Przetargi.pl
Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3952E, 3923E, nr 3934E, nr 3931E z podziałem na części

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, Leszka Czarnego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6858944 , fax. 44 6834335
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    Leszka Czarnego 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 44 6858944, fax. 44 6834335
    REGON: 590648445
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3952E, 3923E, nr 3934E, nr 3931E z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia – Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3952E ul. Piłsudskiego w Radomsku na odcinku od ul. Staffa do ul. Szarych Szeregów o długości 750 m.1.Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:- opracowaniu mapy dc. projektowych,- sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego, technicznego oraz wykonawczego,- uzgodnieniu projektów z Zamawiającym,- uzyskaniu decyzji środowiskowej (jeśli będzie wymagana),-uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego lub dokonanie zgłoszenia wodnoprawnego (jeśli będzie wymagane),- sporządzeniu i zatwierdzeniu projektu stałej organizacji ruchu,- sporządzeniu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,-uzyskaniu warunków technicznych usunięcia kolizji lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej od właściwych gestorów sieci oraz uzgodnienie z nimi rozwiązań projektowych,- uzyskaniu wszelkich innych decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia wraz z pokryciem kosztów związanymi z ich uzyskaniem,-uzyskaniu skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenia na budowę.- opracowaniu projektu organizacji ruchu tymczasowej oraz zabezpieczeniu placu budowy,- rozbiórce istniejących elementów drogi, takich jak jezdnia, chodniki, krawężniki,- wycince drzewa,- zabezpieczeniu istniejących drzew na czas budowy,- wykonaniu nowej konstrukcji jezdni, chodników, zjazdów,- przebudowie odcinka sieci elektroenergetycznej,- przebudowie odcinka sieci teletechnicznej,- wdrożeniu nowej organizacji ruchu,- nadzorze archeologicznym (jeśli będzie wymagany).Wykonawca może przystąpić do realizacji zadania po dokonaniu skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub uzyskaniu pozwolenia na budowę. 2.Część 1 obejmuje wykonanie prac projektowych oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .3.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:- program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU), stanowiący załącznik nr 8a do SWZ dla Części 1 zamówienia.Informacje dodatkowe: W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym i projekcie umowy.5.Dokumentacja projektowa winna być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo budowalne, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SWZ wraz z załącznikami. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszelkie decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do rozpoczęcia, zakończenia i użytkowania robót przez Zamawiającego. Opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji ponosi Wykonawca. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty sporządzenia dokumentacji wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury i obiektów. 6. Roboty budowlane, należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przy wykonywaniu robót warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi.7. Wykonawca, zobowiązany jest przez cały okres budowy, prowadzić nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.8. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca, wykona kompleksową dokumentację powykonawczą.Część 2 zamówienia - Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E ul. Powstańców Wielkopolskich w m. Kobiele Wielkie, Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E w m. Łowicz, Przebudowa drogi powiatowej nr 3931E ul. Mickiewicza w m. Gorzędów.1.Przedmiotem Części 2 zamówienia jest:a) Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E ul. Powstańców Wielkopolskich w m. Kobiele Wielkie na odcinku od skrzyżowania ul. Zachodniej (droga gminna) i ul. Parkowej (droga powiatowa nr 3926E) do końca działki nr ewid. 23/32 obręb Kobiele Wielkie o długości 954 mRealizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,- budowie ciągu pieszego w formie jednostronnego chodnika szerokości 2,0 m,- budowie i przebudowie zjazdów,- rozbiórce istniejących przepustów zlokalizowanych pod zjazdami – po stronie projektowanego chodnika oraz rozbiórce elementów układu drogowego,- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:a) szczelnego systemu kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 750 m tj. od istniejącego rowu przydrożnego w km. od ok. 0+010 do km. 0+763 złożonego z kolektora głównego z rur strukturalnych PP SN8 (przewiduje się kanał w zakresie średnic Ø 250-400 mm, przekrój rury należy zweryfikować po wykonaniu obliczeń hydraulicznych na etapie wykonywania projektu budowlanego), studni rewizyjnych, studzienek wpustowych wraz z przykanalikami, b) umocnieniu wylotów i wlotu kanału za pomocą płyt ażurowych np. 60x40x8 cm układanych na podsypce cementowo – piaskowej,c) przebudowie przepustu okularowego zlokalizowanego w km.: ok. 0+303 pod drogą powiatową 3923E poprzez wydłużenie przepustu wraz utwardzeniem i zabudową wylotu monolityczną ścianą czołową oraz czyszczenie przepustu w celu zapewnienia jego drożności.- montażu bariery szczeblinkowej U-11a na zwieńczeniu ścianki czołowej przepustu okularowego,- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną,-regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji. Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia. b) Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E w m. Łowicz na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3925E do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3905E o długości 834 mRealizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,- budowie ciągu pieszego w formie jednostronnego chodnika szerokości 2,0 m (z lokalnym przewężeniem w obrębie przeszkody terenowej – przepustu okularowego w km. ok. 0+021), - budowie i przebudowie zjazdów,- rozbiórce istniejących przepustów zlokalizowanych pod zjazdami – po stronie projektowanego chodnika oraz rozbiórka elementów układu drogowego,- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:a) szczelnego systemu kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 286 m tj. od przepustu okularowego w km. od ok. 0+021 do km. 0+307 złożonego z kolektora głównego z rur strukturalnych PP SN8 (przewiduje się kanał w zakresie średnic Ø 250-400 mm, przekrój rury należy zweryfikować po wykonaniu obliczeń hydraulicznych na etapie wykonywania projektu budowlanego), studni rewizyjnych, studzienek wpustowych wraz z przykanalikami, b) drenażu liniowego (francuskiego) z włączeniem do istniejącego rowu przydrożnego zlokalizowanego po lewej stronie w kierunku miejscowości Kobiele Wielkie, wylot do rowu utwardzony, zakończony studnią wyposażoną w kratę,c) ścieku przykrawężnikowego po stronie projektowanego chodnika na odcinku 590 m od km: 0+000 do km: 0+590,d) przebudowy przepustu okularowego zlokalizowanego pod drogą powiatową nr 3934E poprzez wydłużenie przepustu wraz z utwardzeniem i zabudową wylotu monolityczną ścianą czołową,e) przebudowy przepustu zlokalizowanego na wlocie drogi powiatowej nr 3925E poprzez zabudowę wylotu studnią betonową z odcinkiem kanału Ø 400,- odtworzeniu istniejących rowów poprzez odmulenie z osadów,- umocnieniu płytami ażurowymi skarpy przylegającej do chodnika na odcinku od km. 0+000 do km. ok. 0+137,- montażu bariery szczeblinkowej U-11a na odcinku od km. 0+000 do km. ok. 0+128 tj. na odcinku umocnionej skarpy płytami ażurowymi (na odcinku w rejonie przepustu okularowego montaż barierek należy wykonać do projektowanej ścianki czołowej),- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną m.in. telekomunikacyjną linią kablową,- regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji.Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia. c) Przebudowa drogi powiatowej nr 3931E ul. Mickiewicza w m. Gorzędów na odcinku od skrzyżowania z ul. Chopina do końca działki nr ewid. 944 obręb Gorzędów o długości 671 mRealizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,- przebudowaniu części jezdni drogi powiatowej w zakresie poszerzenia jezdni do szerokości 6,0 m oraz budowy ciągu pieszego w formie chodnika szerokości 2,0 m wraz z przejściem dla pieszych szerokości 4,0 m,- budowie i przebudowie zjazdów,- rozbiórce elementów układu drogowego,- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:a) wpustów ulicznych w ilości ok. 10 szt. zlokalizowanych po stronie projektowanego chodnika, b) ścieku przykrawężnikowego po stronie projektowanego chodnika na odcinku 60 m od km: 0+140 do km: 0+200, c) drenażu liniowego dł. ok 300,0 m z systemem studni rewizyjnych w ilości ok. 9 szt., - przebudowaniu istniejącego przepustu zlokalizowanego pod drogą powiatową nr 3931E w km. ok 0+667,70 poprzez zabudowę wylotu (usytuowanego po stronie prawej) studnią betonową oraz odcinkiem kanału min. Ø 400 z umocnionym wylotem do ist. Rowu,- rozbiórce istniejącego przepustu zlokalizowanego pod jezdnią na wlocie ul. Polnej (w miejscu przepustu objętego rozbiórką zaplanowano budowę odcinka systemu odwodnienia złożonego z kanału rurowego studni rewizyjnych oraz drenażu),- odtworzeniu istniejących rowów poprzez odmulenie z osadów,- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną m.in. z napowietrzną linią teletechniczną,- regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji. Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia. 2.Część 2 obejmuje wykonanie prac projektowych oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .3.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:- program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU), stanowiący załącznik nr 8b do SWZ dla Części 2 zamówienia. C.d. w Sekcji IX Pozostałe informacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości dla:- Części 1 zamówienia – 45 000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100);- Części 2 zamówienia – 75 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku VeloBank S.A.:Nr rachunku: 70 1560 0013 2013 3176 2000 0010z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3952E, 3923E,nr 3934E, nr 3931E z podziałem na części” Część …….. .Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwotywadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, numer i nazwa części zamówienia;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Powiat Radomszczański;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 4. ppkt 2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący: 1.Zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że (dotyczy części 1 i części 2):a) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane;b) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane;c) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane;d) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane;e) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.f) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.g) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.h) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Uwaga:Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 6.1.4. lit. a, b, c, d, e, f, g, h jeżeli będzie posiadał lub dysponował osobą, która posiada wszystkie uprawnienia łącznie lub kilkoma osobami posiadającymi wymagane uprawnienia i doświadczenie. Zamawiający nie wymaga by Wykonawca wykazał się posiadaniem 8 osób pełniących wskazane funkcje we wskazanych wyżej specjalnościach i posiadających stosowne doświadczenie, w sytuacji, gdy uprawnienia te posiada np. jedna, dwie, trzy lub więcej osób wskazanych przez Wykonawcę. Warunek stawiany przez Zamawiającego dotyczy uprawnień i doświadczenia nie zaś liczby osób spełniających te warunki.Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część może wykazać się tymi samymi projektantami oraz kierownikami przy każdej części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach