Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ODCINKA ULICY PONIATOWSKIEGO W KOLE W ZAKRESIE CHODNIKÓW I ŚCIEŻKI ROWEROWEJ - odcinek o długości 461,92 m

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Toruńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 610 576 , fax. 632 610 576
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 610 576, fax. 632 610 576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ODCINKA ULICY PONIATOWSKIEGO W KOLE W ZAKRESIE CHODNIKÓW I ŚCIEŻKI ROWEROWEJ - odcinek o długości 461,92 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa odcinka ulicy Poniatowskiego w Kole w zakresie chodników i ścieżki rowerowej", długość odcinka 461,92 m. 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe, rozbiórkowe i przygotowawcze 2) budowę chodnika o szerokości1,5 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej w kolorze szarym na podbudowie z betonu klasy C-8/10 gr. 10 cm) - 743,64 m2, 3) budowę ścieżki rowerowej o szerokości 1,5 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej w kolorze czerwonym na podbudowie z betonu klasy C-8/10 gr. 10 cm) - 502,56 m2, 4) wykonanie zjazdów indywidualnych (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej w kolorze grafitowym na podbudowie z betonu klasy C-12/15 gr. 15 cm) na całej szerokości pasa drogowego - 511,21 m2, 5) wykonanie zjazdów publicznych do cmentarza, na drogi boczne i do szpitala (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej w kolorze grafitowym na podbudowie z betonu klasy C-16/20 gr. 20 cm) - 405,41 m2, 6) wykonanie zatok autobusowych (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej w kolorze grafitowym na podbudowie z betonu klasy C-16/20 gr. 20 cm) - 120,43 m2, 7) wykonanie ścieku ulicznego (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej w kolorze grafitowym na podbudowie z betonu klasy C-16/20 gr. 20 cm) - 46,19 m2, 8) wbudowanie krawężników i obrzeży, 9) wykonanie elementów odwodnienia (studnie chłonne Ø 1000 mm, gł. 3 m, studzienki ściekowe Ø 500 mm, przykanaliki Ø 200 mm) 10) profilowanie, humusowanie, plantowanie i obsianie trawą muldy trawiastej i pasów zieleni. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: 1) dokumentację powykonawczą zawierającą wszystkie atesty, certyfikaty wbudowanych materiałów, protokóły badań, pomiarów, sprawdzeń, 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1) zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy, 2) zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy, 3) wykonania robót zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego, obowiązującymi Polskim Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w ich wykonaniu 4) zabezpieczenia robót poprzez do wprowadzenia i utrzymania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, 5) wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót, 5. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Celem przygotowania oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 2) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 5) Zamawiający, nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 6) Walutą właściwą do rozliczenia przedmiotu zamówienia jest złoty polski (PLN). 7) Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wyrobów dopuszczonych do użytkowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów o ile mają zastosowanie. 8) W miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą nazw materiałów, producentów, znaków towarowych, aprobat, patentów, należy je traktować, jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określenie oczekiwanych standardów technicznych i jakościowych. W takich okolicznościach Wykonawca może zastosować wskazany materiał lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 9) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10) Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom; c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w druku oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i jeżeli jest to wiadome, podania przez Wykonawcę firm podwykonawców; d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy. 11) Szczególne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia w przypadkach przewidzianych w ustawie Pzp. a) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia na zasadach przewidzianych w projekcie umowy. b) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 9.1. nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac lub nadzoru, w tym kierownika budowy. c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogów, o których mowa w pkt a) na zasadach przewidzianych w projekcie umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapewnił sobie możliwość egzekwowania od podwykonawców (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach zawartych z nimi) dokumentowania spełnienia wyżej wymienionych wymogów i przedkładania przez podwykonawcę dokumentów w celu przeprowadzenia czynności kontrolnych, o ile spełnienie tych wymogów będzie realizowane przez podwykonawcę. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokona, w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24 aa ustawy Pzp),. 13) Przedmiot zamówienia opisują ponadto: a) Kosztorys ofertowy b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót c) Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.23.32.22 – 1 – roboty w zakresie nawierzchni chodników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta – wg załącznika nr 1 2) Kosztorys ofertowy – wg załącznika nr 6 3) Oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ – wg Załącznika do SIWZ nr 2 i 3 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach