Przetargi.pl
Przebudowa parkingu wewnętrznego wraz z zagospodarowaniem terenu na dziedzińcu wewnętrznym Urzędu Miasta we Włocławku, Zielony Rynek 11/13 realizowana w ramach zadania: Przebudowa budynków Urzędu Miasta - II postępowanie

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 910866910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wloclawek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parkingu wewnętrznego wraz z zagospodarowaniem terenu na dziedzińcu wewnętrznym Urzędu Miasta we Włocławku, Zielony Rynek 11/13 realizowana w ramach zadania: Przebudowa budynków Urzędu Miasta - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:  rozbiórka istniejącej wiaty stalowej, budynku palarni oraz basenu (fontanny),  budowa wiaty,  przebudowa istniejącej drogi dojazdowej,  przebudowa fragmentu kanalizacji deszczowej,  zmiana lokalizacji lamp oświetleniowych,  uzupełnienie i pielęgnacja około 420 m2 trawników,  przesadzenie 3 sztuk magnolii oraz 44 sztuk krzaków tawuły,  nasadzenia w postaci 32 szt. irgii Dammera Major i 2 drzew wierzby japońskiej, trójbarwnej, piennej. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę. Lokalizacja inwestycji: Przedsięwzięcie realizowane jest na terenie działek nr 5/20, 9/3, 14/1, 14/3 KM 50 przy Zielonym Rynku 11/13 we Włocławku, stanowiących własność Gminy Miasto Włocławek. Istniejący stan zagospodarowania terenu: Aktualnie na terenie opracowania występują fragmenty dróg dojazdowych o nawierzchni betonowej oraz przy-ległe do nich zatoki postojowe i fragmenty utwardzenia gruntu. Pomiędzy główną drogą dojazdową a budynkiem urzędu występują chodniki, trawniki, nieczynna fontanna oraz zadrzewienie w formie drzew liściastych oraz iglastych. Istniejące nawierzchnie są w złym stanie technicznym, widoczne odkształcenia, spękania oraz ubytki na-wierzchni. Teren opracowania jest terenem płaskim, nieznacznie pochyłym w kierunku południowo-wschodnim (ulica Bojańczyka). Istniejące uzbrojenie podziemne na terenie opracowania to:  przyłącza kanalizacji sanitarnej,  przyłącza kanalizacji deszczowej,  przyłącza wodociągowe,  kable elektroenergetyczne oraz oświetleniowe wraz z latarniami. UWAGA: Nie wyklucza się występowania na terenie opracowania innych nie zainwentaryzowanych bądź wyko-nanych i nie wykazanych na mapie sieci uzbrojenia podziemnego. W przypadku stwierdzenia wystę-powania takich sieci należy przerwać prace i zawiadomić ich gestorów w celu dokonania wizji oraz ustalenia sposobu zabezpieczenia sieci. Ustalenia dodatkowe: Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć w terenie granice działek na odcinkach przyległych do zakresu prowa-dzonych robót i dbać o zachowanie znaków granicznych. W przypadku zniszczenia ww. znaków w trakcie lub w wyniku prowadzenia robót, obowiązkiem Wykonawcy jest wznowienie (i ponowna stabilizacja) punktów gra-nicznych po zakończeniu robót budowlanych. W przypadku braku dokumentacji (np. fotograficznej) potwierdza-jącej stan znaków przed prowadzeniem robót, wszelkie roszczenia w sprawie usunięcia / zniszczenia znaków będą traktowane jako wynikłe z winy Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić odtworzenie punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót. Wykonawca odpowiada za ubezpieczenia: od pożaru, szkód poczynionych osobom trzecim, ryzyka wykonywa-nych robót budowlanych i montażowych i inne. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaist-nieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od rozpo-częcia robót do ich zakończenia i protokolarnego przekazania musi obejmować: ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy. Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane: Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca udziela gwarancji na wykonaną zieleń na okres 24 miesięcy oraz na wbudowane materiały, ele-menty i zamontowane urządzenia na czas określony w kartach gwarancyjnych producentów, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP zastrzega obowiązek osobiste-go wykonania przez Wykonawcę następujących kluczowych części zamówienia na roboty budowlane tj. robót przygotowawczych branży drogowej, korytowania, budowy drogi dojazdowej, chodników, utwardzeń i stanowisk postojowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach