Przetargi.pl
Przebudowa okablowania strukturalnego i zasilania dedykowanego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18b
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7552336 , fax. 0-91 753644
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Lipowa 18b 18b
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7552336, fax. 0-91 753644
    REGON: 21102774800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsulecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa okablowania strukturalnego i zasilania dedykowanego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa okablowania strukturalnego i zasilania urządzeń komputerowych w pomieszczeniach biurowych budynku przy ul. Lipowej 18b w Sulęcinie zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót. Powyższa dokumentacja stanowi załączniki do SIWZ. Zakres prac: - wykonanie instalacji tablicy rozdzielczej TK oraz linii zasilającej do tablicy TK z tablicy głównej - RG, - wykonanie instalacji zasilania komputerów - wykonanie instalacji klimatyzacji w serwerowni, - wykonanie instalacji ochrony od porażeń, - przeniesienie i rozbudowanie centrali telefonicznej, - wykonanie instalacji sieci strukturalnych - telefoniczno-informatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Projekt budowlany - stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowi załącznik nr2 do SIWZ, 3) Przedmiar robót - stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wymóg: kierownik budowy z uprawnieniami - staż pracy w przedmiocie zamówienia 5 lat 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 25 000,00 zł. 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia dotyczące robót budowlanych o wartości powyżej 100 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w formie: oryginału, lub odpisu notarialnego, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej niżej wymienione oświadczenia oraz zaświadczenia określone: w pkt. od 1 do 5 - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, w pkt. 6 - wymagane jest złożenie przez jednego z Wykonawców w pkt. 7 i 8 - składane są wspólnie. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca sieci strukturalnej musi posiadać (dołączyć kopie) wszystkich niezbędnych aktualnych certyfikatów, oświadczeń producenta wydającego certyfikat z gwarancją na sieć. W przypadku certyfikatów i innych dokumentów wydawanych przez producenta na określony czas, ich ważność nie może wygasać szybciej niż 2 miesiące po zakończeniu prac i uruchomieniu sieci. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisa, a w przypadku jaj braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru oferty. 7) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie składania ofert. 8) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru oferty. Do każdej wykonanej usługi wskazanej w wykazie należy dołączyć dokument potwierdzający (np. referencje), że usługa została wykonana należycie. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do wzoru oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsulecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach