Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego - po istniejącej trasie - od Al. Ducha Św. do ul. Pisarka oraz przebudowę oświetlenia przy Al. Niepodległości - po istniejącej trasie - pomiędzy ulicą Piotra Skargi a ulicą Kusocińskiego w Mielcu.

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7888500 , fax. 017 7888505
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7888500, fax. 017 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego - po istniejącej trasie - od Al. Ducha Św. do ul. Pisarka oraz przebudowę oświetlenia przy Al. Niepodległości - po istniejącej trasie - pomiędzy ulicą Piotra Skargi a ulicą Kusocińskiego w Mielcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego - po istniejącej trasie - od Al. Ducha Św. do ul. Pisarka oraz przebudowę oświetlenia przy Al. Niepodległości - po istniejącej trasie - pomiędzy ulicą Piotra Skargi a ulicą Kusocińskiego w Mielcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 P. z. p. i nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P. z. p. 2. Udowodnić, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze z przedmiotem niniejszego przetargu. 3. Dysponować potencjałem finansowym pozwalającym zrealizować zamówienie w 100% ze środków własnych. 4. Dysponować potencjałem kadrowym na poziomie minimum dwóch pracowników na dzień 31.08.2009r. posiadającego aktualne kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru oraz minimum czterech pracowników na dzień 31.08.2009 r. posiadających aktualne kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowiskach eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28.04.2003r, (wymagane: świadectwa kwalifikacyjne odpowiednie do zakresu wykonywanych przez nich czynności). 5. Wskazać imiennie ustanowionego na swój koszt Kierownika budowy, który winien: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych ( wymagane: decyzja bądź uprawnienia), - być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wymagane :aktualne zaświadczenie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 i oświadczenie na podstawie art.22 ust. 1 P. z. p . wraz z aktualnymi zaświadczeniami ( w tym załącznik nr 1 do formularza oferty): a) zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), b) zaświadczeniem właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), c) informację oferenta o aktualnym zatrudnieniu na dzień 31.08.2009r. 3. Świadectwa kwalifikacyjne, uprawnienia i zaświadczenia zgodnie z treścią SIWZ 4. Załączniki wg SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/ nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach