Przetargi.pl
Przebudowa pętli autobusowej na Błoniu w Bydgoszczy

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5822723 , fax. 52 5822777
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5822723, fax. 52 5822777
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pętli autobusowej na Błoniu w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - dalej UPZP, polegające na przebudowie pętli autobusowej na Błoniu w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w: 1) dokumentacji projektowej (DP) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST), 2) wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót, 3) wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1) - 3) stanowią integralną część SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Uwaga. W przypadku jakiegokolwiek zastosowania w: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych czy też kosztorysie ofertowym, nazw własnych (np. materiałów) wskazujących na producenta lub konkretny typ, należy każdy taki ewentualny przypadek traktować jako przykładowy i czytać z klauzulą ,,lub równoważne / równoważny o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych,,. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem obejmuje: 1) - roboty rozbiórkowe 2) - przebudowę nawierzchni wjazdu i wyjazdu z terenu pętli na ulice sąsiednie 3) - przebudowę stanowisk postojowych autobusów 4) - przebudowę nawierzchni chodników 5) - budowę nawierzchni ścieżki rowerowej 6) - przebudowę przykanalików deszczowych wraz z wpustami ulicznymi 7) - przebudowę oświetlenia pętli autobusowej 8) - przebudowę istniejących linii kablowych energetycznych 9) - budowę instalacji światłowodowej - sygnałowej, telekomunikacyjnej 10) - regulację wysokościową istniejących studni, skrzynek zaworów uzbrojenia podziemnego 11) - wykonanie zieleni 12) - wykonanie docelowej organizacji ruchu. Realizacja robót budowlanych zgodna z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Roboty będą prowadzone na podstawie uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo- finansowego robót. Obowiązkiem wykonawcy jest ochrona wszystkich znaków geodezyjnych znajdujących się w pasie inwestycji. Przed pracami budowlanymi należy sporządzić protokół z oględzin stanów przedmiotowych punktów geodezyjnych w terenie w obecności pracowników służb MPG i Zamawiającego. Organizacja ruchu na czas robót: Prowadzone roboty winny być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach: a) załącznik 1 - szczegółowe warunki techniczne dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczenia na drogach, b) załącznik 2 - szczegółowe warunki techniczne dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach. Wdrożenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót na obiekcie w oparciu o wykonany przez Wykonawcę i dostarczony przez Zamawiającego projekt tymczasowej organizacji ruchu. W związku z prowadzonymi robotami Wykonawca w przypadku dyslokacji przystanków autobusowych na jednym z peronów ma obowiązek powiadomić Wydział Organizacji Transportu ZDMiKP z 4-ro dniowym wyprzedzeniem, natomiast w przypadku planowanego wyłączenia z ruchu całej pętli z 10-cio dniowym. Równocześnie Wykonawca wykona tymczasowe dodatkowe stanowiska w rejonie pętli wzdłuż ul. Szubińskiej po uzgodnieniu z ZDMiKP ich lokalizacji. Parametry techniczne projektowanej pętli. - klasa techniczna zjazdu - D dojazd na pętlę - kategoria administracyjna ulicy Szubińskiej - droga wojewódzka nr 223 - kategoria administracyjna ulicy Ks. Schulza - droga gminna - kategoria ruchu - KR2 - prędkość projektowa 50km/h - szerokość nawierzchni dróg manewrowych 6,40m i 13m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy i 00/100 złotych), przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, w Banku Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta: 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: ,,WADIUM - Przebudowa pętli autobusowej na Błoniu w Bydgoszczy - nr sprawy 039,,. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na:Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1.potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2.potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach