Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1010C w miejscowości Żalno (I etap) - cz. 2

Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5590112 , fax. 052 5590112
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
    ul. Przemysłowa 6 6
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5590112, fax. 052 5590112
    REGON: 09236162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1010C w miejscowości Żalno (I etap) - cz. 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie przebudowy drogi powiatowej nr 1010C w miejscowości Żalno (I etap) cz. 2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, z którą można zapoznać się na stronie internetowej www.bippowiat.tuchola.pl lub w siedzibie Zamawiającego. ZAKRES ROBÓT: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) wykonanie poszerzenia jezdni, d) wykonanie nawierzchni, e) wykonanie ścieżki rowerowej, f) wykonanie chodnika, g) wykonanie zjazdów, h) wykonanie zatoki autobusowej, i) wykonanie azylu dla pieszych, j) wykonanie progu zwalniającego, k) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu BRD, l) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, m) wykonanie przepustów pod zjazdami, n) wykonanie pobocza, skarp i rowów, o) wykonanie odwodnienia, p) inwentaryzacja powykonawcza. PARAMETRY TECHNICZNE: a) nr drogi: 1010C; b) kategoria drogi: powiatowa; c) teren zabudowany; d) długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 963,50 m; e) kilometraż: od km 0+970,00 do km 1+933,50. f) powierzchnia chodnika: 79,00 m2; g) powierzchnia zjazdów: 566,00 m2; h) długość przepustów pod zjazdami: 19,00 m; i) powierzchnia ścieżki rowerowej: 2 190,00 m2; j) powierzchnia azylu dla pieszych: 558,00 m2 , k) powierzchnia progu zwalniającego: 38,50 m2; l) powierzchnia zatoki autobusowej: 100,00 m2; m) solarowy system oświetlenia dróg: oświetlenie przejść dla pieszych, sygnalizacja świetlna (ogniwa słoneczne): 2 kpl.; n) długość barier ochronnych stalowych: 152,00 m; o) karczowanie pni: 58 szt. p) powierzchnia oznakowania poziomego: 69,116 m2, q) oznakowanie poziome progu zwalniającego (elementy odblaskowe): 8 szt. r) oznakowanie pionowe o pow. ponad 0,3 m2: 12 szt. s) oznakowanie pionowe o pow. do 0,3 m2 - 3 szt. t) kanalizacja deszczowa o dł. 963,50 m. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami, normami oraz sztuką budowlaną. 2) Dysponowania sprzętem pozwalającym zrealizować przedmiot zamówienia. 3) Dysponowania osobami i osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia pozwalające zrealizować przedmiot zamówienia oraz osobą kierownika budowy, który posiada: a) co najmniej uprawnienia w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi z ograniczeniami zgodnie z ustawą Prawo budowlane (tj. Dz.U.10.243.1623) lub b) inne, równoważne uprawnienia zezwalające na wykonywanie tych samych czynności. 4) Posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5) Posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia. 6) Wykonania projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie miejsca robót i objazdów. 7) Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji w zakresie pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 8) Opracowania planu BIOZ stosując w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego i bezpieczeństwa pracy. 9) Opracowania i uzgodnienia harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia oraz dostarczenia go do Zamawiającego. 10) Pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych na Wykonawcę przez właściwe podmioty, organy i instytucje za złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania. 11) Usunięcia wszelkich błędów w zakresie wykonawstwa, również tych popełnionych przez podwykonawców, aż do osiągnięcia stanu poprawnego. 12) Terminowego wykonania robót budowlanych i usuwania wad wykonawczych. 13) Uzyskania protokołów odbioru wykonanych robót budowlanych. 14) Udzielenia gwarancji na wykonane roboty i wykonywanie rocznych przeglądów gwarancyjnych. DODATKOWE INFORMACJE: 1) Zamawiający posiada prawomocną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 2) Zadanie jest kontynuacją przebudowy drogi powiatowej nr 1010C. 3) Nazwy handlowe materiałów użyte w dokumentacji technicznej nie obowiązują. 4) Podany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia jest bardzo istotny dla Zamawiającego, w związku z czym, nie przewiduje się jego przedłużenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 35 000,00 (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Millennium 79 1160 2202 0000 0002 0404 1598. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach