Przetargi.pl
Przebudowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Swochowo gmina Bielice

Gmina Bielice ogłasza przetarg

  • Adres: 74202 Bielice, Niepokalanej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 644 235 , fax. 915 644 173
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielice
    Niepokalanej 34
    74202 Bielice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 644 235, fax. 915 644 173
    REGON: 81168534900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Swochowo gmina Bielice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego placu zabaw w m. Swochowo Gmina Bielice i wyposażenie go w nowe urządzenia zabawowe, urządzenia siłowni na powietrzu, bramki do gry w piłkę oraz zieloną ładowarkę Plac zabaw zlokalizowany jest na działkach Nr. ewid. 162/3 oraz 421/2 obręb Swochowo. Teren płaski, porośnięty trawą. Na działce Nr 162/3 znajduje się podziemny zbiornik p.poż. Na wskazanych działkach obecnie znajduje się boisko do gry w piłkę nożna oraz plac zabaw wyposażony w urządzenia, których stan techniczny kwalifikuje je do rozbiórki i usunięcia. Powierzchnia placu zabaw podlegająca przebudowie – 1040 m². Zakres robót : 1) roboty rozbiórkowe – obejmujące rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej od strony ulicy oraz rozbiórka i usunięcie istniejących elementów placu zabaw i bramek do piłki nożnej; 2) remont istniejącego boiska do gry w piłkę nożną obejmujący rekultywację nawierzchni trawiastej boiska i montaż dwóch nowych bramek. Rekultywację zdegradowanej części nawierzchni boiska należy przeprowadzić w sposób umożliwiający korzystanie po okresie nie dłuższym niż miesiąc po obsianiu trawą. Po rekultywacji nawierzchni – malowanie linii boiska w kolorze białym; 3) remont piłkochwytów boiska do gry w piłkę i ogrodzenia istniejącego pozostałego; 4) budowa nowego ogrodzenia na pozostałej powierzchni z paneli systemowych na słupkach stalowych montowanych na fundamentach betonowych prefabrykowanych z dwoma furtkami systemowymi; 5) budowa wewnętrznego chodnika i placu ( wskazanego w PZT ) z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, szarej na podsypce piaskowej z obrzeżami betonowymi; 6) dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw i boiska do piłki nożnej :  bramki stalowe z siatkami do gry w piłkę ręczną – 2 kpl,  kosz do koszykówki – 1 kpl,  huśtawka podwójna – 1 kpl,  urządzenie zabawowe – forteca – 1 kpl,  karuzela 4 – ramienna – 1 kpl,  urządzenia siłowni na powietrzu : krzesełko + wyciąg, orbitek,  ławki parkowe z oparciem ( na fundamencie prefabrykowanym ) – 4 szt,  kosze na śmieci – 2 szt,  tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, 7) dostawa i montaż zielonej ładowarki typu LIGHT o następującej konstrukcji i wyposażeniu. Ładowarka powinna być zamontowana na rdzeniu stalowym ocynkowanym o wysokości 3,0 m i składać się z następujących elementów :  panele słoneczne o mocy min. 150W  antena Wi-Fi  min. 3 przewody samozwijające się z gniazdami 1xUSB i 2x mini USB  panel indukcyjny do ładowania bezprzewodowego  opisy alfabetem Brailla dla osób niewidomych  logo Gminy Bielice  audio guide maksymalnie 10 minutowy umożliwiający nagrywanie różnych informacji dotyczących Gminy np: historia powstania Bielic, co warto zwiedzić, informacje na temat urzędu itp.  podświetlenie LED  tablice informacyjne (4 strony) na, których można umieścić dodatkowe informacje, bądź grafikę. Dodatkowo urządzenie należy wyposażyć w kod QR. Wszystkie montowane urządzenia na placu zabaw, siłowni zewnętrznej muszą posiadać aktualne certyfikaty dopuszczające je do użytkowania na terenach użyteczności publicznej. Każde z dostarczonych urządzeń musi posiadać deklarację zgodności CE lub deklarację właściwości użytkowych i odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodne z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2011 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów oraz odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 1176-1:2009 oraz PN-EN 1176-3 : 2009 (place zabaw) oraz normy PN-EN 16630 (siłownie zewnętrzne). Wszystkie zakończenia urządzeń zabawowych lub siłowni na powietrzu muszą posiadać nakładki ochronne z tworzywa sztucznego lub wyprofilowane i wygładzone zapewniające bezpieczeństwo. Wszelkie krawędzie ostre muszą posiadać zabezpieczenia przed uszkodzeniem ciała użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia; 2) oświadczenia wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania. 1.1 Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 – 2. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego na oferowane dostawy, wymaga się złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) Deklarację właściwości użytkowych całego urządzenia. 2) Deklarację zgodności CE producenta. 3) Kartę/karty techniczne lub specyfikacje techniczne producenta oferowanych urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni na powietrzu oraz rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń. 4) Kartę techniczną ze specyfikacją techniczną producenta zielonej ładowarki potwierdzającą spełnianie wymagań Zamawiającego. 5) Wykaz punktów serwisowych zielonej ładowarki. 6) Oświadczenie o okresie gwarancji oferowanej zielonej ładowarki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach