Przetargi.pl
Przebudowa płyty boiska w hali sportowej Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Elblągu przy ul. Kościuszki 77a w ramach zadania Rozwój infrastruktury sportowej przy elbląskich placówkach oświatowych

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa płyty boiska w hali sportowej Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Elblągu przy ul. Kościuszki 77a w ramach zadania Rozwój infrastruktury sportowej przy elbląskich placówkach oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa płyty boiska w hali sportowej Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Elblągu przy ul. Kościuszki 77a w ramach zadania Rozwój infrastruktury sportowej przy elbląskich placówkach oświatowych Przedmiot główny: CPV: 45.43.20.00-4 Nazewnictwo wg CPV: Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian, tapetowanie ścian Przedmiotem zamówienia jest wymiana podłogi parkietowej na systemowa podłogę sportową oraz wykonanie wentylacji podpodłogowej (w tym wykonanie zasilania elektrycznego wentylacji) w hali sportowej Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Elblągu przy ul. Kościuszki 77a. Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu rozwoju inwestycji sportowych pod nazwą Remont hali sportowej Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Elblągu - wymiana nawierzchni i wykonanie wentylacji podłogowej. 2. Zakres zamówienia: Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę elementów istniejącej podłogi, b) wykonanie podbudowy podłogi systemowej wraz z izolacją, c) wykonanie sportowej podłogi systemowej (panele z litego drewna klon kanadyjski) wraz z malowaniem linii, pól boisk oraz ciągów komunikacyjnych, d) dostawę i montaż tulei do mocowania elementów wyposażenia boisk, e) wykonanie wentylacji podpodłogowej, w tym wykonanie zasilania elektrycznego wentylacji. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIAR ROBÓT: PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa płyty boiska Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego ADRES INWESTYCJI : ul. Kościuszki 77 a; 82-300 Elbląg INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - RYSUNKI: Rysunek nr 1 Boisko do siatkówki Rysunek nr 2 Boisko do koszykówki Rysunek nr 3 Boisko do piłki ręcznej Rysunek nr 4 Hala MOS C. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Przebudowa płyty boiska Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Elblągu przy ul. Kościuszki 77a Przedmiar, rysunki i specyfikacja techniczna, o których mowa lit. A, B i C zawarte są w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru, jak również nieujęte w przedmiarze, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót. 3) Zamawiający będzie stosował wymagania przewidziane w ustawie z dnia 08.11.2013 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 1473) w zakresie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót budowlanych, w tym m.in.: a) Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. b) Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. c) Umowy, o których mowa w lit. a) i b), powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. d) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane, zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w takcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. e) Zamawiający w terminie 7 dni, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: 1) niespełniającej wymagań zamówienia, określonych w niniejszej umowie, 2) gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. f) Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane w terminie określonym w lit. e) uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. g) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane, przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. h) Zamawiający w terminie 7 dni zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadkach, o których mowa w lit. e). i) Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie określonym w lit. h), uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. j) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane, przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. k) W przypadku, o którym mowa w lit. g), jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w lit. e) poz. 2), Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę i wezwie go do doprowadzenia do zmiany tej umowy w zakreślonym terminie, nie dłuższym niż 3 dni, pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. l) Postanowienia lit. a)-k) będą stosowane odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo. m) Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub który zawarł przedłożoną Zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. n) Wynagrodzenie, o którym mowa w lit. m), dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. o) Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. p) Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty, Zamawiający jest zobowiązany umożliwić Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w lit. m). Zamawiający informuje o terminie zgłaszania uwag, nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia tej informacji. q) W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w lit. p), w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może: 1) nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo 2) złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy albo 3) dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty. r) W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa powyżej w lit. m), Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. s) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty w ramach niniejszego zamówienia za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 4) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy. Ze strony Zamawiającego harmonogram zatwierdzi inspektor nadzoru robót budowlanych oraz Użytkownik - Dyrektor MOS. 5) Roboty realizowane będą w obiekcie czynnym, w związku z tym harmonogram w zakresie robót budowlanych musi być również zatwierdzony przez Użytkownika. 6) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót przedłużony o dwa miesiące, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 7) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwienia odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 5. Wymagania i warunki rozliczenia i płatności: 1) Rozliczenie robót będzie następowało na podstawie faktur częściowych wystawianych za okresy miesięczne za wykonane elementy robót do osiągnięcia wysokości 50% wynagrodzenia umownego za roboty budowlane. 2) Dokumentami stanowiącymi podstawę do wystawienia faktur częściowych będą częściowe protokoły odbioru robót wraz z podaniem procentowego zaawansowania robót, podpisane przez kierownika budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru o specjalności zgodnej ze specjalnością odbieranych robót. 3) Rozliczenie końcowe nastąpi na podstawie końcowego protokołu odbioru robót potwierdzonego przez Inspektorów nadzoru. 4) Faktura końcowa, której wartość będzie stanowiła 50% wynagrodzenia umownego, zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót. Termin płatności ostatniej faktury będzie nie krótszy niż do 28.02.2015 r. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru końcowego robót. 7. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach