Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1328F oraz pozostałych dróg w miejscowości Stołuń

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7421988, 7422494 , fax. 095 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2010-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7421988, 7422494, fax. 095 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1328F oraz pozostałych dróg w miejscowości Stołuń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1328F oraz pozostałych dróg w miejscowości Stołuń od km 8+722 do km 9+135, na działkach nr 215/1, 263/1, 283, 101, 133. Szczegółowy zakres projektu przebudowy odcinka drogi powiatowej (0,413km) oraz drogi gminnej (0,126 km) o łącznej długości 539 mb na terenie miejscowości Stołuń, w obrębie istniejącego pasa drogowego, obejmuje przekrój uliczny drogi o następującym zakresie robót: - wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni z brukowca; - roboty ziemne pod kanalizację oraz wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów i zatoki autobusowej; - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC-U kl SN 8 DN 300-400 mm; - wykonanie podbudowy o następującej konstrukcji: warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm - pod jezdnię i zjazdy oraz gr. 10 cm - pod chodniki; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową; podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - pod jezdnię; podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 9 cm - pod jezdnię; podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - pod chodniki; podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - pod zjazdy; podbudowa betonowa gr. 20 cm -zatoka autobusowa; - nawierzchnia jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna gr. 5 cm; - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; - nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; - nawierzchnia zatoki autobusowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; - oznakowanie poziome nawierzchni wraz z oznakowaniem pionowym; - ustawienie krawężników o wym. 20x30cm oraz o wym. 15x30cm na zjazdach wraz z wykonaniem ław betonowych; - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8cm; - roboty wykończeniowe. Przedsięwzięcie obejmuje: wykonanie dróg dla ruchu KR 2 o Vp - 40 km h dla drogi klasy L. Przewidziano jedną jezdnię, dwa pasy ruchu dla dwóch kierunków ruchu kołowego. Występują odcinki drogi gdzie przewiduje się drogę jednokierunkową z jednym pasem dla ruchu kołowego. Ruch drogowy uspokojony. Chodniki usytuowane są przy jezdni z miejscowymi zmniejszeniami szerokości oraz przebudową zjazdów do posesji i zatoki autobusowej. Przewidziano również kanalizację deszczową do odprowadzania wód opadowych z drogi. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez właściwy organ. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przekaże Zamawiającemu 1 egz. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót i zobowiązuje się do jej wprowadzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu 1 egz. dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, dokumentacją projektową, umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki płatności: rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturą za wykonane elementy robót wyszczególnione w Formularzu cenowym i odebrane protokolarnie - zgodnie z umową. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego do wysokości 60 % wartości umowy, nie częściej jednak niż raz w miesiącu. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane roboty. Wykonawca wystawi fakturę częściową lub końcową po uprzednio dokonanym odbiorze częściowym lub końcowym. Warunki gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od dokonanego bez zastrzeżeń protokolarnego odbioru robót, na formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN, (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach