Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PIĘTRA W BUDYNKU GOSPODARCZYM SOSW W WARNINIE

Powiat Koszaliński ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428489 , fax. 094 3462261
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428489, fax. 094 3462261
    REGON: 33092085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PIĘTRA W BUDYNKU GOSPODARCZYM SOSW W WARNINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne dotyczące pomieszczeń na pierwszym piętrze oraz klatce schodowej budynku gospodarczego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Warninie. 2)Zakres robót obejmuje wykonanie: Remontu pierwszego piętra oraz klatki schodowej budynku gospodarczego, polegającego na przystosowaniu pomieszczeń na klasy lekcyjne oraz klasopracownie. Roboty obejmują w szczególności: 1/Roboty budowlane: -Roboty rozbiórkowe ścianek działowych, wykładzin, podłóg, podsufitki. -Wymiana posadzek z wykładziny rulonowej na płytki terakotowe typu Gres z naprawą podłoży betonowych i warstwą wyrównawczą. -Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami. -Wykonanie podsufitki z płyt G-K ognioodpornych na rusztach metalowych. -Wymiana kratek wentylacyjnych. -Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych szkliwionych w pomieszczeniu kuchni oraz dwa fartuchy przy umywalkach w salach. -Wykonanie tynków mozaikowych wewnętrznych. -Malowanie z gruntowaniem farbami lateksowymi wewnętrznymi. 2/Roboty instalacyjno sanitarne: -Demontaż: wanny, miski ustępowej, umywalki wraz z podejściami. -Wykonanie doprowadzenia zimnej i ciepłej wody. -Wykonanie odprowadzenia ścieków o śr. 50mm. -Wymiana zlewozmywaka. -Montaż umywalek wraz z bariami. -Przełożenie grzejników. 3/Roboty elektryczne: -Zdemontowanie istniejącej instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych. -Wykonanie instalacji oświetleniowej - przewód YDYp 3x1,5mm2 750V wraz z osprzętem. -Ułożenie obwodów gniazd wtyczkowych z przewodu YDYp 3x2,5mm2750V wraz z osprzętem. -Wykonanie podłączenia i zabezpieczenia w istniejącej tablicy. 3).Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w: a)przedmiarach robót stanowiących-załącznik nr 2, 2a i 2b do siwz, b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych-załącznik nr 7 do siwz, c)dokumentacji projektowej-załącznik nr 5 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3)spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału, 4)spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 2.dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 3.udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji; 4.wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; 5.zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium; 6.wykazać się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości ok. 80.000,00 PLN brutto i przedłożą referencję/e/ potwierdzającą/e/, że zamówienie/a/ zostało/y/ zrealizowane (bądź jest realizowane) należycie. Uwaga: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku lub wg druku Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, g)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy. 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku lub wg druku Załącznik nr 3 do SIWZ; 3)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6)wykaz wykonanych robót wraz z referencjami zgodny z wymogami określonymi w rozdziale III, punkt VIII, podpkt 2.6 -Załącznik nr 8 do SIWZ; Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedstawionych referencji; 7)Dowód zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, pkt. XII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach