Przetargi.pl
Przebudowa placu zabaw wraz z kompleksem rekreacyjnym przy boisku piłkarskim w Kruszynie

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 91086690400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu zabaw wraz z kompleksem rekreacyjnym przy boisku piłkarskim w Kruszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu zabaw wraz z kompleksem rekreacyjnym przy boisku piłkarskim w Kruszynie położonym na działce nr 72/7 obręb ewid. 0012 Kruszyn gm. Włocławek. W ramach niniejszego zadania inwestycyjnego należy wykonać nawierzchnię poliuretanową pod plac zabaw, wyposażenie placu zabaw w nowe urządzenia zabawowe, wyposażenie terenu inwestycji w elementy małej architektury oraz demontaż istniejących urządzeń wraz z przekazaniem ich Zamawiającemu, wykonanie ogrodzenia placu zabaw: 1) plac zabaw o wymiarach 20 x 15 m z nawierzchnią poliuretanową. Na placu zabaw należy zamontować nowe urządzenia zabawowe – 3 sztuki (urządzenie zabawowe 1, urządzenie zabawowe 2, huśtawki). W zachodniej części terenu objętego inwestycją zaprojektowano tyrolkę, 3 urządzenia siłowe, stół do ping ponga oraz 2 stoły do szachów/warcabów. W tej części wszystkie obecnie urządzenia zlokalizowano na terenach biologicznie czynnych (bezpośrednio na trawie). Po prawej stronie od placu zabaw umiejscowiono wiatę piknikową ze stołami i ławkami. Na terenie przewidziano 7 ławek, 7 koszy na śmieci, 3 stoły piknikowe niezadaszone, 2 tablice informacyjne. 2) wyposażenie placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej: a) urządzenie zabawowe 1 – 1 szt.b) urządzenie zabawowe 2 – 1 szt.c) huśtawka – 1 szt. d) ławka – 4 szt. e) kosz na śmieci – 4 szt. f) tablica informacyjna – 1 szt. 3) plac zabaw na terenach zielonych: a) tyrolka – 1 szt. b) ławka – 2 szt. c) kosz na śmieci – 2 szt. 4) siłownia zewnętrzna: a) wyciąg górny + krzesełko do wyciskania – 1 szt. b) prasa do nóg + wioślarz – 1 szt. c)biegacz + orbitrek – 1 szt. d) ławka – 1 szt. e) kosz na śmieci – 1 szt. f) tablica informacyjna – 1 szt. 5) urządzenia rekreacyjne: a) stół do ping ponga – 1 szt. b) stół do warcabów/szachów – 2 szt. c) stół piknikowy – 3 szt. d) wiata piknikowa – 1 szt. 6) konstrukcja nawierzchni bezpiecznej poliuretanowa – plac zabaw: nawierzchnia poliuretanowa typ EPDM grub. 45mm (EPDM 10mm + SBR 35mm), warstwa klinująca z kruszywa kamiennego pochodzenia magmowego 0/16m grub. 5cm,podbudowa z kruszywa kamiennego pochodzenia magmowego 0/31m grub. 15cm,warstwa odcinająca z piasku 15cm Is>0,97 7) Konstrukcja nawierzchni z kostki betonowej – Chodnik: kostka betonowa grubości 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 -5cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15cm, warstwa odcinająca z piasku 15cm, Is>0,97. 8) wokół placu zabaw należy wykonać ogrodzenie i nasadzenie drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy” (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.): „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące: wykonania robót przygotowawczych, montażu obiektów małej architektury), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach