Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1708 S

Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710765 , fax. 032 6710773
  • Data zamieszczenia: 2010-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710765, fax. 032 6710773
    REGON: 27628582700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1708 S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1708 S relacji: Ciągowice- Łazy- Rokitno Szlacheckie. Projekt obejmuje kompleksową przebudowę drogi powiatowej stanowiącej główną oś komunikacyjną w miejscowości Łazy. W wyniku inwestycji zostaną przebudowane istniejące dwa skrzyżowania: przy ulicach Findera-Kościuszki (rondo nr 1) oraz ulicach Wojska Polskiego-Częstochowska (rondo nr 2) Wzdłuż drogi zostanie wykonany chodnik z prawej i lewej strony, w miejscach istniejącego w złym stanie technicznym zostanie on przebrukowany. Zakres rzeczowy obejmuje następujące rodzaje robót: - nakładkę z betonu asfaltowego na całym odcinku remontowanej nawierzchni - 4 cm - regulację i oczyszczenie istniejących rowów - wzmocnienie istniejących poboczy żużlem wielkopiecowym gr. 10 cm - budowę wjazdów na poszczególne posesje i ułożenie pod nimi w rowie przepustów z rur betonowych ?500 - regulacja pionowa krawężnika związana z projektowaną nakładką asfaltobetonową - odcinkowa wymiana zniszczonych krawężników - przebrukowanie istniejącego chodnika oraz ułożenie nowej nawierzchni chodników - oznakowanie poziome jezdni chemoutwardzalne grubowarstwowe Geometria remontowanej drogi pozostanie nie zmieniona. Na całym odcinku przebudowywanej jezdni zaprojektowano 4 cm warstwy ścieralnej. Pobocza zostaną wzmocnione żużlem wielkopiecowym gr. 10 cm. W przekroju poprzecznym jezdnia drogi ma przekrój daszkowy 2% a na łukach o małych promieniach jednostronny. Spadek na poboczu drogi wynosi 6% w kierunku rowów a chodniki mają spadek 25 % w kierunku jezdni. Odwodnienie jezdni drogi odbywać się będzie częściowo do istniejącego rowu przydrożnego oraz poprzez wpusty uliczne do kanalizacji deszczowej . Istniejące wpusty planuje się dostosować wysokościowo do nowej niwelety jezdni. W wyniku obliczeń natężenia ruchu pojazdów oraz pomiaru parametrów dróg ustalono budowę rond według parametrów średnich czyli L. Głównymi elementami sieci drogowej w związku z przebudową są ronda o średnicy 30,0 m. Do rond doprowadzono istniejące drogi zgodnie ze stanem istniejących i projektem przebudowy w taki sposób, aby zminimalizować ingerencje w obecny stan. Dokumentacja projektowa dostępna jest w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/00) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu przelewem na rachunek bankowy -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ S.A. ODDZIAŁ OPERACYJNY W ZAWIERCIU NR 28 2030 0045 1110 0000 0176 2770 O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium wniesione w formie niepieniężnej ( art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed upływem terminu składania ofert u Głównej Księgowej Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, pokój nr 304. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/index.jsp?bipkod=/007/001/004
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach