Przetargi.pl
Przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowościach: 1. Kownacin - Wojsławy w km 2+130 - 3+556,96 ( 1426,96 mb); 2. Chełchy w km 0+000 - 0+ 400,15 (400,15 mb); 3. Grabowskie w km 0+378,51 - 1+ 018,21 ( 639,70 mb);

Gmina Grabowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-507 Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2790021 , fax. 086 2790021
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabowo
    ul. Wł. Sikorskiego 1 1
    18-507 Grabowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2790021, fax. 086 2790021
    REGON: 00053133500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowościach: 1. Kownacin - Wojsławy w km 2+130 - 3+556,96 ( 1426,96 mb); 2. Chełchy w km 0+000 - 0+ 400,15 (400,15 mb); 3. Grabowskie w km 0+378,51 - 1+ 018,21 ( 639,70 mb);
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowościach: 1. Kownacin - Wojsławy w km 2+130 - 3+556,96 ( 1426,96 mb); 2. Chełchy w km 0+000 - 0+ 400,15 (400,15 mb); 3. Grabowskie w km 0+378,51 - 1+ 018,21 ( 639,70 mb); zgodnie z załączonymi: projektem budowlanym-wykonawczym, ze Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarem robót określonym w kosztorysie ofertowym. Zakres robót obejmuje wykonanie: I. Odcinek Kowancin - Wojsławy w km 2+130 - 3+556,96: 1. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 1426,96 mb, 2. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 3cm, 3. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm, 4. podbudowa z kruszywa naturalnego doziarnionego kruszywem łamanym w stosunku 1:1 gr. 20 cm (na odcinku gruntowym) oraz z kruszywa łamanego o zmiennej grubości wg tabeli wyrównań (na odcinku brukowym), 5. pobocza szerokości 1,0 m o nawierzchni żwirowej gr. 12 cm, 6. remont istniejących zjazdów na posesje. II. Odcinek w miejscowości Chełchy w km 0+000 - 0+400,15: 1. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 400,15 mb, 2. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 4cm, 3. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm, 4. podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 10 cm, 5. podbudowa górna z kruszywa łamanego gr. 10 cm (na odcinku żwirowym), na odcinku brukowym wyrównanie z kruszywa łamanego śr. Gr. 10cm. 6. pobocza żwirowe szerokości 1,0 m, 7. remont istniejących zjazdów na posesje żwirem gr. 12cm. III. Odcinek w miejscowości Grabowskie w km 0+378,51 - 1+018,21: 1. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 639,70 mb, 2. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 4cm, 3. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm, 4. podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 10 cm, 5. podbudowa górna z kruszywa łamanego gr. 10 cm 6. pobocza żwirowe szerokości 1,0 m, 7. remont istniejących zjazdów na posesje żwirem gr. 12cm. Szczegóły zamówienia określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru (Zał. Nr 1) w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i złożenie w wyznaczonym miejscu i terminie. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 pkt 1-10 ustawy. 3. Spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 ustawy. 4. Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. II niniejszej specyfikacji. 5. Oferta winna być złożona w podwójnej kopercie. Na zewnętrznej kopercie zamieścić napis jak w ust. IV pkt 5 niniejszej specyfikacji. Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę z załącznikami złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 11-sekretariat, do dnia 08.06.2009 r. do godz. 10?? 6. Posiadanie stosownych uprawnień - w załączeniu potwierdzone kserokopie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. - Ważność aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przyjmuje się do 6 miesięcy od daty jego wystawienia przez organ wydający bądź potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez tenże organ. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy (oświadczenie stanowi Zał. nr 2) 4. Parafowany przez wykonawcę formularz -Istotne Postanowienia Umowy- z wykorzystaniem wzoru - (Zał. nr 3) 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Kopie dokumentów uprawniających do wykonania czynności wymagających szczególnych uprawnień wydanych przez właściwy organ, tj. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) osób realizujących zamówienie z ramienia Wykonawcy, 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch podobnych robót budowlanych z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz zamawiających; w tym celu Wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy również dołączyć następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach