Przetargi.pl
Przebudowa opaski brzegowej w Ustroniu Morskim, km 319,814-320,184 oraz km 320,184-320,414

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 00014502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa opaski brzegowej w Ustroniu Morskim, km 319,814-320,184 oraz km 320,184-320,414
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa opaski brzegowej w Ustroniu Morskim, km 319,814-320,184 oraz 320,184-320,414. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. inwentaryzację stanu technicznego budynków sąsiedniej zabudowy kubaturowej towarzyszącej przebudowywanej opasce brzegowej - w ramach niniejszej inwentaryzacji należy wykonać pełną inwentaryzację obiektów oraz ich stanu technicznego wraz z udokumentowaniem fotograficznym i założeniem ewentualnym baz pomiarowych przemieszczeń wyselekcjonowanych spękań lub innych uszkodzeń, które mogą ulec pogłębieniu w trakcie prowadzenia prac budowlanych. Opracowanie będące udokumentowaniem przeprowadzonej inwentaryzacji winno zawierać: opis techniczny obiektu, dostrzeżone uszkodzenia lub zniszczenia, analizę odporności obiektu na wstrząsy, rzuty i przekroje charakterystyczne, ewentualny plan rozmieszczenia baz pomiarowych, plan rozmieszczenia reperów pomiaru przemieszczeń dla niwelacji precyzyjnej, dokumentację fotograficzną wraz z opisem zdjęć, wersję elektroniczna opracowania na CD, nakład dokumentacji w wersji papierowej: 4 egz. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania opracowań przeanalizuje wszystkie obiekty znajdujących się na wskazanych w dokumentacji projektowej działkach i określi dla których obiektów wykonanie niniejszej inwentaryzacji będzie obligatoryjne. Inwestor zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia listy obiektów objętych monitoringiem. Założone w trakcie prac inwentaryzacyjnych szczelinomierze muszą posiadać jednoznacznie udokumentowany stan 0 tzw. przedinwestycyjny. Inwestor solidarnie z Wykonawcą odpowiada za udostępnienie przedmiotowych obiektów celem przeprowadzenia inwentaryzacji; 2.2. pomiar drgań budynków - Wykonawca przeprowadzi w trakcie trwania inwestycji przynajmniej cztery serie pomiarów drgań na obiektach zatwierdzonych przez Inwestora do monitoringu drgań w trakcie prowadzenia robót budowlanych oraz każdorazowo na wniosek Inspektora nadzoru lub Kierownika budowy, pomiary należy realizować w sposób ciągły od chwili uruchomienia urządzenia do pogrążania ścianki szczelnej w taki sposób by rejestrować punkt rezonansu pracy urządzenia, z przeprowadzonych pomiarów Wykonawca każdorazowo sporządzi sprawozdanie pisemne, niniejsze sprawozdanie winno zawierać następujące części: opis techniczny, zestawienie wyników pomiarów, plan lokalizacyjny punktów pomiarowych, interpretacje uzyskanych wyników i wnioski, nakład dokumentacji w wersji papierowej: 4 egz. + wersja elektroniczna na CD, na podstawie przeprowadzonych pomiarów Kierownik budowy i Inspektor nadzoru dokonują przyjęcia parametrów technologicznych prac kafarowych z akceptacją Nadzoru autorskiego projektu; 2.3. niwelację precyzyjną - Wykonawca przeprowadzi w trakcie trwania inwestycji przynajmniej trzy serie pomiarów precyzyjnych przemieszczeń osadzonych punktów wysokościowych rozmieszczonych na obiektach objętych monitoringiem, liczba punktów oraz ich rozmieszczenie podlega zatwierdzeniu przez Nadzór autorski projektu; z przeprowadzonych pomiarów Wykonawca każdorazowo sporządzi sprawozdanie pisemne, niniejsze sprawozdanie winno zawierać następujące części: opis techniczny, zestawienie wyników pomiarów, plan lokalizacyjny punktów pomiarowych, interpretacje uzyskanych wyników i wnioski, nakład dokumentacji w wersji papierowej: 4 egz. + wersja elektroniczna na CD, dodatkowo do dokumentacji pierwszego pomiaru (bazowego) należy dołączyć karty osadzenia punktów pomiarowych, na podstawie przeprowadzonych pomiarów Kierownik budowy i Inspektor nadzoru dokonują przyjęcia parametrów technologicznych prac kafarowych z akceptacją Nadzoru autorskiego projektu; 2.4. geodezyjną obsługę inwestycji - zakres robót obejmuje wszystkie niezbędne prace geodezyjne służące realizacji przedmiotowej inwestycji łącznie z pracami przygotowawczymi do robót budowlanych jaki i po ich zakończeniu służące wykonaniu wszelkich dokumentów i dokumentacji przewidzianych po realizacji robót a służących: wykonaniu dokumentacji powykonawczej, prawidłowemu rozliczeniu robót budowlanych, inwentaryzacji wszelkich zmian wprowadzonych w dokumentację projektową; 2.5. przebudowę opaski brzegowej. Zamierzenie budowlane polegać będzie na przebudowie opaski brzegowej na ściance szczelnej wraz z narzutem z gwiazdobloków i kamienia łamanego. Opaska ma stanowić umocnienie podnóża skarpy klifu, wraz z jego podparciem, bezpośrednio zabezpieczając przed możliwością wystąpienia ruchów osuwiskowych klifu. Kolejność wykonywania robót: -rozbiórka istniejącego umocnienia z gwiazdobloków; -rozbiórka oczepu żelbetowego; -wyrównanie terenu i profilowanie skarpy wydmy, wykop technologiczny; -ewentualne skrócenie istniejącej ścianki szczelnej; -ewentualne wykonanie nowej ścianki szczelnej; -wykonanie oczepu żelbetowego; -wykonanie filtra odwrotnego od strony odlądowej; -ułożenie warstwy geotkaniny od strony odwodnej; -wykonanie materaca gabionowego; -wykonanie narzutu z kamienia 60-200 kg; -wykonanie narzutu z kamienia 600-1200 kg Opis konstrukcji: Istniejącą ściankę szczelną należy oczyścić poprzez zastosowanie technologii strumieniowo-ściernej. W przypadku potrzeby wykonania nowej ścianki szczelnej zostanie ona przesunięta od starej o ok. 0,5 m. Przed wykonaniem oczepu należy założyć kleszcze stalowe. Następnie wykonane zostanie zbrojenie oczepu żelbetowego w postaci prętów głównych. Oczep zostanie wykonany z betonu i posiadać będzie wymiar 85x80 cm (wraz z parapetem odrzutowym). Od strony odlądowej zostanie wykonany wykop roboczy o nachyleniu 3:1 do głębokości +1,50m npm. W wykopie zostanie wykonany dwuwarstwowy filtr odwrotny w postaci zasypu żwirem filtracyjnym w geotkaninie filtracyjnej. Na koronie tego filtru zostanie ułożona warstwa z materacu gabionowego o wymiarach 3x0,8x0,2 m. Rzędna korony filtru odwrotnego wynosi +3,30m npm. Rzędna korony materaca gabionowego na filtrze odwrotnym wynosi+3,50 m. Po stronie odwodnej po dokonaniu robót rozbiórkowych należy wykonać korytowanie celem utworzenia zagłębienia pod stopę podtrzymującą narzut kamienny. Rzędna dna wynosi + 0,15 m npm. dodatkowo należy zabezpieczyć ściankę szczelną poprzez ustawienie materaca faszynowego gr. 0,2 m. Następnie należy wyłożyć wykop geotkaniny filtracyjną. Na geotkaninie należy wykonać warstwę wyrównującą w postaci materaca gabionowego o wymiarach 3,0x2,0x0,3m. Na materacu gabionowym zostanie wykonany narzut kamienny o ciężarze 60-200 kg do rzędnej +1,50m npm. Następnie zostanie wykonana warstwa narzutu kamiennego z bloków 600-1200 kg ułożonych do rzędnej +2,60 m npm. Uwagi: -Prace związane z realizacją zadania należy rozpocząć nie wcześniej niż 25 sierpnia 2015 r. -Wnioski materiałowe, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć do akceptacji Zamawiającego w terminie 14 dni od podpisania umowy. 2.6. wykonanie kompletu dokumentacji powykonawczej dla całości robót budowlanych; 2.7. wymaga się złożenia kompletu wszystkich niezbędnych dokumentów i uzgodnień w celu uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego; 2.8. uwagi wstępne: a) wezbrania sztormowe i sztormy: W przypadku wystąpienia znacznych sztormów i wezbrań sztormowych Wykonawca winien zawczasu zabezpieczyć rozpoczęty front robót przed skutkami wskazanego czynnika. Projekt zakłada realizacje robót w uśrednionych warunkach hydrologicznych. W przypadku wystąpienia stanów ekstremalnych zakres i sposób zabezpieczeń może odbiegać od przyjętych w dokumentacji projektowej ale tylko po wcześniejszym uzyskaniu aprobaty nadzoru inwestorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca winien w swojej ofercie przewidzieć takie działania w kosztach ogólnych w złożonej ofercie bez wydzielania osobnej pozycji kosztorysowej. b) niskie temperatury: W przypadku wystąpienia znacznych obniżonych temperatur Wykonawca winien zawczasu zabezpieczyć rozpoczęty front robót przed skutkami wskazanego czynnika. Projekt zakłada realizacje robót w uśrednionych warunkach temperaturowych. W przypadku wystąpienia stanów ekstremalnych zakres i sposób zabezpieczeń oraz technologii może odbiegać od przyjętych w dokumentacji projektowej ale tylko po wcześniejszym uzyskaniu aprobaty nadzoru inwestorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca winien w swojej ofercie przewidzieć takie działania w kosztach ogólnych w złożonej ofercie bez wydzielania osobnej pozycji kosztorysowej; c) intensywne opady atmosferyczne: W przypadku wystąpienia znacznych opadów atmosferycznych Wykonawca winien zawczasu zabezpieczyć rozpoczęty front robót przed skutkami wskazanego czynnika. Projekt zakłada realizacje robót w uśrednionych warunkach atmosferycznych. W przypadku wystąpienia stanów ekstremalnych zakres i sposób zabezpieczeń oraz technologii może odbiegać od przyjętych w dokumentacji projektowej ale tylko po wcześniejszym uzyskaniu aprobaty nadzoru inwestorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca winien w swojej ofercie przewidzieć takie działania w kosztach ogólnych w złożonej ofercie bez wydzielania osobnej pozycji kosztorysowej; d) zabezpieczenie terenu budowy: Obszar objęty inwestycją jest zlokalizowany na obszarze pasa technicznego brzegu morskiego - plaży. W takim przypadku naturalnym czynnikiem utrudniającym prowadzenie robót budowlanych jest praktycznie nie do zatrzymania ruch turystyczny. Doświadczenie w realizacji tego rodzaju obiektów w zbliżonych lokalizacjach wskazują na fakt ignorowania wszelkich zakazów i ograniczeń administracyjnych. Projektant jak i Inwestor nie odpowiada za działania sprzeczne z prawem osób trzecich. Wykonawca winien w swojej ofercie przewidzieć takie działania i związane z tym niezbędne koszty zabezpieczeń oraz możliwy wpływ tych działań na postęp robót; e) drogi dojazdowe: Po stronie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie ewentualnych uzgodnień z ich właścicielami, jak i koszty związane z ich naprawą uwzględnione w kosztach realizacji bez wydzielania osobnej pozycji kosztorysowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki od nr 8 do 11 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452433005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach