Przetargi.pl
Przebudowa Placu Zwycięstwa w systemie projektuj i wybuduj

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Placu Zwycięstwa w systemie projektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje przebudowę placu Zwycięstwa, który ograniczony jest ulicami Jana Sinapiusa (droga powiatowa nr 1519D) oraz Marii Skłodowskiej - Curie (droga powiatowa nr 1920D) w Oleśnicy. Obszar do przebudowy obejmuje powierzchnię ok. 12 810 m2. W zakres prac wchodzi wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami, prowadzenie nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych, których szczegółowy opis podany jest w programie funkcjonalno użytkowym dołączonym do dokumentacji przetargowej. Roboty budowlane związanie z przebudową placu Zwycięstwa obejmują wykonanie: - usunięcia nawierzchni bitumicznej wraz z krawężnikami i obrzeżami dla planowanej nowej nawierzchni w miejscach korekty niwelety przewidzianej w projekcie wykonanym w ramach przedmiotu zamówienia; - nowej nawierzchni, która zostanie posadowiona na istniejącej nawierzchni obszaru placu z płyt betonowych i w miejscach istniejących chodników bitumicznych; - elementów małej architektury tj.: drewniane miejsca do siedzenia, stoły z siedziskami, betonowe siedziska na trawie, stojaki na rowery, multimedialne tablice informacyjne, elementy zacieniające, kosze na śmieci, maszty flagowe itp.; - usunięcia istniejącej nawierzchni z płyt betonowych w miejscach planowanej zieleni; - terenów zielonych (likwidacja istniejącej zieleni zgodnie z pfu oraz nasadzenia - zieleń niska, roślinność ozdobna, drzewa, itp.); - likwidacji kolizji z infrastrukturą podziemną oraz zabezpieczenie sieci na czas trwania robót; - kanalizacji deszczowej oraz odwodnienia szczelinowego; - oświetlenia terenu (słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane, oprawy wbudowane w grunt o IP68); - kanalizacji kablowej w celu późniejszej instalacji monitoringu; - instalacji dla tablic multimedialnych i montaż samych tablic; - kanału technologicznego do ułożenia kabli np. zasilające scenę; - połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejąca infrastrukturą; - zjazdów i podjazdów na projektowanej trasie dla rolkarzy w północno-wschodniej części placu; Nie wykonujemy prac w obszarze zaznaczonym na planie zagospodarowania terenu jako „Strefa wydzielona pod fontannę” oraz zachowujemy istniejącą fontannę. Planowane nawierzchnie w zależności od funkcji zgodnie z pfu:  z kostki betonowej o różnych kolorach (czerwony, szary i grafit),  z betonu szlifowanego ze zbrojeniem rozproszonym włóknami polipropylenowymi,  z mieszanki mineralno-żywicznej przepuszczalnej,  poliuretanowa. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w sposób poprawny technicznie zapewniając odpowiednią jakość, trwałość, funkcjonalność i estetykę wykonania przy równoczesnym zapewnieniu odpowiednich kosztów ekonomicznych i bezpieczeństwa na budowie. Wszystkie materiały użyte na budowie muszą mieć właściwe atesty i aprobaty techniczne dotyczące wyrobów budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do konsultowania nie rzadziej niż 1 raz na tydzień prac projektowych i robót budowlanych z Zamawiającym. Gwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót (miedzy innymi źródła światła itp.). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pielęgnacji elementów zieleni w okresie 36 miesięcy od daty odbioru końcowego (m.in. koszenie, nawożenie, podlewanie, cięcia pielęgnacyjne i sanitarne, uzupełnienia nasadzeń, itp.) oraz dokonywania przeglądów okresowych i konserwacji wszystkich elementów zagospodarowania placu w całym okresie gwarancji i rękojmi. W ofercie należy wycenić wszystkie prace ujęte w programie funkcjonalno – użytkowym pn.: „Przebudowa Placu Zwycięstwa” oraz zawarte w opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze umowy, będącymi załącznikami do przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 PLN (osiemdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/3/2018” Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 5. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 6. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do SIWZ W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach