Przetargi.pl
Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-501 Rzeszów, Al. Wyzwolenia 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8605600 , fax. 017 8527194
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie
    Al. Wyzwolenia 4 4
    35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8605600, fax. 017 8527194
    REGON: 69054126000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik nr 2-3 do SIWZ, w tym przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do WSIZ. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka ścian działowych, stolarki drzwiowej i posadzek (kod CPV 45111100-9), b) roboty konstrukcyjne - wykonanie nadproży nad projektowanymi otworami drzwiowymi i ścianą przesuwną (kod CPV 45200000-9), c) roboty wykończeniowe wewnętrzne obejmują: wykonanie posadzek wraz z podłożem, tynki, gładzie, sufity i sufity podwieszane, okładziny ścian i malowanie, wykonanie ścianek działowych murowanych, gipsowo - kartonowych oraz ścianek z płyt kompozytowych (typ LTT), montaż stolarki drzwiowej oraz ślusarki aluminiowej szklanej (kod CPV 45400000-1), d) roboty w zakresie: instalacji elektrycznych (kod CPV 45310000-3), montaż rozdzielnic odbiorczych (kod CPV 45315700-5), instalacja gniazd wtyczkowych (kod CPV 45311100-1), wykonanie wewnętrznych linii zasilających (kod CPV 45311100-1), instalowanie systemów alarmowych i anten (kod CPV 45312000-7), wykonanie instalacji oświetleniowej (kod CPV 45311200-2), instalacji telefonicznych i komputerowych (kod CPV 45314200-3), instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych (kod CPV 45316200-7), e) instalowanie sprzętu chłodzącego (kod CPV 45331230), f) roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego (kod CPV 45332400-7) wraz z białym montażem, w szczególności muszle, baterie, umywalki itp., przykładowo: ceramika łazienkowa i armatura firmy SANITEC KOŁO seria Aplauz lub równoważne, g) wykonanie izolacji cieplnej (kod CPV 45321000). 4. Prace budowlane, określone w ust. 3, wykonywane będą w następujący sposób: w pierwszej kolejności nastąpi przebudowa pomieszczeń na parterze: Biura Obsługi Klienta, Agencji Banku, sali komputerowej (obecnie pokoje nr 08,09 i 10), poczekalni, pokoi nr 03, 04 oraz 07, a po uruchomieniu sali komputerowej na parterze, w dalszej kolejności zostaną udostępnione pomieszczenia na I piętrze: tj. sala 106, 107 oraz poczekalnia i inne pozostałe pomieszczenia objęte zakresem robót. 5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w Ośrodku (od poniedziałku do piątku w godz. 800-1500, kontakt: Krzysztof Kawalec - pokój nr 110, tel. 017 860 56 18 lub 017 860 56 00 lub Zbigniew Konieczny - pokój nr 105,tel.017 860 56 17 lub 017 860 56 00). Na tą okoliczność Wykonawca lub przez niego upoważniona osoba potwierdzi Zamawiającemu udział w wizji lokalnej. 6. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca - w ramach ceny ofertowej - zobowiązany będzie do: a) urządzenia zaplecza i placu budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym oraz przeniesienia istniejącego wyposażenia na czas przebudowy do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, a po zakończeniu - ponownego wniesienia mebli i urządzeń do przebudowanych pomieszczeń, b) zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi przed dostępem osób postronnych z umożliwieniem korzystania z przejść i dostępu do innych pomieszczeń pracownikom WORD, c) usuwania gruzu z parteru oraz I piętra lejami zsypowymi bezpośrednio do podstawionych kontenerów lub pojazdów od strony południowej i wschodniej budynku, d) zapewnienia bezpieczeństwa dojścia i dojazdu do posesji, e) prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w przedmiarze robót, STWiORB, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, f) wykonania pomiarów przewidzianych odrębnymi przepisami i ewentualnych obmiarów powykonawczych, g) każdorazowego uzgadniania terminów i miejsca wszystkich dostaw materiałów budowlanych i wyposażenia z Zamawiającym. 7. Wszystkie prace budowlane będą wykonywane w budynku zasiedlonym w pełnej obsadzie osobowej i nie mogą powodować istotnych zakłóceń w funkcjonowaniu Ośrodka. W cenie ofertowej należy uwzględnić fakt, iż w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1530, a także w soboty w godz. 800 - 1200, nie będzie można prowadzić robót wyzwalających opary szkodliwe dla zdrowia oraz powodujących powstawanie nadmiernego natężenia hałasu. Niektóre prace wykonywane w godzinach przeprowadzania egzaminów teoretycznych mogą być przerywane ze względy na nadmierny hałas spowodowanymi w/w pracami. Zamawiający zobowiązuje się do przedkładania tygodniowego harmonogramu egzaminów teoretycznych określającego godz. egzaminowania. 8. Prace budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, prowadzone będą podczas normalnej działalności WORD w Rzeszowie, w związku z powyższym, prace podczas których może dojść do wyłączenia instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, telefonicznej czy komputerowej mogą być prowadzone pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich terminów z Zamawiającym, z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 9. W celu minimalizacji zakłóceń pracy Ośrodka, Zamawiający udostępni - na wniosek Wykonawcy - obiekt do prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy. 10. Wszystkie kolory i wzory materiałów wykończeniowych oraz mebli i wyposażenia wymagają uzgodnienia przed dokonaniem zamówienia z Zamawiającym i projektantem. 11. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach