Przetargi.pl
„Przebudowa odcinka drogi leśnej nr 35 i odcinka dojazdu pożarowego nr 10 oraz remont odcinka drogi leśnej nr 52”

Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Spała, A. Gabrysiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 44 7257050, +44 7257044 , fax. +48 44 7257052
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
    A. Gabrysiewicza 2
    97-215 Spała, woj. łódzkie
    tel. +48 44 7257050, +44 7257044, fax. +48 44 7257052
    REGON: 59001918100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spala.lodz.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarswo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowści prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa odcinka drogi leśnej nr 35 i odcinka dojazdu pożarowego nr 10 oraz remont odcinka drogi leśnej nr 52”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i remontu dróg leśnych i dojazdu pożarowego, z których każda stanowi odrębną część zamówienia, na które zamówienie (jako całość) zostało podzielone: 1.1. Cześć zamówienia nr 1 - przebudowa drogi leśnej nr 35 na odcinku od km 2+170 do km 2+590 w leśnictwie Kruszewiec”. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 420 m. Nawierzchnia żwirowa jest uszkodzona, zmieszana z gruntem podłoża i wymaga przebudowy. Korona drogi ma 5,0 m, a nawierzchnia 3,0~3,5 m. Droga ma zjazdy, place oraz przepusty i rowy odprowadzające. W okresie eksploatacji rowy przydrożne i zbiorniki się zamuliły, zarosły odroślami drzew i krzewami. Nawierzchnia utwardzonych placów manewrowych w km 2+555, w oddziałach nr 150 oraz sąsiednim nr 158, jest zużyta i zniszczona. Wymiary placów wynoszą 30 m na 20 m a wyokrąglenia wjazdów i wyjazdów R11 m. Początek przebudowy odcinka w km 2+170 drogi leśnej nr 35 jest w oddziale nr 149h/157b na drodze leśnej nr 4 a zakończenie odcinka w oddziale nr 150c/158a w km 2+590. Nawierzchnia zjazdu z drogi nr 4 na drogę nr 35 na długości 40 m została wykonana z tłucznia. Z uwagi na zmieszaną z podłożem starą nawierzchnię - grunt gliniasty, przebudowa zostanie wykonana na nasypie z pospółki gr 20 cm. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która zawiera szczegóły dotyczące materiałów i technologii, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 (od a-do k) do niniejszej SIWZ. 1.2. Część zamówienia nr 2 – przebudowa drogi leśnej nr 10 na odcinku od km 0+000 do km 0+970 w leśnictwie Borki”. Wykonanie przebudowy obejmuje: 1) Nawierzchnię bitumiczną odcinka drogi poprzez jej regenerację - podwójne powierzchniowe utrwalenie istniejącej nawierzchni, (po uprzednim wyrównaniu). 2) Istniejące mijanki i zjazdy żwirowe na tłuczniowe. Nawierzchnia zostanie odnowiona (zregenerowana) poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami frakcji 8/11 (1 warstwa) i grysami frakcji 5/8 (2 warstwa) o łącznej ilości kruszywa min. 20 dm3/m2 i emulsją asfaltową kationową modyfikowaną 2 x min.1,2 kg/m2. Niewielkie ubytki i zniekształcenia profilu poprzecznego około 2~4 cm (średnio 3 cm) zostaną wyrównane masą bitumiczną AC11W50/70, a głębsze do 10 cm, mieszanką kruszywa łamanego 0/31,5 mm. Oczyszczone z humusu i darniny pobocza zostaną uzupełnione kruszywem łamanym 0/31,5 mm o grubości średniej 12 cm. Podłoże zostanie uzupełnione nasypem z pospółki średniej grubości 15 cm. Droga o nawierzchni bitumicznej jest uszkodzona i wymaga naprawy. Spękania i wykruszenia jezdni utrudniają poruszanie się pojazdów mechanicznych. Zniszczone przepusty należy naprawić a zarośnięte darniną i odroślami drzew rowy i zbiorniki trzeba oczyścić. Przebudowywany odcinek jest używaną drogą. Początek znajduje się w km PT=0+000 na zjeździe do bunkrów w Konewce w oddziale 208. Zakończenie trasy jest oddziale 184, w kilometrze KT=0+970. Droga położona jest w terenie płaskim. Lokalizacje projektowanych obiektów opisano według zaznaczonych na planie sytuacyjnym hektometrów. Projekt obejmuje regenerację nawierzchni bitumicznej drogi leśnej, przebudowę mijanek i zjazdów na tłuczniowe oraz remont przepustów, rowów i zbiorników. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która zawiera szczegóły dotyczące materiałów i technologii, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 (od a-do k) do niniejszej SIWZ. 1.3. Część zamówienia nr 3 - remont drogi leśnej nr 52 na odcinku od km 0+000 do km 0+830 w leśnictwie Wielka Wola”. Długość odcinka drogi wynosi 830 m. Nawierzchnia żwirowa jest zużyta i wymaga remontu. Korona traktu wynosi 5,0 m, a nawierzchnia 3,5 m. W pasie drogi występują zjazdy, plac manewrowy, oraz przepust i rów prawostronny. W okresie eksploatacji przy drodze wyrosły odrośla drzew, a rów przydrożny zamulił się. Nawierzchnia utwardzonego placu manewrowego w oddziale nr 21 jest zniszczona a nasypy częściowo uszkodzone. Wymiary składnicy wynoszą 20 m na 30 m a wyokrąglenia wjazdu i wyjazdu R=11 m. Początek remontowanej drogi leśnej w km 0+000 jest na zjeździe z drogi nr 46 w oddziale nr 15/16. Nawierzchnia zjazdu z drogi nr 46 na drogę 52 została wykonana z tłucznia na długości 20 m. Zakończenie trasy jest w oddziale nr 21a/22b w km 0+830. Do remontu przewidziano nawierzchnię na placu manewrowym, zjazdy i pobocza oraz rów prawy i przepust. Remont obejmuje uzupełnienie nasypu pospółką gruntem G1 o grubości średniej 15 cm z i naprawie starej nawierzchni tłuczniem gr 18 cm. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która zawiera szczegóły dotyczące materiałów i technologii, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 (od a-do j) do niniejszej SIWZ. 2. Wskazane jest, aby Wykonawca na swoją odpowiedzialność i koszt, dokonał wizji lokalnej na miejscu, którego dotyczy wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10, 11 i 12 do niniejsze SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: 1.1. Część zamówienia nr 1 – w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). 1.2. Część zamówienia nr 2 – w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100). 1.3. Część zamówienia nr 3 – w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składanie ofert. Wykonawca powinien wnieść wadium odrębnie dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać w drodze przelewu bankowego na konto Zamawiającego, BGŻ O/Piotrków Trybunalski Nr 18 2030 0045 1110 0000 0049 7100 z dopiskiem na blankiecie przelewu „Wadium w przetargu na przebudowę odcinka drogi leśnej nr 35 i odcinka dojazdu pożarowego nr 10 oraz remont odcinka drogi leśnej nr 52 – część zamówienia nr …….” Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a rachunek Zamawiającego w terminie składania ofert nie będzie uznany, tzn. pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w kasie Nadleśnictwa Spała (pok. nr. 12), Spała; ul. A. Gabrysiewicza 2, 97-215 Inowłódz, natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. W/w oryginał gwarancji (poręczenia) wniesionego wadium, Zamawiający przechowa w sejfie do tych celów przeznaczonym. Koperta powinna być opisana następująco: „Wadium w przetargu na przebudowę odcinka drogi leśnej nr 35 i odcinka dojazdu pożarowego nr 10 oraz remont odcinka drogi leśnej nr 52 – część zamówienia nr …….”. Opakowanie oprócz opisu jw. winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać: 1) termin obowiązywania (musi obejmować okres związania ofertą licząc wraz z upływem terminu składania ofert); 2) kwotę (równa kwocie wadium); 3) jednoznacznie określonego gwaranta lub poręczyciela (wystawiający gwarancję lub poręczenia); 4) określonego beneficjenta gwarancji (Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Spała); 5) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (gwarant lub poręczyciel zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta); 6) płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądania beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp); 7) nieodwołalność gwarancji lub poręczenia (gwarant lub poręczyciel nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia). 10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (oryginał) - (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz z kosztorysem ofertowym odrębnie dla każdej z Części zamówienia (wykonanym metodą uproszczoną – ceny jednostkowe w kosztorysie winny być kwotami netto, kwota brutto powinna zostać wpisana w formularzu oferty. Nie dołączenie do oferty formularza ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp); 2. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie osoby/osób podpisującej/cych ofertę, musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli osoba/osoby podpisująca/ce ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty oraz oświadczeń dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 700, z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach