetargu, którego wartość stanowi co najmniej 50% wartości brutto podanej w ofercie. Zamawiający wykluczy z postępowania i odrzuci oferty tych oferentów, którzy nie wykażą się wymaganymi zadaniami. 7) Informację na temat wykazu osób i przedmiotów, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych, zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do oferty; W przypadku, gdy Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik nr 5a wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi opiewać na wartość nie mniejszą niż 30 000.00 zł. Do polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie. Ponadto przed upływem ważności polisy należy ją odnowić na nie gorszych warunkach, a dokument ten bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu przed upływem okresu ważności polisy, 9) Dowód wpłaty wadium 10) Wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają w/w dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.5 z 2006r. Nr 87 poz. 605), 11) w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) dokumenty i oświadczenia wskazane wyżej w pkt 3, 4, 5 każdy z podmiotów składa oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach