Przetargi.pl
Przebudowa odcinków ulicy Zielonej w Darłowie

Urząd Miejski w Darłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3142223 w. 231 , fax. 094 3142333
  • Data zamieszczenia: 2011-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Darłowie
    Plac Tadeusza Kościuszki 9 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3142223 w. 231, fax. 094 3142333
    REGON: 00052386700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinków ulicy Zielonej w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest : Przebudowa odcinków ulicy Zielonej w Darłowie. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzone zostaną prace związane z przebudową ulicy Zielonej w Darłowie na odcinku od ulicy Morskiej o długości 50m oraz na odcinku od ulicy o. Damiana Tynieckiego o długości 120m wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1.1. Roboty budowlane w branży drogowej na odcinku od ulicy Morskiej (odcinek ca 50mb), w tym m.in.: 1) roboty przygotowawcze, w tym m.in.: - roboty pomiarowe, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie nawierzchni istniejących, - wywiezienie materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) podbudowy, w tym m.in.: - wykonanie wykopów pod koryta nawierzchni i zjazdów z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - profilowanie podłoża z zagęszczeniem, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, 3) konstrukcja nawierzchni, w tym m.in.: - nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej ciętej 15/17 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (materiał Wykonawcy), - nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej 8/11 cm (w ściekach) na ławie betonowej (materiał Inwestora), - nawierzchnia z płyt kamiennych granitowych 50 x 100 cm gr. 7cm (materiał Wykonawcy), - nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej z odzysku 15/17 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (materiał Inwestora), 4) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, 5) elementy ulic, w tym m.in.: krawężniki, obrzeża, itp. 3.1.2. Roboty budowlane w branży drogowej na odcinku od ulicy o. Damiana Tynieckiego (odcinek ca 120mb), w tym m.in.: 1) roboty przygotowawcze, w tym m.in.: - roboty pomiarowe, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm, - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych, - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, - wywiezienie materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) podbudowy, w tym m.in.: - wykonanie wykopów pod koryta nawierzchni i zjazdów z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - profilowanie podłoża z zagęszczeniem, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, 3) konstrukcja nawierzchni, w tym m.in.: - nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej ciętej 15/17 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (materiał Wykonawcy), - nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej 8/11 cm (w ściekach) na ławie betonowej (materiał Inwestora), - nawierzchnia z płyt kamiennych granitowych 50 x 100 cm gr. 7cm (materiał Wykonawcy), - nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej z odzysku 15/17 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (materiał Inwestora), 4) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, 5) elementy ulic, w tym m.in.: krawężniki, obrzeża, 3.1.3. Roboty budowlane w branży elektrycznej na obu odcinkach ulicy Zielonej, 3.1.4. Roboty budowlane w branży sanitarnej na obu odcinkach ulicy Zielonej. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. - pełną obsługę geodezyjną w trakcie wykonywania prac, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją powykonawczą geodezyjną wszystkich prac , zatwierdzoną przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii. - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach technicznych wykonawstwa i odbioru robót, przedmiarach robót do wykonania, kosztorysach nakładczych oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonawstwa i odbioru robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej s.i.w.z. Przed złożeniem oferty przetargowej należy przeprowadzić wizję w terenie. UWAGA! Pozycje ujęte w kosztorysie, a dot. wywozu ziemi z korytowania oraz wywozu gruzu z rozbiórki, a także przywozu na plac budowy kostki kamiennej Inwestora, należy skalkulować przy założeniu, że wywóz materiału nastąpi na odległość 5km. Miejsce wywozu odzyskanych materiałów i ziemi - wg wskazań Inwestora. Przyjęto zmiany nawierzchni ulicy w stosunku do dokumentacji technicznej polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej 15/17 z odzysku, będącej w posiadaniu Inwestora, z pasem pośrodku ulicy o szerokości ok. 1m z kostki kamiennej granitowej, ciętej, w kolorze ciemnoszarym 15/17 (materiał zakupiony przez Wykonawcę). Wycenę nawierzchni dokonać zgodnie z pozycjami podanymi w kosztorysie nakładczym - załącznik do S.I.W.Z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium Wykonawcy wnoszą przed terminem wyznaczonym do złożenia oferty, tj. do dnia 28 stycznia 2011 roku do godz. 1030. Wadium może być wniesione: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b, ust. 5, pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jednolity z 2007r., Nr 42, poz. 275/. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Darłowie w banku Bałtycki Bank Spółdzielczy 09 8566 0003 0001 1149 2000 0002 Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium / oryginał lub kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem /. Wadium w innych formach należy złożyć w ofercie, winien to być oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrotu wadium Zamawiający dokona na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca straci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.darlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach