Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 61553 Poznań, ul. Chwiałkowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 357 901 , fax. 618 334 651
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Chwiałkowskiego 34
61553 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 357 901, fax. 618 334 651
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa oświetlenia awaryjnego na II i III trybunie INEA Stadionu w Poznaniu ul. Bułgarska 17. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa oświetlenia awaryjnego na II i III trybunie INEA Stadionu w Poznaniu ul. Bułgarska 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) dokumentacja projektowa zał. nr 1 do siwz, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 2 do siwz, c) przedmiary robót – zał. nr 3 do siwz, Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentami, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych robót. Przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących montaż instalacji elektrycznych. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności. Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w umowie do niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający może żądać ich przedłożenia. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. Nieprzedłożenie polisy najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny czas ( w godzinach) od momentu uzyskania powiadomienia o zaistnieniu awarii/ usterki do momentu usunięcia tej awarii/ usterki i przywrócenia właściwej pracy oświetlenia awaryjnego nie więcej niż 24 godziny. Wymagana gwarancja nie mniej niż 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, to jest do: 18.09. 2017 r. do godz. 11:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-07-16 - Remont w zakresie instalacji elektrycznej i wentylacji w budynku XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, os. Wichrowe Wzgórze 111 w Poznaniu
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Przeciwpożarowej w budynku hali sportowej w Swarzędzu, ul. Św. Marcin 1.
Dodano: 2024-06-18 - Modernizacja oświetlenia
Dodano: 2024-06-14 - roboty budowlane
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostyń – etap I
Dodano: 2024-05-23 - Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 5 części
Dodano: 2024-05-08 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na ścianie wiat magazynowych
Dodano: 2024-04-08 - Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Przeciwpożarowej w budynku hali sportowej w Swarzędzu, ul. Św. Marcin 1.
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja monitoringu na potrzeby organizacji imprez masowych na stadionie im. A. Smoczyka
Dodano: 2024-02-09