Przetargi.pl
PRZEBUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TABASZOWA.

GMINA ŁOSOSINA DOLNA ogłasza przetarg

  • Adres: 33-314 Łososina Dolna, 300
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184448002 , fax. (18) 541 21 40
  • Data zamieszczenia: 2022-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁOSOSINA DOLNA
    300
    33-314 Łososina Dolna, woj. małopolskie
    tel. 184448002, fax. (18) 541 21 40
    REGON: 491892446
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TABASZOWA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres robót budowlanych:3.1. Prace związane z przygotowaniem terenu pod inwestycję tj. roboty pomiarowe, demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – grysowych (asfaltu), wyrównanie terenu wokół boiska ziemią urodzajną, ręczne planowanie gruntu, zasianie trawy, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki3.2. Wykonanie nawierzchni syntetycznej polipropylenowej na boisku o nawierzchni asfaltowej wraz z kompletem linii do piłki ręcznej, piłki siatkowej, tenisa ziemnego i piłki koszykowej.3.3. Dostawę i montaż urządzeń sportowo – rekreacyjnych tj.• Dwóch sztuk tulei do słupków dla piłki siatkowej oraz ustawienie w przygotowanych uprzednio tulejach tych dwóch aluminiowych słupków wraz z siatką (Uwaga! Jeden ze słupków powinien być wyposażony w krzesło sędziowskie)• Dwóch kompletów tulei do słupków do bramek dla piłki ręcznej oraz ustawienie w przygotowanych uprzednio tulejach dwóch bramek aluminiowych wraz z siatkami• Dwóch sztuk tulei do słupków dla piłki koszykowej oraz ustawienie w przygotowanych uprzednio tulejach dwóch kompletnych słupków metalowych z regulowaną wysokością, malowanych proszkowo (wyposażonych w tablice wodoodporną, kosz oraz siatkę metalową)• Dwóch sztuk tulei do słupków dla tenisa ziemnego oraz ustawienie w przygotowanych uprzednio tulejach dwóch słupków aluminiowych wraz z siatką i mechanizmem do naciągu siatki• Jednego kosza do segregacji odpadów na różne rodzaje odpadów ze stali ocynkowanej lub stali nierdzewnej i lakierowanej proszkowo wyposażonego w trzy wkłady z blachy ocynkowanej (otwory) w jednej obudowie, ze wrzutem odpadów od przodu• Dwóch ławek stalowych bez oparcia ze stali nierdzewnej3.4 Wykonanie i odnowienie ogrodzenia tj. rozebranie starego ogrodzenia z siatki plecionej na słupkach stalowych na długości 47,5 metra i wymiana siatki ogrodzeniowej na nową siatkę o wysokości 4 metrów (powierzchnia piłkochwytów 190 m2), usunięciu starej farby na pozostałej części niewymienianego ogrodzenia na długości 81,90 metra oraz dwukrotne malowanie pozostawionego ogrodzenia z kształtowników stalowych.3.5 Montaż dwóch tablic tj. jednej sztuki informacyjno – promocyjnej oraz jednej sztuki tablicy z regulaminem opisującym zasady korzystania z obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzytysiące złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związaniaofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeśli to nie jest możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:4.1. pieniądzu;4.2. gwarancjach bankowych;4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 40 8818 00099001 0000 0039 0003z podaniem tytułu: „Wadium – Nr zamówienia: IFS.271.38.2021. SA - Przebudowa ogólnodostępnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Tabaszowa”. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego.6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty przetargowej. Ponadto wadium składane w innych formach niż pieniądz musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.8. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.9. Zamawiający zwraca wadium w trybie i na warunkach określonych w art. 98 ustawy PZP.10. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki udziału w postępowaniu:Zgodnie z art. 57 pkt 2 oraz art. 112 ust. 2 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:3.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową by był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:• potwierdzające, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia (polisa ubezpieczeniowa) w wysokości min.300.000,00 zł (słownie trzysta tysięcy złotych i 00/100),• potwierdzające określoną zdolność kredytową lub środki finansowe – potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).3.4. zdolności technicznej lub zawodowej :W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby:• Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty minimum 2roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni polipropylenowej o wartości min.300.000,00 zł (słownie: trzystatysięcy zł i 00/100)wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach