Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej ul. Na Stawy wraz z włączeniem do drogi krajowej nr 19, włączeniem do drogi powiatowej 2265L i remontem obiektu mostowego w miejscowości Niedrzwica Duża

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 175 085 , fax. 815 175 085
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30
    24220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 815 175 085, fax. 815 175 085
    REGON: 54052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niedrzwicaduza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej ul. Na Stawy wraz z włączeniem do drogi krajowej nr 19, włączeniem do drogi powiatowej 2265L i remontem obiektu mostowego w miejscowości Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki do SIWZ. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny nie są podstawą do wyceny oferty. Do wyceny Oferent przyjmie m. in. n/w prace nie objęte projektem:  wykonanie zjazdów z drogi wewnętrznej z kruszywa łamanego mechanicznie o grub. 0-16 mm w ilości 11 m2 w granicach pasa drogowego o grub. dostosowanej do wysokości nawierzchni drogi wewnętrznej  wycinkę 1 szt drzewa o średnicy ok. 80 cm wraz z usunięciem karpy i wywiezieniem rosnącego przy krawędzi pasa drogowego na działce nr ewid. 676/2  wycinkę żywopłotu na dł. 80 m wraz z usunięciem karpy i wywiezieniem rosnącego przy krawędzi pasa drogowego na działce nr ewid. 676/2.  wycinkę innych drzew i krzewów kolidujących z budową drogi 5. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane w szczególności z: a) doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, b) rekompensatą ewentualnych szkód osobom trzecim, c) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy, d) organizacją placu budowy, w tym zabezpieczeniem w wodę i energię elektryczną, 6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich instytucjach projekt tymczasowej organizacji ruchu dla przebudowy drogi wewnętrznej i obiektu mostowego. Zamawiający przekaże Wykonawcy Projekt tymczasowej organizacji ruchu dla przebudowy zjazdu z drogi krajowej. 7. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wystąpi do odpowiednich zarządców dróg o zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w celu wystąpienia do zarządców dróg o zajęcie pasa drogowego. na czas prowadzenia robót 8. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt poinformuje zarządców sieci o terminie rozpoczęcia prac 9. Po wykonaniu prac Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona i przedłoży inwentaryzację geodezyjną. 10. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną zadania 11. Wykonawca udziela minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty . 12. Roboty ulegające zakryciu podlegają odbiorowi przez inspektora nadzoru inwestorskiego 13. Wykonawca (we własnym zakresie i na własny koszt) zobowiązany jest:  Protokolarnie przejąć teren budowy w terminie dwóch tygodni przed planowanym terminem rozpoczęcia prac. Wykonawca zgłosi gotowość do przejęcia placu budowy  Zorganizować plac budowy: zapewnić dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, oznakować właściwie obszar prac, oznaczyć miejsca składowania materiałów budowlanych, dojazdów i postojów pojazdów budowy i zaopatrzeniowych.  Sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego oraz warunków prowadzenia robot budowlanych (art. 18 ust. 1 pkt 3 oraz art. 21a ust.1, ust. 1a i ust. 2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r., poz. 1118 z poźn. zm.).  Ograniczyć do minimum możliwość wykroczenia uciążliwości prac budowlanych (np. hałas, kurz) poza obszar objęty pracami i zagospodarowaniem w projekcie budowlanym.  Przekazać Zamawiającemu wykaz osób do kontaktu z Wykonawcą poprzez podanie nr telefonów w celu sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.  Zgłaszać każdorazowo pisemnie konieczność wykonania robót nie ujętych w dokumentacji  Prowadzić dziennik budowy i dokonywać wpisów zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Dzienniki budowy po zakończeniu realizacji zamówienia będzie przekazany Zamawiającemu. 14. Wykonawca podczas prowadzenia prac będzie stosował się do warunków wydanych przez GDDKiA oddział Lublin, ZDP w Bełżycach otaz WZMiUW Lublin 15. W celu prawidłowej wyceny zadania zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem, na którym realizowane będą roboty 16. Kamień, ziemię z urobku pozostałą po robotach ziemnych itp. oraz materiały z rozbiórki, które nie nadają się do powtórnego wbudowania, Wykonawca wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami w tym hierarchią postępowania z odpadami. 17. Wykonawca zorganizuje plac budowy w sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej. 18. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Wykonawcę muszą być zgłoszone do Zamawiającego. Warunkiem wykonania prac zamiennych jest pisemne zatwierdzenie każdorazowo zakresu tych prac przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 19. Atesty, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed ich wbudowaniem. 20. Po wykonaniu wszystkich praz Wykonawca w dniu zgłoszenia zakończenia robót przekaże Zamawiającemu operat koladuacyjny. 21. Wykonawca przedłoży niezbędne badania laboratoryjne w zakresie realizacji zadania zgodnie z zapisami ujętymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100). 3. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Pzp. 4. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 5. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). Jeżeli z treści dokumentu gwarancji wynika, że kserokopia jest wystarczająca dla zabezpieczenia oferty, wówczas nie ma przeszkód do tego, aby Wykonawca przedstawił kopie gwarancji wadialnej. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.1.2018 nazwa „Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej ul. Na Stawy’’. 7. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zaleca dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 11. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy Niedrzwica Duża przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 4) Wykonawca powinien wnieść wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w oryginale. Wadialna gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa jest wystawiana na zlecenie Wykonawcy, ale przez gwaranta i skierowana jest do Zamawiającego (beneficjenta).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach