Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
Aleja Słoneczna 28
38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 13 435-02-12
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwonicz-zdroj.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa odcinka drogi nr 114604R ul. Braci Kazurów w km 0+000-0+469 w miejscowości Iwonicz-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa odcinka drogi nr 114604R ul. Braci Kazurów w km 0+000-0+469 w miejscowości Iwonicz-Zdrój”. W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się: - przebudowę odcinka gminnej drogi publicznej Nr 114604R w Iwoniczu-Zdroju ul. Braci Kazurów w km. 0+000 – 0+469 w granicach istniejącego pasa drogowego. Przyjęty parametr drogi - dla klasy „L”, - przebudowę łącznika bocznego zlokalizowanego na działce 1384/4, - przebudowę skrzyżowania w km 0+000 z ul. Aleksiewicza i ul. Cybulskiego, - przebudowę skrzyżowania w km 0+469 z łącznikiem ul. Braci Kazurów, - wykonanie studzienek z kratami deszczowymi oraz przykanalików z podłączeniem do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej, - rozbudowę istniejącej kanalizacji deszczowej, - przebudowę istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej, - utwardzenia części terenu dla potrzeb ulicy oraz wykonania jednostronnego chodnika z wykonaniem podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz kruszywa łamanego, - utwardzenia poboczy kruszywem łamanym, - dostosowanie wysokościowe pokryw studzienek obcych infrastruktury technicznej kolidujących z przebudową drogi, - przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych, - zabezpieczenie powierzchniowe skarp m.in. prefabrykowanymi elementami oporowym, - wycinkę istniejącej zieleni kolidującej z inwestycją, - projekt stałej organizacji ruchu (wg odrębnego opracowania), - obsługę geodezyjną. Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu: - powierzchnia jezdni bitumicznej - 563,59 m2 - powierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm - 651,90 m2 - powierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm - 80,10 m2 - powierzchnia cieku z kostki betonowej gr. 10 cm - 105,36 m2 - powierzchnia podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem- 3 623,46 m2 - powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego - 225,50 m2 Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie na podstawie kryterium oceny ofert – patrz zapisy ust.14 SIWZ. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy. 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne – roboty drogowe.
Dodano: 2024-04-29 - „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej w m. Borki Nizińskie - II linia zabudowy”
Dodano: 2024-04-29 - Utwardzenie i uporządkowanie terenu na działkach ewidencyjnych nr 2458/1 w miejscowości Brzozów.
Dodano: 2024-04-20 - „Przebudowa drogi gminnej nr 109916R Boratynówka Husów“ w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-16 - Remont ul. Poniatowskiego w Brzozowie
Dodano: 2024-04-13 - Przebudowa drogi na działce gruntowej 1046/2, 1045/4 w miejscowości Zmiennica
Dodano: 2024-04-03 - Remont ul. Poniatowskiego w Brzozowie
Dodano: 2024-03-24 - Rozbudowa drogi gminnej nr 108561R Krasne Osiedle od km 0+808.12 w miejscowości Krasne.
Dodano: 2024-03-20 - „Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 11802, 1181 w Krasnem”
Dodano: 2024-03-20 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.
Dodano: 2024-03-12