Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Luszyn

Gmina Pacyna ogłasza przetarg

  • Adres: 09-541 Pacyna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 285 80 80 , fax. 0-24 285 80 54
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacyna
    ul. Wyzwolenia 7
    09-541 Pacyna, woj. mazowieckie
    tel. 0-24 285 80 80, fax. 0-24 285 80 54
    REGON: 61101581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.pacyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Luszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Luszyn . Przebudowa drogi obejmuje: - przebudowę nawierzchni drogi z jej poszerzeniem w wyniku , którego nastąpi podwyższenie parametrów technicznych i eksploatacyjnych istniejącej drogi bez zmiany granic pasa drogowego - wykonanie poboczy, - przebudowa istniejących przyłączy telekomunikacyjnych kolidujących z planowaną przebudową odcinka drogi gminnej w miejscowości Luszyn, - stała organizacja ruchu Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty: a) projekt budowlany ( branża drogowa);b) szczegółowa specyfikacja techniczna ( branża drogowa) c) przedmiar robót ( branża drogowa) d) stała organizacja ruchu e) projekt budowlano – wykonawczy (branża telekomunikacyjna) f) szczegółowa specyfikacja techniczna ( branża telekomunikacyjna) g) przedmiar robót ( branża telekomunikacyjna)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ( Spółki cywilne/koncesja) 11.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 7.2 SIWZ. 11.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców składa dokumenty i oświadczenia których mowa w pkt. 9.2 przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w ust. 10 składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust.1. 11.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności o którym mowa w pkt. 9.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 11.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt. 9.7 przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. 9.7.1 składa odpowiednio Wykonawca, który wskazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt.7.2 SIWZ. 2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. 9.7.2 składa każdy z nich. 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (umowy konsorcjum) – w terminie pięciu dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach