Gmina Siennica ogłasza przetarg
- Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
- Data zamieszczenia: 2014-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
ul. Kołbielska 1 1
05-332 Siennica, woj. mazowieckie
tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
REGON: 00055124300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsiennica.bip.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa parkingu i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy SPZOZ w Siennicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: budowa 16 miejsc parkingowych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku SPZOZ wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. W skład w/w inwestycji wchodzą m.in. następujące rodzaje prac: 1 Roboty rozbiórkowe 2 Roboty ziemne 3 Układanie nawierzchni z kostki brukowej 4 Roboty wykończeniowe 5 Przebudowa ogrodzenia 6 Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133123
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsiennica.bip.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną