Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6231272, 6234687 , fax. 032 6231272
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie
ul. Grzybowskiego 7A 7A
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 032 6231272, 6234687, fax. 032 6231272
REGON: 35628791600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pobocza wzdłuż drogi powiatowej nr 1024K - ul. Belęcińskiej w Płazie - chodnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres : - długość krawężnika - 375,52 mb - długość obrzeża - 220,52 mb - długość ścieku - 228,25 mb - kanalizacja : fi 400 mm - 17,00 mb fi 315 mm - 240,80 mb fi 160 mm - 89 mb - powierzchnia chodnika z kostki brukowej: - szara grubości 6 cm - 379,83 m2 - szara grubości 8 cm - 75,00 m2 - czerwona grubości 8 cm - 55,43 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawaijący wymaga wniesiena wadium w wysokości - 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 Pzp) 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1). 2. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy przedmiar robót (zał. nr 1a) 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczony na podstawie załącznika nr 1a ( przedmiar robót). 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualny(tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający, że działalność jest prowadzona nadal ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu o którym mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605 z 2006r z późn.zm) 6. Aktualne uprawnienia budowlane kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - uprawnienia drogowe wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zmówienia w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (2004-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako generalny Wykonawca lub Podwykonawca, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wg załącznika nr 3 do siwz, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie( np. protokół odbioru). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu minimum 300 m2 chodnika z kostki brukowej. 8. Udzielenie minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. 9. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wg wzoru - załącznik nr 4. 10. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienną Wykonawcy (załącznik nr 5). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 11. Oświadczenie o uregulowanych zobowiązaniach finansowych w stosunku do Skarbu Państwa oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( załącznik nr 5). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 12. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 13. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej . 14. Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia umowy regulującej współpracę w/w Wykonawców. 15. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 16. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa drogi gminnej nr K203392 Koło Szkoły dz. nr 533, 534 w km 0+000 - 0+460, 0+640 - 0+980 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz asfaltowanie drogi (G62) w km 0+460 - 0+640 w miejscowości Wróblowice
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Zakliczyn - zadania realizowane częściowo w ramach funduszu sołeckiego etap III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa chodnika w ciągu DW 964 na odc. 320 km 3+189 - km 4+606 w zakresie wykonania remontu chodnika wraz z krawężnikiem oraz odwodnieniem (ul. Wielicka w Niepołomicach)
Dodano: 2016-07-27 - Zastąpienie istniejącego pobocza DP 1041K ul. 21 Stycznia w Luszowicach chodnikiem z kostki brukowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap III
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika w ciągu DW 773 w m. Poskwitów odc. 150 km 0+107,5 - 0+507,50
Dodano: 2016-07-22 - Budowa odcinka chodnika przy drodze powiatowej nr 1405 K w miejscowości Grabno gm. Wojnicz
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w gminie Skrzyszów
Dodano: 2016-07-19 - Budowa chodników w Gminie Wierzchosławice: Rudka- Etap II, Wierzchosławice - Etap VI, Mikołajowice - Etap II
Dodano: 2016-07-18 - Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-15