Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2018-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259640-00073 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa oświetlenia ulicy Pustelnickiej w Dzielnicy Praga-Południe. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie: Wykonanie przebudowy oświetlenia ulicy Pustelnickiej w Dzielnicy Praga-Południe. 2. Zamówienie obejmuje: 1) uzyskanie w Zarządzie Dróg Miejskich – Warszawa, Wydziale Oświetlenia i Sygnalizacji, warunków włączenia wybudowanej instalacji do sieci oświetleniowej ZDM, 2) opracowanie projektu budowlanego oświetlenia ulicy - 6 egz., umożliwiającego złożenie do właściwych organów administracji budowlanej, zgłoszenia wykonywania robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę, 3) uzyskanie opinii Wydziału Estetyki Przestrzeni Publicznej m. st. Warszawy dla zaproponowanych elementów projektowanej instalacji oświetleniowej, 4) opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko o ile będzie wymagany w postępowaniu w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, 5) opracowanie projektów usunięcia kolizji istniejącej infrastruktury, jeżeli będą wymagane, wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami - 4 egz., 6) opracowanie specyfikacji technicznych ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 7) wykonanie przedmiarów robót jako zestawienia przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem - 2 egz., 8) wykonanie kosztorysów ofertowych - dla części budowlano-wykonawczej formularze zgodne ze specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 9) wykonanie kosztorysów inwestorskich oraz zbiorczego zestawienia kosztów – po 2 egz.; 10) sporządzenie planu BIOZ - 4 egz., 11) opracowanie aktualnej dokumentacji geotechnicznej - 2 egz., 12) badania, pomiary, opinie i ekspertyzy, 13) inwentaryzację zieleni w przypadku konieczności wycinki drzew i krzewów kolidujących z przebiegiem oświetlenia ulicy - 4 egz., 14) uzyskanie wszelkich innych wymaganych uzgodnień i decyzji zgodnie z wymaganiami szczegółowymi, w tym ZUDP, 15) przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia opracowanej dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich, 16) zapis pełnej dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w formacie pdf na CD w 2 egz. (w tym przedmiary i kosztorysy również w formacie ath), 17) zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną, dokumentację projektową po wytyczeniu robót w terenie przez uprawnionego geodetę, 18) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzację geodezyjną, 19) pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektanta nad wykonaniem robót budowlanych, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane, w ramach umownego wynagrodzenia. Zamawiający, po dokonaniu wyboru wykonawcy, przekaże wykonawcy oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane wraz ze stosownymi załącznikami oraz pełnomocnictwo, uprawniające wykonawcę lub wskazaną przez niego osobę do występowania w imieniu Zamawiającego przed prawnymi organami administracji państwowej i samorządowej w sprawach związanych z uzyskaniem niezbędnych opinii, warunków, uzgodnień, decyzji i pozwoleń, zapewniających wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2 pracowników bezpośrednio realizującego prace na terenie budowy, zatrudnionego na stanowiskach: brukarz lub operator sprzętu, w pełnym wymiarze czasu pracy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji). Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w Dziechcińcu i Malcanowie
Dodano: 2024-05-06 - Aktualizacja projektów przebudowy pasów drogowych (3 części)
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa prawego wału rzeki Wisły na dł. 8,483 km na terenie gm. Baranów Sandomierski woj, podkarpackie” -opracowanie dokum. ze złożeniem wniosku o decyzję o pozwoleniu na realizację – RZGW Kraków
Dodano: 2024-02-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy DP 4311W od mostu w msc. Rasztów do skrzyżowania z DW 636 w msc. Wola Rasztowska, gm. Klembów wraz z uzyskaniem ZRID (...)
Dodano: 2024-02-21 - Sporządzenie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej Nr 4351W na odcinku od ronda w Zabrańcu do mostu na rzece Czarnej w msc. Krubki-Górki, gm. Poświętne
Dodano: 2024-02-19 - Wykonanie dokumentacji p.n.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4314W na odcinku Nowe Ręczaje – Poświętne” wraz z uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID)
Dodano: 2024-02-12 - Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę i rozbudowę dróg w miejscowości Dylewo
Dodano: 2023-12-21 - Fragmentaryczna modernizacja wałów przeciwpowodziowych rz. Odry w km 270+400 - 281+600, wał cofkowy stopnia Brzeg Dolny" - Etap II Dokończenie dokumentacji projektowej
Dodano: 2023-11-30 - Podwyższenie i rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w msc. Zawichost, gm. Zawichost, woj. świętokrzyskie-opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej
Dodano: 2023-11-29 - Wykonanie i zatwierdzenie u zarządcy drogi projektów stałej organizacji ruchu poprzedzających montaż gablot reklamowych na istniejących wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy
Dodano: 2023-11-17