Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PLACU POMIĘDZY BUDYNKAMI NR 31 I 32 NA TERENIE CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2014-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PLACU POMIĘDZY BUDYNKAMI NR 31 I 32 NA TERENIE CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni z podbudową na placu pomiędzy budynkami nr 31 i 32, przebudowie kanalizacji deszczowej łącznie z studniami rewizyjnymi, kratami odpływowymi pomiędzy budynkami nr 31 i 32 na terenie Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie. 2. Roboty, o których mowa powyżej muszą zostać zrealizowane zgodnie: z dokumentacją projektową, z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia nr WT.2370.45.2014 i wszystkimi jej załącznikami, z przepisami prawa budowlanego; ze sztuka budowlaną 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, który składa się z następujących elementów: Numer załącznika Tytuł załącznika Załącznik nr 1.1. Specyfikacja techniczna wykonania robót Załącznik nr 1.2. Przedmiar robót Załącznik nr 1.3. Projekt zagospodarowania terenu Część opisowa Załącznik nr 1.3.rys. 1 Rysunek - inwentaryzacja Załącznik nr 1.3.rys. 2 Rysunek - uzbrojenie Załącznik nr 1.3.rys. 3 Rysunek - plac manewrowy, parking Załącznik nr 1.3.rys. 4 Rysunek - plac manewrowy, parking z uzbrojeniem Załącznik nr 1.3.rys. 5 Rysunek - przekrój Załącznik nr 1.3.rys. 6 Rysunek - profil podłużny kanalizacji Załącznik nr 1.3.rys. 7 Rysunek - profil podłużny kanalizacji - rynien Załącznik nr 1.3.rys. 8 Rysunek - profil podłużny kanalizacji - krat Załącznik nr 1.3.rys. 9 Rysunek - studzienka kanalizacyjna przelotowa Załącznik nr 1.3.rys. 10 Mapa 4. Mając na uwadze, iż Zamawiająca przewidziała rozliczenie ryczałtowe, Wykonawca przed sporządzeniem oferty posiada możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzi ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerami telefonu: 34 378 53 00 wew 609. Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. 5. Elementy robót nieuwzględnione i niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (SIWZ z załącznikami) zostaną uznane za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwie sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów przy wycenie obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiająca dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów niż przyjęte w siwz, pod warunkiem, że posiadać będą tożsame lub nie gorsze parametry techniczne i technologiczne oraz wszystkie wymagane certyfikaty, atesty i dopuszczenia a także dokonane zostanie uzgodnienie zmian z autorem projektu i inwestorem. 8. W dniu podpisania umowy Wykonawca winien przedstawić szczegółowy kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie siwz. Pomimo wynagrodzenia ryczałtowego za wykonane roboty, Zamawiająca żąda złożenia w dniu podpisania umowy kosztorysu ofertowego jako elementu pomocniczego. Kwota wynagrodzenia wyliczona w kosztorysie ofertowym Wykonawcy winna być zgodna z kwotą wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowaną przez Wykonawcę. Kosztorys winien zostać podpisany, zaparafowany sporządzony w oparciu o niniejszą siwz wraz z załącznikami oraz przedłożony w formie oryginału. 9. Wykonawca udzieli: 36 miesięcznej rękojmi na wykonane prace oraz - minimum 60 miesięcy - maksymalnie 120 miesięcy, gwarancji na wykonane roboty jak i materiały dostarczone do ich wykonania - liczonej od daty odbioru robót (gwarancja stanowi kryterium oceniane). 10. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 11. Miejsce realizacji robót budowlanych - Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 12. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty doręczenia faktury wystawionej na podstawie dokonanego odbioru częściowego lub końcowego. 13. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającej zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu po podpisaniu umowy, inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii. Wykonawca w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającej musi na własny koszt zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 15 500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset 00/100 złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach