Przetargi.pl
Przebudowa oraz remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania Willi Millera w Piastowie, a także zagospodarowanie terenu przyległego. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania pn. „Kompleksowy remont i modernizacja Willi Millera wraz z otaczającym parkiem i przebudową terenu targowiska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI „Jakość życia” Działanie 6.2 „Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg

  • Adres: 05820 Piastów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 723 01 05 , fax. 22 723 01 05
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
    ul. 11 Listopada 2
    05820 Piastów, woj. mazowieckie
    tel. 22 723 01 05, fax. 22 723 01 05
    REGON: 52703200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania Willi Millera w Piastowie, a także zagospodarowanie terenu przyległego. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania pn. „Kompleksowy remont i modernizacja Willi Millera wraz z otaczającym parkiem i przebudową terenu targowiska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI „Jakość życia” Działanie 6.2 „Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie oraz remoncie wraz ze zmianą sposobu użytkowania Willi Millera w Piastowie, a także zagospodarowaniu terenu przyległego. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania pn. „Kompleksowy remont i modernizacja Willi Millera wraz z otaczającym parkiem i przebudową terenu targowiska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI „Jakość życia” Działanie 6.2 „Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac remontowych i renowacyjnych budynku „Willi Millera” znajdującego się w Piastowie, przy ul. Bohaterów Wolności 23 (dz. nr ew. 331/1 obr. 3) oraz zagospodarowania terenu przyległego (dz. nr ew. 331/1 i 330/6 obr. 3). Na zakres prac składają się w szczególności: Rozbiórka opaski betonowej wokół budynku; Demontaż ogrodzenia od strony ulicy Bohaterów Wolności wraz z bramą wjazdową i furtką; Skucie tynków wewnętrznych; odgrzybienie i osuszenie ścian i stropu piwnicy, prace naprawcze; Wykonanie wykopów na odkład wokół budynku do głębokości posadowienia; Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian piwnicy i fundamentowych; Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej w podłożu posadzki piwnicy; Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w piwnicy wraz z renowacją krat okien piwnicy; Prace naprawcze ścian zewnętrznych, ułożenie izolacji przeciwwilgociowych tarasów; Rozbiórka ścianek działowych, stropów drewnianych, schodów drewnianych do piwnicy i na poddasze oraz zewnętrznych schodów ewakuacyjnych; Wymurowanie nowych trzonów kominowych; Prace fundamentowe nowej klatki ewakuacyjnej; Prace murowe i betoniarskie nadziemia nowej klatki ewakuacyjnej, szybu windowego, biegów schodowych, stropów i ścian; Wykonanie nowych stropów WPS na belkach stalowych w części istniejącej budynku z wykonaniem ściągów ścian zewnętrznych w poziomie stropu parteru; Wymiana konstrukcji i stolarki lukarn dachowych istniejących; Wymiana instalacji sanitarnych; Wymiana instalacji elektrycznych; Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; Ułożenie izolacji termicznych i przeciwwilgociowych pionowych i poziomych; Wykonanie ścianek działowych; Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej istniejącej; Rozbiórka zewnętrznych stalowych schodów ewakuacyjnych; Wymiana i montaż barierek stalowych na tarasach; Montaż stolarki okiennej i drzwiowej; Modernizacja kotłowni gazowej; Wykonanie tynków wewnętrznych renowacyjnych Remmersa; Wymiana przyłącza elektroenergetycznego napowietrznego na kablowe; Prace wykończeniowe wewnętrzne, montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej; Montaż na dachu okien połaciowych, ław kominiarskich i klapy oddymiającej ppoż nad szybem windowym; Rozbiórka i realizacja nowego śmietnika w nowej lokalizacji, jako gotowej altanki śmietnikowej montowanej na nawierzchni z kostki brukowej placyku manewrowego parkingu; Zagospodarowanie terenu – zieleń, mała architektura, parking, dojazdy kołowe i dojścia piesze, oświetlenie terenu. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: dokumentacji projektowej; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Roboty należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi polskim normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wykonawca, w ramach zadania wykona wszelkie niezbędne próby, pomiary i badania (w szczególności dotyczące instalacji). Wykonawca w imieniu Zamawiającego na własny koszt dokona zgłoszeń do odpowiednich instytucji w zakresie prac dotyczących jakichkolwiek ingerencji w infrastrukturę obcą (sieci wod.-kan., energetyczne, gazowe), a w razie potrzeby wystąpi o wymagane zgody (w tym także o prowadzenie nadzoru ze strony tych instytucji nad realizowanymi pracami), a także uzyska stosowne odbiory wykonanych elementów uzbrojenia. Wykonawca uzyska w ramach zamówienia wszelkie wymagane przepisami prawa opinie i odbiory właściwych służb niezbędne do dokonania odbioru ostatecznego całej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 06.07.2018 roku do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.2: ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); ppkt. 2-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt.11.2.2 ppkt 2), składa dokument, o którym mowa w pkt 11.6 ppkt 1 (akapit pierwszy), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), Pełnomocnictwa, powinny być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; dowód wniesienia wadium; kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach