Przetargi.pl
„Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na terenie stadionu miejskiego w Głuchołazach na zaplecze sportowe”

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 531412792
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowe.glucholazy.pl//

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na terenie stadionu miejskiego w Głuchołazach na zaplecze sportowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy oraz zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na terenie stadionu miejskiego w Głuchołazach na zaplecze sportowe. 1) Do wykonawcy będzie należało m. in.: a. prace rozbiórkowe i demontażowe wraz utylizacją materiałów; b. wykucie otworów okiennych i drzwiowych; c. uzupełnienie ścian, wykonanie przesklepień i zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych d. wykonanie wieloporzewodowych kominów; e. wykonanie schodów żelbetowych; f. wykonanie ścianek działowych; wykonanie izolacji podłogowych i okładzin sufitów; g. wykonanie tynków wewnętrznych i posadzek; h. wykonanie robót dachowo dekarskich; i. wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, balustrady; j. wykonanie elewacji; k. wykonanie instalacji sanitarnej; l. wykonanie kanalizacji sanitarnej w budynku wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej; m. wykonanie instalacji c.o w budynku; n. wykonanie instalacji gazowej; o. wykonanie kotłowni; p. demontaż istniejącej instalacji c.o. q. wykonanie wlz i rozdzielni r. wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego s. wykonanie instalacji gniazd wtykowych i obwodów dedykowanych 230V t. wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych; u. wykonanie instrukcji strukturalnej-gniazd LAN, TV; v. wykonanie instalacji odgromowej w. sporządzenia dokumentacji, w celu złożenia jej w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja projektowa. Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: a. geodezyjny koszt obsługi budowy, b. koszt wykonania mapy powykonawczej, c. koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), d. koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, e. koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., f. koszty dozoru budowy, g. koszty wywozu odpadów na wysypisko , h. Koszty pracy sprzętu, dźwigów, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.; i. koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących jeśli zostały zniszczone/uszkodzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; j. koszty wszelkich opracowań niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy; k. koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej l. koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych i badań, płukania instalacji, pomiarów zerowych itp.; m. koszty sporządzenia dokumentacji, w celu złożenia jej w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. n. inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy 2) W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest m. in.: a) wszelkie roboty wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną, uzyskanym pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami bhp, b) do stosowania materiałów posiadających atesty, świadectwa i certyfikaty c) do realizacji robót zgodnie ze sporządzonym przez niego harmonogramem rzeczowo-finansowym zaakceptowanym przez Zamawiającego (w toku realizacji zadania - aktualizowania w przypadku jego zmian). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu harmonogram najpóźniej na 3 dni przed terminem zawarcia umowy. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny oferty. 2. Gwarancja i rękojmia wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 36-miesięcznej a maks. 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na zamontowane materiały i urządzenia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach