Przetargi.pl
Przebudowa placu zabaw wraz z kompleksem rekreacyjnym przy boisku piłkarskim w Kruszynie

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 91086690400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu zabaw wraz z kompleksem rekreacyjnym przy boisku piłkarskim w Kruszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu zabaw wraz z kompleksem rekreacyjnym przy boisku piłkarskim w Kruszynie położonym na działce nr 72/7 obręb ewid. 0012 Kruszyn gm. Włocławek.. 3.1.3. W ramach niniejszego zadania inwestycyjnego należy wykonać nawierzchnię poliuretanową pod plac zabaw, wyposażenie placu zabaw w nowe urządzenia zabawowe, wyposażenie terenu inwestycji w elementy małej architektury oraz demontaż istniejących urządzeń wraz z przekazaniem ich Zamawiającemu, wykonanie ogrodzenia placu zabaw: 1) plac zabaw o wymiarach 20 x 15 m z nawierzchnią poliuretanową. Na placu zabaw należy zamontować nowe urządzenia zabawowe – 3 sztuki (urządzenie zabawowe 1, urządzenie zabawowe 2, huśtawkę). W zachodniej części terenu objętego inwestycją zaprojektowano tyrolkę, 3 urządzenia siłowe, stół do ping ponga oraz 2 stoły do szachów/warcabów. W tej części wszystkie obecnie urządzenia zlokalizowano na terenach biologicznie czynnych (bezpośrednio na trawie). Po prawej stronie od placu zabaw umiejscowiono wiatę piknikową ze stołami i ławkami. Na terenie przewidziano 7 ławek, 7 koszy na śmieci, 3 stoły piknikowe niezadaszone, 2 tablice informacyjne. 2) wyposażenie placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej: a) urządzenie zabawowe 1 – 1 szt. b) urządzenie zabawowe 2 – 1 szt. c) huśtawka – 1 szt. d) ławka – 4 szt. e) kosz na śmieci – 4 szt. f) tablica informacyjna – 1 szt. 3) plac zabaw na terenach zielonych: a) tyrolka – 1 szt. b) ławka – 2 szt. c) kosz na śmieci – 2 szt. 4) siłownia zewnętrzna: a) wyciąg górny + krzesełko do wyciskania – 1 szt. b) prasa do nóg + wioślarz – 1 szt. c) biegacz + orbitrek – 1 szt. d) ławka – 1 szt. e) kosz na śmieci – 1 szt. f) tablica informacyjna – 1 szt. 5) urządzenia rekreacyjne: a) stół do ping ponga – 1 szt. b) stół do warcabów/szachów – 2 szt. c) stół piknikowy – 3 szt. d) wiata piknikowa – 1 szt. 6) konstrukcja nawierzchni bezpiecznej poliuretanowa – plac zabaw: nawierzchnia poliuretanowa typ EPDM grub. 45mm (EPDM 10mm + SBR 35mm), warstwa klinująca z kruszywa kamiennego pochodzenia magmowego 0/16m grub. 5cm,podbudowa z kruszywa kamiennego pochodzenia magmowego 0/31m grub. 15cm,warstwa odcinająca z piasku 15cm Is>0,97. Nawierzchnia bezpieczna musi być zgodna z wszelkimi wymaganiami aktualnych norm PN-EN 1177+AC:2019-04 „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki –Metody wyznaczania amortyzacji uderzenia” ,Pn-EN 1176-1:2017-12 ‘Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważną; 7) konstrukcja nawierzchni z kostki betonowej – Chodnik: kostka betonowa grubości 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 -5cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15cm, warstwa odcinająca z piasku 15cm, Is>0,97; 8) wokół placu zabaw należy wykonać ogrodzenie i nasadzenie drzew. 3.1.4. Urządzenia placu zabaw opisane w pkt 3.1.2. ppkt 2 lit a-c i w ppkt 2 lit a muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami aktualnej normy PN-EN 1176-1:2017-12 „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważną. Natomiast urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być zgodne z normą PN-EN 16630:2015-06 „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważne. 3.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Gdziekolwiek w dokumentacji, STWiOR powołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów. 3.2. Dodatkowe wymagania: W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: 1) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych, 2) koszt ewentualnej naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli / urządzeń / elementów zagospodarowania terenu, znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót, 3) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.5. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, sztuką budowlaną i ogólną charakterystyką robót. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. UWAGA. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Stanowią jedynie przykładowe wyroby dla realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole produktów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej wyrobów i może on stosować inne, jednakże pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: − gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów), − charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), − charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału), − parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość), − parametrów bezpieczeństwa użytkowania (nietoksyczność, antypoślizgowość), − wyglądu (struktura, faktura, barwa). Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Tam, gdzie w STWIOR, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych to powinny zapewnić uzyskanie parametrów techniczno–eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca może zaoferować materiały i technologiczne rozwiązania systemowe czy urządzenia równoważne i w tej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do montażu/ robót i uzyskać zgodę Zamawiającego/inspektora nadzoru na zastosowanie zamienników oraz dostarczyć Zamawiającemu : 1) atest higieniczny PZH lub równoważny; 2) kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium potwierdzające wymagane minimalne wyszczególnionych zawartości metali ciężkich; 3) kompletny raport z badania zawartości WWA, określający kategorię; 4) kartę techniczną nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych; 5) autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji. 3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp., Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 3.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy” (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.): „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące: wykonania robót przygotowawczych, montażu obiektów małej architektury), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3.11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.12. Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty, 2) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy, 3) 5) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach