Przetargi.pl
Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii wraz z przebudową i zmianą funkcji poddasza na cele socjalno - biurowo - magazynowe w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
    REGON: 00063016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii wraz z przebudową i zmianą funkcji poddasza na cele socjalno - biurowo - magazynowe w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii wraz z przebudową i zmianą funkcji poddasza na cele socjalno - biurowo - magazynowe w pawilonie F Budynku Głównego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, wraz z wewnętrznymi instalacjami: wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wodno-kanalizacyjnej, c.o., gazów medycznych i instalacji elektrycznej. A. 1. Roboty budowlane obejmować będą przebudowę pomieszczeń mieszczących się w budynku głównym szpitala Pawilon F - I piętro + poddasze o łącznej powierzchni użytkowej 984,24m2. Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2013 poz. 984) z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz z obowiązującymi normami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją przetargową. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt. 5. Roboty ulegające zakryciu wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco przez inspektora nadzoru, poprzez wpis do dziennika budowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpiecznego przejścia w miejscach wykonywanych robót. 7. Prace budowlane będą realizowane w czynnym zakładzie co wiąże się z możliwością wystąpienia utrudnień w rejonie prowadzonych prac, także z brakiem możliwości korzystania z wind i klatek schodowych do transportu materiałów. Prace mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Szpitala. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac codziennie w godzinach od 07.00 do 20.00 z wyjątkiem niedziel i świąt. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji zadania np. ustalonych przez Sanepid, Straż Pożarną, PIP i innych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Inwestorowi dokumentów potwierdzających utylizację materiałów z rozbiórki w ilościach odpowiadających faktycznemu zakresowi wykonanych prac rozbiórkowych. 10. Po podpisaniu umowy Wykonawca przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 60 miesięcy na wszystkie wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne licząc od dnia następnego po dniu dokonania odbioru końcowego. B. 1. W ramach niniejszego postępowania Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu urządzeń koniecznych do zamontowania w remontowanych pomieszczeniach. Dostawy obejmować będą następujące urządzenia: centrala wentylacyjna, klimatyzatory, klimakonwektory, agregat skraplający, urządzenia aktywne sieci LAN, kamery, rejestratory, kolumny anestezjologiczne. Szczegółowe parametry ww. urządzeń zawiera załącznik dokumentacja techniczna. 2. Wymagania dot. instalacji i uruchomienia niżej wymienionych urządzeń : centrala wentylacyjna, rejestratory monitoringu, mają być podłączone do wewnętrznej technicznej sieci LAN umożliwiające zdalny monitoring parametrów pracy lub podgląd,centrala wentylacyjna musi być podpięta do systemu p.poż. , centrala wentylacyjna musi być wyposażona w sterownik typu SIEMENS kompatybilny z obecnie stosowanymi na terenie szpitala.system wentylacji i klimatyzacji po uruchomieniu musi zostać poddany 72 h rozruchowi w czasie którego potwierdzone będą parametry poprawnej pracy. Ponadto system wentylacji i klimatyzacji dwukrotnie zostanie poddany regulacji parametrów (pierwszy w okresie zimowym, drugi w okresie letnim) instalacja p.poż. musi być zaprogramowana i podłączona do istniejącej na terenie szpitala sieci p.poż. w porozumieniu z firmą zajmującą się konserwacją instalacji która jest aktualnie zaprogramowana przez firmę INTER-POŻ., sieć komputerowa oddziału oraz magistrale połączeniowe do sieci wewnętrznej szpitala muszą zostać poddane pomiarom aktywnym i pasywnym potwierdzonymi odpowiednimi protokołami. aktywne urządzenia sieci LAN muszą być programowane pod nadzorem przedstawiciela inwestora. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na zamontowane urządzenia i osprzęty licząc od dnia następnego po dniu dokonania odbioru końcowego: centrala wentylacyjna - min. 24 miesiące klimatyzatory - min. 60 miesięcy agregat skraplający - min. 24 miesiące urządzenia aktywne sieci wewnętrznej LAN - min. 24 miesiące kolumny -min. 24 miesiące kamery-min. 24 miesiące rejestratory do kamer - min. 24 miesiące klimakonwektory - min. 24 miesiące. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania przeglądów okresowych w trakcie trwania okresu gwarancji przynajmniej 1 raz w roku z wyjątkiem centrali wentylacyjnej i klimatyzatorów, które muszą być poddane przeglądom zgodnie z okresami czasu wymaganymi przez producenta. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania przeglądów pogwarancyjnych urządzeń objętych niniejszym zamówieniem w wykonywanym w okresie : a) urządzenia aktywne sieci LAN , kolumny kamery i rejestratory do kamer - 12 miesięcy od daty wykonania ostatniego przeglądu w okresie gwarancji b) centrali wentylacyjnej i klimatyzatorów, które muszą być poddane przeglądom zgodnie z okresami czasu wymaganymi przez producenta w okresie 12 miesięcy od daty wykonania ostatniego przeglądu w okresie gwarancji, które potwierdzane będą udokumentowanym protokołami składanymi odpowiedniemu pracownikowi Szpitala w Dziale Technicznym. 6. Serwis urządzeń: W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji awarii, wad lub usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę (telefonicznie, faksem, pisemnie, e-mailem) o powstałych wadach lub usterkach a Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wady lub usterki w terminie 2 dni roboczych. A. czas reakcji - obecność pracowników Wykonawcy na miejscu awarii i przystąpienie do naprawy - maksymalnie do 2 godzin od zgłoszenia ( tel. e-mali, fax) centrala wentylacyjna, klimatyzatory, klimakonwektory, agregat skraplający, urządzenia aktywne sieci LAN, kamery, rejestratory, kolumny anestezjologiczne. B. czas reakcji - obecność pracowników Wykonawcy na miejscu awarii i przystąpienie do naprawy - maksymalnie do 24 godzin od zgłoszenia ( tel. e-mali, fax) dotyczy kolumn i serwerów . C. w razie niemożności usunięcia awarii w trybie natychmiastowym należy bezzwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną w Dziale Technicznym Szpitala i uzgodnić czas naprawy, oraz sposób w jaki awaria zostanie usunięta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.800,00 PLN (słownie: sto tysięcy osiemset złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu. 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego: Deutsche Bank PBC S.A. O/Kraków nr 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002. Fakt wniesienia wadium należy potwierdzić poprzez dostarczenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 3) Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium z odsetkami zaliczane jest na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wadium wniesione w innej formie. 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu, stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć razem z ofertą, nie zszywając go z nią. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 3) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.6.1. Specyfikacji; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach