Przetargi.pl
Przebudowa otworów okiennych i drzwiowych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przedszkola Samorządowego w Korczynie

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa otworów okiennych i drzwiowych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przedszkola Samorządowego w Korczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1.1 Roboty rozbiórkowe: 1.1.1 Demontaż zewnętrznych podokienników z ocynkowanej blachy płaskiej i wykucie z muru podokienników wewnętrznych 1.1.2 Wykucie z muru stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej 1.1.3 Wykucie otworu okiennego w ścianie z cegły gr. 36 cm 1.2. Zamurowanie otworów okiennych z obustronnym uzupełnieniem tynku i malowania farbami emulsyjnymi: 1.2.1 Roboty murarskie ścian zewnętrznych z bloczków PGS gr. 38 cm, uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych z malowaniem farbami emulsyjnymi 1.3 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej ze wzmocnionego PCV 1.3.1 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej ze wzmocnionego PCV k=1,1 W/m2K z montażem podokienników wewnętrznych PCV oraz zewnętrznych z powlekanej blachy płaskiej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót oraz projekt budowlany stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą zawierającą między innymi: a) dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, b) dokumentację materiałów i urządzeń zastosowanych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia (m.in certyfikaty, atesty), c) dokumenty gwarancyjne. 2.2. Wykonawca zobowiązuje się: a) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót, oraz wszystkimi uzgodnieniami, które stanowią załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz pozostałą dokumentacją, b) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności z Prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyka zawodową, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia, c) udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, d) do wyznaczenia osoby do kontaktowania się bezpośrednio z Zamawiającym w sprawie wykonania przedmiotu umowy, e) nie wykorzystywać otrzymanych materiałów w celu innym niż określono w umowie, a w szczególności nie ma prawa udostępniać je osobom trzecim, f) wykonać prace dodatkowe zlecone przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania prac dodatkowych nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy. 2.3 Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu, stosowania w budownictwie, muszą posiadać niezbędne, zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty. 2.4 Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca. 2.5 Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy nie dokona naruszenia cudzych praw wyłącznych oraz, że w razie stwierdzenia ich naruszenia poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tytułu ewentualnych roszczeń. 2.6 W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji. 2.7 Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. 2.8 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jego wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach