Gmina Brójce ogłasza przetarg
- Adres: 95-006 Brójce, Brójce 39
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 295 01 11
- Data zamieszczenia: 2023-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brójce
Brójce 39
95-006 Brójce, woj. łódzkie
tel. 42 295 01 11
REGON: 472057750 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa odcinka ul. Ogrodowej w Bukowcu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej, ul. Ogrodowa w Bukowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa odcinka ul. Ogrodowej w Bukowcu”. Zakres inwestycji polega na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na odcinku ul. Ogrodowej w Bukowcu, działki nr ew. 67/2, 603, obręb 02 Bukowiec, gmina Brójce i obejmuje:- prace pomiarowe;- mechaniczne zagęszczenie i profilowanie podłoża;- uzupełnienie i zagęszczenie podbudowy z kruszywa łamanego;- skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową;- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (warstwa wiążąca) o grubości 4 cm po zagęszczeniu;- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (warstwa ścieralna) o grubości 4 cm po zagęszczeniu;- plantowanie oraz profilowanie i zagęszczanie podłoża pod pobocza;- wykonanie poboczy z kruszywa;- uporządkowanie terenu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ oraz SWZ umieszczone na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-606cfef1-4d42-11ee-9aa3-96d3b4440790 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem „wadium w postępowaniu ZP.271.1.11.2023” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnegoz Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwez przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:a) zrealizowali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub modernizacji dróg z zakresem zgodnym do niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto każda;b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówieniaw szczególności pełniący funkcję:b1) Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadająca co najmniej 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831).2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Siemszyce
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w miejscowości Mała Wieś.
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-06-26 - "Rozbudowa drogi gminnej nr 111206E w miejscowości Pełczyska obsługującej tereny inwestycyjne"
Dodano: 2024-06-07 - Przebudowa i remonty dróg na terenie Gminy Mniszków
Dodano: 2024-06-06 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Godzianów wraz z przebudowa odcinka ul. Brzozowej oraz odcinka ul. Południowej w miejscowości Godzianów
Dodano: 2024-05-28 - Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-05-17 - Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
Dodano: 2024-05-12