Przetargi.pl
Przebudowa oddziału anestezjologii i intensywnej terapii zakładająca powiększenie istniejącego oddziału do 6 łóżek poprzez dobudowę fragmentu nowej kubatury, przebudowę oddziału położniczo-ginekologicznego i noworodkowego oraz przebudowa traktu porodowego Szpitala w Kępnie wraz z dostosowaniem trzech klatek schodowych K1, K2, K3 do obowiązujących przepisów

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 827 300 , fax. 627 827 401
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 7
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 627 827 300, fax. 627 827 401
    REGON: 30854800000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oddziału anestezjologii i intensywnej terapii zakładająca powiększenie istniejącego oddziału do 6 łóżek poprzez dobudowę fragmentu nowej kubatury, przebudowę oddziału położniczo-ginekologicznego i noworodkowego oraz przebudowa traktu porodowego Szpitala w Kępnie wraz z dostosowaniem trzech klatek schodowych K1, K2, K3 do obowiązujących przepisów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na obiekcie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie dla zadania pn.: „Przebudowa oddziału anestezjologii i intensywnej terapii zakładająca powiększenie istniejącego oddziału do 6 łóżek poprzez dobudowę fragmentu nowej kubatury, przebudowę oddziału położniczo-ginekologicznego i noworodkowego oraz przebudowa traktu porodowego Szpitala w Kępnie wraz z dostosowaniem trzech klatek schodowych K1, K2, K3 do obowiązujących przepisów ”. 2. Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnej. Planowany termin to 11.01.2021r. o godz. 10:00. Zbiórka w budynku administracji – I piętro Szpitala. Zamawiający żąda, aby przed wejściem na teren Szpitala , każdy z Uczestników wizji lokalnej – we własnym zakresie - wyposażony był w środki ochrony osobistej typu maseczka , rękawiczki. 3. Realizacja robót budowlanych prowadzona będzie na czynnym obiekcie. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie takie zaplanowanie realizacji robót budowlanych aby w jak najmniejszym stopniu zakłóciło to działanie szpitala jak i poszczególnych oddziałów. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (podstawa prawne: art. 29 ust. 3a); 4.1. Zamawiający od Wykonawcy wymagać będzie, ażeby osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę; 4.2. Zamawiający ma możliwość na każdym etapie realizacji robót budowlanych zażądać od Wykonawcy wykazaniem się, że osoby realizujące zamówienie zatrudnione są na podstawie umowy o pracę na podstawie wydruków ZUS, w przypadku niespełnienie wymogu zatrudnienia pracownika na podstawie umowy o pracę Zamawiający ma możliwość bez ponoszenia konsekwencji wypowiedzieć umowę z Wykonawcą; 4.3. Sankcją za naruszenie obowiązku zatrudnienie pracowników przy realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie uiścić karę umowną, liczoną od każdego ujawnionego przypadku, tj. każdej osoby, w wysokości 500 PLN. Jednocześnie na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest usunąć w/w naruszenie w terminie 7 dni, a nie usunięcie spowoduje naliczanie kolejnej kary umowy oraz wypowiedzenie umowy z tytułu okoliczności za które odpowiada Wykonawca. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w jednakowym wymiarze czasu. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 9. Termin realizacji zamówienia: w okresie od zawarcia umowy do 31 lipca 2022 roku. UWAGA! Realizacja przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu będzie polegała na etapowaniu. Poszczególne etapy zostały opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II - pkt. 9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 126 509,00 zł (słownie: sto dwadzieścia sześć tysięcy pięćset dziewięć złotych 00/100), 2. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz.110). 3. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 60 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. nr 77 1020 2241 0000 2902 0002 7268; tytułem: „WADIUM – SPZOZ-ZP/1RB/2020”. 5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Sposób wnoszenia wadium musi być zgodny z ustawą: Prawo bankowe (tj. Dz. U z 2019 poz. 2357), o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U z 2020 poz. 895), o SKOK, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz.299), Kodeks cywilny (tj. Dz.U z 2019r. poz. 1145). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie / lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. 9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 13. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Pzp. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie, które stanowią załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3. kosztorysy ofertowe 1.4. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach