Przetargi.pl
Przebudowa placu przy ul. Świerczewskiego w Olsztynku , dz. 299/4

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu przy ul. Świerczewskiego w Olsztynku , dz. 299/4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty ziemne - usuwanie humusu - 175,335m3; - rozbiórkę istniejących nawierzchni i chodników placu z obrzeżami - 130,00m2 ; - rozbiórkę murów z kamienia, konstrukcji betonowych - 30,00m3; - wykonanie ogrodzenia z furtką - 126,00mb; - przygotowanie terenu pod wykonanie trawników - 1160,00m2; - montaż elementów parkowych : - ławek parkowych - 9 szt.; - koszty na śmieci - 4szt.; - donic stalowych - 3szt.; - pergoli stalowej - 1kpl.; - wykonanie nowej nawierzchni chodnika z płyt betonowych gr. 6cm (Starodruk) z korytem, warstwą odcinającą , podbudową z obrzeżami betonowymi - 204,0 m2; - budowę przyłącza wodociągowe z rur PE sr.32mm ,40 mm (z uzbrojeniem w zasuwy i studzienki wodomierzowe z wyposażeniem) - dł. - 39,5 m; - budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC śr. 160 mm z studnią rewizyjna betonowa śr.1200 mm - dł. - 67,50m; - demontaż i naprawa odcinka jezdni - 7,00m2; - budowa oświetlenia placu rekreacyjnego ( nowoprojektowane lampy - 5szt) - 1kpl.; - zabezpieczenia podziemnej infrastruktury telekomunikacyjnej na skrzyżowaniach z projektowanymi instalacjami wod- kan. geod. 153 - 5 mb; - wycinka sanitarna drzew - 4 szt.; - wycinka drzew (kolizje, zmiana zagospodarowania) - 2 szt.; - wycinka krzewów (kolizje, zmiana zagospodarowania) - 63,6m2, - nasadzenia zamienne: - drzewa iglaste - 3szt., - krzewy liściaste - 208 szt., - pnącza - 6szt. Drzewa przeznaczone do wycinki sanitarnej numery wg dokumentacji projektowej: - nr 10 i 44 - brzozy brodawkowate - 2szt; - nr 20 i 33 - drzewa owocowe - 2 szt. Drzewa przeznaczone do wycinki ze względu na kolizje i zmianę zagospodarowania terenu numery wg dokumentacji projektowej: - nr 5 - modrzew europejski - 1 szt., - nr 34 - klon pospolity - 1 szt., - 12, 15, 16, 21, 22, 23, 27, 31, 32, 345, 49 - krzewy - 63,6m2 . Wykaz nasadzeń zamiennych: 1. drzewa iglaste - 3szt: - Picea omorica- świerk serbski - 3szt. 2. krzewy liściaste - szt. 208 - Berberis th. Aurea - berberys th. żółty - 5 szt. - Berberis th. Erecta - berberys th. Erecta - 25 szt. - Cotoneaster radicans Eichholtz - irga rozesłana E. - 75 szt. - Cornus alba Sibirica - dereń biały - 100 szt. - Philadelphus coronarius- jaśminowiec wonny - 3 szt. 3. pnącza - 6 szt. - Aristolochia durior - kokornak wielkolistny - 2 szt. - Parthenocissus tricuspidata Veitchi-winobluszcz trójlistkowy- 2 szt. - Lonicera caprifolium - wiciokrzew przewiercień - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000 złotych (cztery tysiące złotych), w terminie do dnia 14 października 2009r. do godz. 12.00. 2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 Prawo zamówień publicznych, przy czym: - wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone na konto Urzędu Miejskiego w Olsztynku w Banku Spółdzielczym w Olsztynku, nr konta: 33882300072001000001690003. Na przelewie należy umieścić informację Wadium - przetarg - Przebudowa placu przy ul. Świerczewskiego w Olsztynku, dz. 299/4. Kopię wpłaty należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Urzędzie Miejskim w Olsztynku, pokój nr 7, w terminie do dnia 14 października 2009r. do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności (skutecznej realizacji) wadium ujawniony na powyższych dokumentach będzie krótszy to taka oferta będzie odrzucona ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą -30 dni, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych : - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w tym: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. 2) spełnią wymagania dotyczące wadium 3) udzielą gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat - licząc od dnia odbioru tych robót 4) przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska - równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie; odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie = wg wzoru własnego; 7) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, posiadanych przez Wykonawcę = wg wzoru własnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek; 8. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego = wg wzoru własnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek; 9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót i zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość oraz opinie, rekomendacje itp.) = wg wzoru własnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają ten warunek; 10. wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza Wykonawca powierzyć podwykonawcom = wg wzoru własnego; 11. oświadczenie Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia = wg wzoru własnego; 12. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 13. dokument potwierdzający wniesienie wadium; 14. oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat, wg wzoru własnego; 15. wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 16. zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą ofertę - wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 17. kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (zał. Nr 4 do SIWZ), 18. oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej terenu budowy i zapoznaniu się z placem budowy oraz wynikających trudności w realizacji inwestycji wynikających z jej lokalizacji, możliwości istniejących niezainwentaryzowanych podziemnych sieci i instalacji, konieczności zapewnienia dojścia i zapewnienia wody mieszkańcom budynków mieszkalnych Wspólnot Mieszkaniowych Świerczewskiego 26 i 26b w trakcie prowadzenia robót oraz utrudnień wynikających z tego powody dla Wykonawcy - wg wzoru własnego; 19. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 20. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz złożenia odrębnych dla każdego Wykonawcy dokumentów( wyżej wymienionych ) zobowiązani są do przedłożenia: dokumentu ustanawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne i zawarcia umowy oraz kopii umowy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów. 21. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń i dokumentów ( wyżej wymienionych ) wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną uprawnione do podpisywania oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak poświadczenia przez Wykonawcę zgodności z oryginałem) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach