Przetargi.pl
Przebudowa opaski brzegowej w Jarosławcu, km 255,005-255,965

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa opaski brzegowej w Jarosławcu, km 255,005-255,965
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa opaski brzegowej w Jarosławcu, km 255,005-255,965. 2. Uwagi wstępne: Zlecane roboty budowlane są ostatnim etapem robót budowlanych realizacji projektu budowy systemu umocnień brzegu morskiego w Jarosławcu. Całość robót budowlanych została zawarta w trzech tomach dokumentacji projektowej, tj.: Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy opaski brzegowej w Jarosławcu, km 254,750-255,965 T1 „Etap: Przebudowa narzutów ochronnych i budowa ostróg brzegowych” T2 „Etap: Drenaż plaży i klifu w Jarosławcu” T3 „Etap: Przebudowa opaski brzegowej” Z uwagi na fakt, iż Zamawiający miał możliwość dofinansowania przedmiotowej inwestycji ze środków UE najbardziej kosztowne elementy robót zostały już zrealizowane. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych nie zrealizowanych do tej pory, których zakres jest zawarty częściowo we wszystkich trzech tomach przedmiotowej dokumentacji projektowej. Realizacja niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę opaski brzegowej na odcinku ok. 104 m od pkt. W1 w kierunku wschodnim, zgodnie z planem zagospodarowania terenu projektu przebudowy opaski w Jarosławcu wraz z budową zejścia i zjazdu na plażę na ostrogę A. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zleca przebudowę opaski brzegowej na odcinku ok. 104 mb licząc od pkt. W1 w kierunku wschodnim. Wykonawca zachowa szczególną ostrożność w prowadzeniu prac oraz innych czynności związanych z realizacją robót (np.: prowadzenie i organizacja transportu, zaopatrzenia budowy i zaplecza) mając na uwadze nie spowodowanie zniszczeń lub uszkodzeń już wybudowanej infrastruktury (np.: zbudowanej sieci drenarskiej I i II rzędu). 4. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac (również organizacją zaplecza budowy) Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialność bezwzględnie: a) dokona inwentaryzacji technicznej stanu technicznego istniejącej sieci drenarskiej wraz z wykonaniem dokumentacji inwentaryzacyjnej; b) wykona plan organizacji ruchu ciężkiego sprzętu budowlanego w kontekście ochrony istniejącej sieci drenażowej uzgodniony z Zamawiającym. Niniejsza dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego oraz Projektanta sieci drenarskiej. 5. Przed przystąpieniem do prac budowlanych na lądzie: a) Wykonawca bezwzględnie dokona pierwszej serii pomiarowej istniejącej sieci monitoringu klifu w Jarosławcu i przekaże do Zamawiającego; b) zabezpieczy istniejącą sieć drenażową; c) wykona drogę technologiczną, umożliwiającą transport pracowników oraz materiałów z placu składowego na teren budowy; d) dokona wszelkich czynności formalno-prawnych oraz poniesie koszty związane z dzierżawą terenu pod plac składowy; e) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Urzędem Gminy Postomino drogi, którymi należy dowozić materiał na plac składowy (planowany dowóz materiałów od strony Rusinowa). 6. Przedmiot zamówienia polega na: a) opracowaniu planu organizacji ruchu pojazdów na zapleczu i terenie placu budowy; b) niezbędnym zabezpieczeniu placu budowy i zaplecza budowy; c) wykonanie 3 serii pomiarowych w zakresie monitoringu w Jarosławcu wg załącznika; d) wbiciu ścianki szczelnej zgodnie z projektem; e) wykonaniu skleszczenia konstrukcyjnego ścianki szczelnej; f) rozkuciu wraz z utylizacją istniejącego oczepu na ściance szczelnej; g) oczyszczeniu ścinki szczelnej z korozji poprzez młotkowanie i czyszczeniu strumieniowo-ściernym wraz z pomiarem grubości istniejącej ścianki szczelnej w formie protokołu zatwierdzonego przez nadzór autorski i inwestorski; h) rozbiórce narzutu z gwiazdobloków i innych elementów narzutu umożliwiających roboty żelbetowe; i) wykonaniu nowego oczepu ścianki szczelnej ukształtowanego w parapet odrzutowy, i tak dla projektowanej ścianki szczelnej jak i istniejącej należy wykonać oczep żelbetowy w postaci odbijacza fal (nie dotyczy miejsc w których wykonuje się konstrukcję zejścia); j) wykonaniu oczepów na zjazdach i zejściach; k) utylizacji gwiazdobloków; l) wykonaniu narzutu kamiennego przed opaską; m) wykonaniu zjazdów i zejść na plażę; n) wykonanie oznaczenia i tablic ostrzegawczych; o) montażu barierek i pochwytów na zejściu i zjeździe na ostrogę A ze stali nierdzewnej - typ AISI 316L (1.4404) zgodnie z normą PN-EN 10088-1; p) założeniu sieci geodezyjnej opaski i zjazdów do pomiaru przemieszczeń (2 repery na sekcję w odległości 0,5 m od dylatacji) za pomocą punktów pomiarowych z płaską główką i centrem na odcinku opaski zrealizowanej w niniejszym postępowaniu, zgodnie z planem zagospodarowania terenu projektu przebudowy opaski w Jarosławcu oraz wykonanie pomiaru referencyjnego przekazanego do Zamawiającego również w wersji edytowalnej; q) uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie dla zejścia i zjazdu na ostrogę B (wykonanego w roku 2017) oraz na ostrogę A do dnia 30-06-2018. Zamawiający dopuszcza uzyskanie dwóch odrębnych pozwoleń na użytkowanie dla każdego zejścia i zjazdu na ostrogę. UWAGA! Należy wziąć pod uwagę, iż po rozkuciu oczepu może wystąpić nieliniowość i brak osiowości stalowej ścianki szczelnej w stosunku do nowoprojektowanego oczepu. Prace związane z przywróceniem osiowości ścianki szczelnej tak, aby nie wystawała poza projektowany oczep opaski, nie podlegają dodatkowemu finansowaniu i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe niezbędne do wykonania zakresu robót podstawowych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki nr 8-17 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca zorganizował zaplecze (punkt) administracyjne np. kontener z zapleczem socjalnym, w którym będzie koordynował prowadzone prace w miejscowości Jarosławiec. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale Kierownika budowy oraz składał co miesięczne raporty z postępu prac. 9. Kierownik budowy będzie zobowiązany do przebywania na terenie budowy w okresie realizacji umowy. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt. 15.3.-15.6. SIWZ; 3. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 8.2. SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach