Przetargi.pl
Przebudowa ogrodzenia na Cmentarzu Komunalnym w Reszlu od strony ul. Adama Mickiewicza

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, Rynek 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 89 7550031
  • Data zamieszczenia: 2015-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24 24
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 89 7550031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ogrodzenia na Cmentarzu Komunalnym w Reszlu od strony ul. Adama Mickiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Przebudowa ogrodzenia na Cmentarzu Komunalnym w Reszlu od strony ul. Adama Mickiewicza. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, wykonanie ogrodzenia segmentowego murowanego z cegły klinkierowej wypełnionego ażurowymi przęsłami ze stali czarnej kształtowej i prętów kwadratowych zakończonych aplikacjami z odkuwek stalowych zapewnienie nadzoru archeologicznego, na który wykonawca musi uzyskać stosowne pozwolenie W-MWKZ w Olsztynie. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do niniejszej SIWZ tj.: projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Cmentarz komunalny w Reszlu ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków, woj. warminńsko - mazurskiego. Wszelkie działania inwestycyjne związane z pracami ziemnymi muszą być wykonane pod nadzorem archeologicznym, na które należy uzyskać stosowne pozwolenie W-MWKZ w Olsztynie. Wszelkie działania i koszty związane z zapewnieniem nadzoru archeologicznego w tym uzyskanie stosowanego pozwolenia o oraz ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie Wykonawcy. Kosztorys ofertowy uproszczony, Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności , które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też proponuje się dokonania, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenów obejmujących przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed roszczeniami osób trzecich przejmując odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli nagrobków cmentarnych, posesji, budynków sąsiadujących z terenem budowy w którym prowadzone są roboty budowlane w zakresie w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Ponadto cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, SIWZ jak również koszty w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. następujące koszty : obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zajęcia pasa drogowego, oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, urządzenia terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, wykonania projektu organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz napraw innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i doprowadzenie go do stanu pierwotnego, związane z prowadzeniem nadzoru archeologicznego, oraz ewentualnych badań archeologicznych, inne, mogące wyniknąć w trakcie realizacji zadania, związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 470000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu: 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm.). 4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (ust. 3. pkt od 2 do 5) - oryginał lub kopię dołącza do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego : 1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Reszlu - 20 8851 0008 2001 0000 0101 0004 - w terminie do dnia 23.09.2015 r. do godz. 1200 a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 12 SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną